Skrevet av Emne: Hjælp! Ingen fremgang!  (Lest 2293 ganger)

Utlogget beisehytta

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Hjælp! Ingen fremgang!
« : 11. desember 2014, 02:12 »
Hei, jeg er en gutt/mann, kall det hva du vil på 25 år Smiley
Jeg er 180cm høy og veier 70-72 kg. Jeg har trent hva jeg selv velger å kalle seriøst i ca et år,
og er forholdsvis markert de fleste steder.
Det er imidlertid et lite problem.. Jeg får ikke frem rutene på magen,
og jeg som alle andre vil ha den **** six-packen!
Jeg får delvis frem de fire øverste (ved flex), men de nederste er aldri til stede!

Hva jeg legger i å trene seriøst er ca 5 dager i uken. Da gjerne med 1-2 dager cardio.
Jeg forstår alt det der med kalori underskudd, men må innrømme at jeg er ganske dårlig på det.
 Ønsker med andre ord en quick fix Wink. Finnes det noen konkrete kosttilskudd som kan anbefales?
 Er det eventuelt noen styrkeøvelser jeg burde fokusere mer på eller styre unna helt?

Jeg aner virkelig ikke hva slags fettprosent jeg har, da jeg ikke har giddet å betale en halv tusenlapp
for å få svaret på det, men det er heller ikke så forbanna viktig for meg, jeg vil bare ha rutene på plass Smiley

Setter pris på alle gode råd!

Utlogget fappybird

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 68

Sv: Hjælp! Ingen fremgang!
« #1 : 11. desember 2014, 08:11 »
Det blir vel evt fatburner da... Og du skjønner vel at du skal styre helt unna gainere? Tongue
Men prøv å før en logg slik at du kan prøve å slå dine forrige resultater hver eneste økt, enten i vekt, reps eller kortere pauser! Det er det som har funket best for meg i alle tilfeller Wink
Følg utviklingen min på instagram: theodorhl <- Følger tilbake! Smiley

The man who says he can, and the man who says he can`t are both usually rigth!

Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Sv: Hjælp! Ingen fremgang!
« #2 : 11. desember 2014, 11:03 »
Det finnes ingen quick fix for å få frem magerutene dine. Det handler om 99% kosthold, så du må bare ta deg sammen og spise helt rent. Hvis du bryr deg om å se alle magerutene dine, da bryr du deg om fettprosenten din. De to henger så tett sammen at du kan ikke være opptatt av det ene uten å bry deg om det andre.
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!