Skrevet av Emne: Sponsor  (Lest 1580 ganger)

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

Sponsor
« : 18. februar 2005, 22:18 »
Hei!

Jeg har mistet min sponsor protein fabrikken pga de vil bare sponse proffer fra nå av. Det jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg evnt med steder jeg kunne spørre om sponsing. Jeg vil gjerne fortsatt stille for min klubb Haralds gym...

Mvh

Kenneth Svensen



Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Sponsor
« #1 : 18. februar 2005, 22:25 »
Hei!

Jeg har mistet min sponsor protein fabrikken pga de vil bare sponse proffer fra nå av. Det jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg evnt med steder jeg kunne spørre om sponsing. Jeg vil gjerne fortsatt stille for min klubb Haralds gym...

Mvh

Kenneth Svensen



Hmm.. Tror ikke de bare skal sponse proffene. Jeg har nå fått ganske klare indikasjoner på at jeg blir sponset i året som kommer.
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Sponsor
« #2 : 18. februar 2005, 22:47 »
Jeg fikk beskjed fra Jostein Ødegården som har med de som blir sponset å gjøre at jeg ikke lenger blir sponset pga fabrikken ikke vil dette lenger. Men skulle få beskjed om det skulle endre seg, men det virker ikke sånn ennå


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Sponsor
« #3 : 19. februar 2005, 14:05 »
Jeg fikk beskjed fra Jostein Ødegården som har med de som blir sponset å gjøre at jeg ikke lenger blir sponset pga fabrikken ikke vil dette lenger. Men skulle få beskjed om det skulle endre seg, men det virker ikke sånn ennå

Mulig du har rett! Skal ringe nedover til bjørn kenneth og høre! Hvis jeg ikke får sponsing videre så er det i allefall ikke helt krise pga jeg ble kontaktet av en annen produsent nå i uka og ble tilbydd sponsing. Har du vært sponset lenge?
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Sponsor
« #4 : 19. februar 2005, 15:18 »

Hello!

Jeg mailet Bjørn Kenneth forrige uke men ikke fått noe svar ennå, men Jostein skulle si ifra om det endret seg. Men ikke hørt noe som sagt. Jeg har blitt sponset i 1,5år nå ca. Du da??


Mulig du har rett! Skal ringe nedover til bjørn kenneth og høre! Hvis jeg ikke får sponsing videre så er det i allefall ikke helt krise pga jeg ble kontaktet av en annen produsent nå i uka og ble tilbydd sponsing. Har du vært sponset lenge?

Sitat


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Sponsor
« #5 : 19. februar 2005, 15:57 »

Hello!

Jeg mailet Bjørn Kenneth forrige uke men ikke fått noe svar ennå, men Jostein skulle si ifra om det endret seg. Men ikke hørt noe som sagt. Jeg har blitt sponset i 1,5år nå ca. Du da??


Mulig du har rett! Skal ringe nedover til bjørn kenneth og høre! Hvis jeg ikke får sponsing videre så er det i allefall ikke helt krise pga jeg ble kontaktet av en annen produsent nå i uka og ble tilbydd sponsing. Har du vært sponset lenge?




Jeg er blitt sponset siden oslo grand prix 2002. Thomas fortalte meg at PF skulle kutte ned på stallen sin og heller satse mer på enkelt utøvere. Sånn jeg forstod det på han var det nå ganske sikkert at jeg og Daniel stisen i allefall skulle bli sponset videre.
Er nå ikke noe krise om man ikke blir sponset av dem, men litt surt siden man sparer ganske mange penger på å være sponset. Skal innom Thomas i kveld og høre hva han har å si.
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Sponsor
« #6 : 19. februar 2005, 18:21 »





Jeg er blitt sponset siden oslo grand prix 2002. Thomas fortalte meg at PF skulle kutte ned på stallen sin og heller satse mer på enkelt utøvere. Sånn jeg forstod det på han var det nå ganske sikkert at jeg og Daniel stisen i allefall skulle bli sponset videre.
Er nå ikke noe krise om man ikke blir sponset av dem, men litt surt siden man sparer ganske mange penger på å være sponset. Skal innom Thomas i kveld og høre hva han har å si.




Ok, ja det er litt kjipt sånn under diett siden det er dyrt nok i seg selv liksom, hehe.. Men får høre litt rundt og se hva som skjer..


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Sponsor
« #7 : 19. februar 2005, 21:54 »

Ok, ja det er litt kjipt sånn under diett siden det er dyrt nok i seg selv liksom, hehe.. Men får høre litt rundt og se hva som skjer..

Jeg blir fortsatt sponset, det forsikret han meg om Smiley

Du hadde en sinnsyk frem gang på et år må jeg si! meget bra jobbet så deg på NM i år og kjente deg nesten ikke igjen fra sist gang du stillte
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Sponsor
« #8 : 19. februar 2005, 22:02 »


Jeg blir fortsatt sponset, det forsikret han meg om Smiley

Du hadde en sinnsyk frem gang på et år må jeg si! meget bra jobbet så deg på NM i år og kjente deg nesten ikke igjen fra sist gang du stillte



Heisann!

Det er jo bra du fortsatt blir sponset jeg har sendt ett par mailer og spurt om noen vil hjelpe meg litt.
Tusen takk, ja det ble en viss forskjell siden året før, ble 10,4kg tyngre på ett år. Jeg kunne vært tørrere, men det er ikke alltid like lett å få til, men skal få det til bedre i år, håper jeg. fler bilder på
www.ksvensen.com

Du er skikkelig hard og deffa på bildene jeg har sett av deg, det er knall bra så du får bare stå på så kan du komme veldig langt


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Sponsor
« #9 : 19. februar 2005, 22:37 »
Ja du kunne sikkert vært litt tørere. Hvis du hadde veid et par kg mindre hadde du etter MIN mening sett et par kg større ut. Du hadde litt mer og gå på når det kom til deffe, men det tar du igjen neste gang du stiller.

hvordan la du opp dietten til NM?
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Sponsor
« #10 : 19. februar 2005, 22:47 »
Ja du kunne sikkert vært litt tørere. Hvis du hadde veid et par kg mindre hadde du etter MIN mening sett et par kg større ut. Du hadde litt mer og gå på når det kom til deffe, men det tar du igjen neste gang du stiller.

hvordan la du opp dietten til NM?


Jeg startet 12 uker før og lå på 3155kcal,357g karb og 330 med prot, så kuttet jeg uke for uke ned på karben. Og spise dagene økte jeg bare på risen opp til det jeg spiste første uka på dietten. Om du forstår, blir litt hardere diett i år muligens for å få det ekstra.


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Sponsor
« #11 : 19. februar 2005, 23:24 »
hvor lavt gikk du? jeg starta på 3500 og gikk ned til 2200kcal før jeg karbet ned. når skal du stille i gjen?
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!