Skrevet av Emne: Nye Bearshare  (Lest 5072 ganger)

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Nye Bearshare
« : 09. februar 2007, 20:20 »
Heisann

Noen som har lastet ned det nye Bearshare? Det er versjon 6, og med nytt design og hele pakken.

Men problemet mitt er at jeg finner jo ingenting! Eller finner mye, men ingen av sangene er liksom riktige. Skulle laste ned en sang, då kom det bare en dårlig akustisk kopi som noen hadde spilt "oppå" låten, som surret i bakgrunnen på en dårlig cd-spiller.

Noen som vet hvorfor? Det gamle Bearshare var jo supert. Skulle jo tro det nye var bedre for å si det sånn. Kalles jo en OPPgradering av en grunn. Tongue

Noen som evt har forslag til andre nedlastningsprogram for enkelt-sanger? Limewire fks?
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Nye Bearshare
« #1 : 09. februar 2007, 21:03 »
Limewire er ganske ok ja. Finner som oftest det jeg er ute etter. Bearshare er mye virus.. Men kan jo være at noen her har andre erfaringer enn meg.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

Sv: Nye Bearshare
« #2 : 09. februar 2007, 21:36 »
Jeg savner det gamle bearshare det var så lettvint, bare søke etter en sang så var den på dataen 1 minutt senere.
Nå har det blitt forvandlet til en jævla fjortiss chat tjeneste!!
Det er så mange som hevder at det kryr av virus på bearshare, jeg har iallefall aldri fått virus derifra. Men etter mine erfaringer så er det bare folk som bruker limewire som hevder at det er virus på bearshare  :Smiley

Jeg har gått over til limewire, det er ikke så bra som bearshare men det fungerer Tongue 

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Sv: Nye Bearshare
« #3 : 10. februar 2007, 10:58 »
Helt enig LennyN.

Har funnet en side der du kan laste ned gamle versjoner av Bearshare. Ska prøve det nå. Hater den nye.

http://www.oldversion.com/program.php?n=bearshare
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Nye Bearshare
« #4 : 10. februar 2007, 19:53 »
Jeg har aldri fått virus fra hverken LimeWire, eller BearShare. Går det virkelig an å få virus om du laster ned lydfiler? Jeg trodde det bare var om du lastet ned f.eks programfiler, og åpnet desse.

Kan være at det bare er jeg som har vært ganske så heldig gjennom tidene da? Tongue

Men jeg liker ikke LimeWire, eller Bearshare. Laster jeg ned musikk der ifra, får jeg som regel dårlig lydkvalitet, eller så kan det til og med være feilmerket sang! Bruker å laste ned musikk med torrent Smiley

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Sv: Nye Bearshare
« #5 : 10. februar 2007, 20:36 »
Jeg laster ned album med torrent, selfølgelig. Men enkelt-sanger laster jeg ned med Bearshare. Den linken med gamle verjsoner funket utmerket foresten!
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Nye Bearshare
« #6 : 10. februar 2007, 20:41 »
Helt enig LennyN.

Har funnet en side der du kan laste ned gamle versjoner av Bearshare. Ska prøve det nå. Hater den nye.

http://www.oldversion.com/program.php?n=bearshare
Takk for link!
Honnør Smiley

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

Sv: Nye Bearshare
« #7 : 11. februar 2007, 10:47 »
Germ bearshare fungerer glimrende, raskere enn før Cheesy  I Love You

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Sv: Nye Bearshare
« #8 : 11. februar 2007, 18:57 »
Det gamle eller nye? Smiley
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Nye Bearshare
« #9 : 11. februar 2007, 19:00 »
Forbanna torrent-helsike, kunne blitt så utrolig forbanna på den driten! Sitter jeg her og prøver å bryte åndsverkloven så godt jeg kan, i form av at jeg prøver å laste ned Smokin`Aces, men så kommer den forpulte fila til, hold deg fast, 99.9% og DER slutter folk å seede. Dritkult. Har skjedd mange ganger før og, kommer til 99.9% og plutselig funker det ikke lenger. Fantastisk provoserende.

Så til det jeg egentlig skulle spørre om: går det an å laste ned denne driten på Bjørnedelinga?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Nye Bearshare
« #10 : 11. februar 2007, 19:11 »
Forbanna torrent-helsike, kunne blitt så utrolig forbanna på den driten! Sitter jeg her og prøver å bryte åndsverkloven så godt jeg kan, i form av at jeg prøver å laste ned Smokin`Aces, men så kommer den forpulte fila til, hold deg fast, 99.9% og DER slutter folk å seede. Dritkult. Har skjedd mange ganger før og, kommer til 99.9% og plutselig funker det ikke lenger. Fantastisk provoserende.

Så til det jeg egentlig skulle spørre om: går det an å laste ned denne driten på Bjørnedelinga?

Tips på akkurat det der, er å se under "Availability", for om den er under 1.0, da ender du opp med ei fil som bare er 99% ferdig f.eks. Du ser det i klienter som uTorrent osv Smiley Dette kommer opp når du starter torrenten, slik du slipper å oppleve det der

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Nye Bearshare
« #11 : 11. februar 2007, 19:26 »
Men jeg bruker Bitcomet. Er det noe sånt der?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Nye Bearshare
« #12 : 11. februar 2007, 19:29 »
Men jeg bruker Bitcomet. Er det noe sånt der?
Jeg er ikke sikker, jeg skal heller ikke komme med noen lang tale ovenfor hvorfor du burde skifte til uTorrent, men ja, er det ikke der, kan du overveie å ha det i uTorrent Smiley (med andre ord skifte om du vil ha... enkelt og greit..)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Nye Bearshare
« #13 : 11. februar 2007, 19:33 »
Ja får se om jeg bytter. Liker Bitcometen, men jeg liker ikke filer som ikke blir ferdig.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Nye Bearshare
« #14 : 11. februar 2007, 19:36 »
Ja får se om jeg bytter. Liker Bitcometen, men jeg liker ikke filer som ikke blir ferdig.. Tongue
Skjønner Smiley Jeg brukte BitComet før, men ja, den fikk så dårlig kritikk av andre. Men jeg forsatte jo å bruke den. Men etter hvert ble den bannet fra private trackere som NorBits o.l, så da _måtte_ jeg skifte. Og valget fallt på uTorrent, noe som jeg ikke angrer på. Samme konseptet, så det var ikke så drastisk endring. (Og der kom talen likevel Wink )

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!