Skrevet av Emne: Hei fant dette på nettet?? trenger hjelp!!!!  (Lest 1235 ganger)

Utlogget einar88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Hei fant dette på nettet?? trenger hjelp!!!!
« : 12. februar 2007, 23:23 »
Hei jeg fant dette på nette lurte på om dette kan være noe godt for kroppen virker for godt til å være sant!!!

http://www.lamuscle.com/docs/products/selector.php?product=explosive

http://www.lamuscle.com/docs/products/selector.php?product=fatstripper

Håper at noen kan svare meg!!!!


Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: Hei fant dette på nettet?? trenger hjelp!!!!
« #2 : 13. februar 2007, 00:48 »
"This flavour is the best tasting Creatine formula you will ever try!"

"Explosive Creatine contains Taurine which is a powerful insulin mimicker"


"Gains of up to 15lbs (6.804)kg in 2 weeks
Up to 300% better than any other Creatine product
Huge gains in lean muscle
Massive boost in energy levels
More speed, endurance and stamina"

"Stick to what science has shown to be the best; take Explosive Creatine. Unlike many hyped up Creatine formulas, Explosive Creatine will not bloat you. It will give you quick, natural and lean muscular gains."

"After one week and 4 days of taking Explosive Creatine, I gained over 7.5 lbs of lean mass and lost 1.1% bodyfat"


WOW... Sier bare jeg!

Beste smaken i verden!!! Legger på deg 6kg på 14 dager!!! Inneholder taurin som er fettforbrennende!!! 300% bedre enn andre Kreatinprodukter!!! og vitenskapen har vist at dette kreatinet er det beste!!!

"WOHO... utter BS!!!" Burde det stå på slutten. Å legge på seg 6 kg muskelmasse på 14 dager... vel... Hvem gidder ta AS da? La meg se.. 6x2 = 12 kg måneden. 12x12=144kg på et år... Dette er jo IGF/MGF på speed ganger 1000!!!

300% bedre enn andre kreatinprodukter... Som CEE som er 40 ganger mer effektivt enn monohydrat. Dette kreatinet er altså 120 ganger mer effektivt enn kreating monohydrat...

Vitenskapen har vist... De viser ikke til en eneste studie som har gått gjennom noen form for videre granskning. Mulig det er denne nye typen hobbyvitenskap i garasjen(?)

Løp og kjøp her er det mirakler i luften!!!!

Disse folka burde vært låst inne skutt i begge knærne og kasta til ulvene... Bare det å reklamere på denne måten burde vært ulovlig i forhold til EU reglement.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!