Skrevet av Emne: endret  (Lest 3734 ganger)

Utlogget Faktum

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

endret
« : 26. januar 2008, 15:23 »
endret

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Bli rik
« #1 : 26. januar 2008, 15:44 »
Du bør kanskje ha en idé om hva slags firma du skal starte..?

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Bli rik
« #2 : 26. januar 2008, 15:45 »
 Tongue

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Bli rik
« #3 : 26. januar 2008, 15:54 »
Hvor gammel er du egentlig ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Diesel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Bli rik
« #4 : 26. januar 2008, 16:19 »
[ironi]Start en natt-klubb, der du veksler mellom å ha strippe-kvelder og slosse-kvelder Smiley

Garantert storfangst!

Eller, du kan gjøre det som nordmenn kan best: Kjøp deg en fiskebåt, eller en oljerigg om du virkelig vil gå løpet ut, og så renner pengene inn nærmest av seg selv.
[/ironi]

Utlogget Diesel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Bli rik
« #5 : 26. januar 2008, 16:20 »
Det jeg faktisk mener, er at du burde sikte litt lavere, kansje starte med å bygge deg opp i ett firma, lære hvordan tingene fungerer, og så satsa på ditt eget. Er ganske høy prosentandel av gründere som mislykkest.

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Bli rik
« #6 : 26. januar 2008, 17:07 »
tviler på at noen vil fortelle businiss ide'er til deg, dessuten er dette et treningsforum så er nok ikke den beste plassen å spørre på.  Som regel hvis man skal bli rik, så ligger det litt naturlig og en har selv kreative løsninger.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Bli rik
« #7 : 26. januar 2008, 17:13 »
Hei

Går allmen og er 19 år. Den største interesssen min er å bli rik. I tillegg til å få noen barn med ei drit fin dame. For ikke så lenge siden lest jeg en repotasje i Aftenposten med en milliarder som sa at for å bli rik bør man starte eget firma istedetfor å jobbe seg oppover i systemet. En annen ting er at jeg liker ting som er litt på kanten liksom, elser mafia og fengsels filmer. Tenkte derfor at jeg skulle starte en club i USA eller noe, så det likevel ikke er helt ulovlig. Har tidligere bodd i USA.

Derfor skal jeg etter all sannsynlighet starte eget firma etter å ha utdannet meg. Det jeg lurer på er om man bør gjøre dette i andre land enn i Norge? Siden det er så mye jantelov her. Tenker at hvis jeg blir rik så kan jeg liksom ikke leve så fritt her i landet som i andre land, avisene blåser opp alt. Saken er bare det at for å få bachelor i USA så må man gå 4 år på skole, og jeg har kun lyst til å gå 3 år siden jeg allerede har hatt et ekstra år. En anne ting er at jeg synes "mixed girls" er så fine og de er det lettere å få tak i USA siden de har et mer flerkulturelt samfunn. Skjønner hvis folk synes dette virker litt crazy å ville bli så rik. Likevel, er det noen som har noen tanker rundt dette? Og ja jeg skjønner at dette ikker er en "over natta" ting, jeg skal ihvertfall ha bachelor grad før jeg begynner.

Setter kjempestor pris på svar.


genialt Cheesy Hvem vil vel ikke bli rik og ha en drittfin dame? Tongue

Virker som om du kanskje tror det er lettere å bli styrtrik en det faktisk er, å bli rik er som oftest en konsekvens og ikke det direkte målet en jobber mot.

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Bli rik
« #8 : 26. januar 2008, 17:14 »
Du har jo oppskriften på suksess.

Du vil bli rik, men veit ikke hvordan. Kan ikke slå feil det?
Konebanker og totalonanist

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Bli rik
« #9 : 26. januar 2008, 18:53 »
Du skal ha bachelor først ja? Jammen bra du ikke kaster deg ut i noe du ikke veit noe om. :Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Tannfeen

Sv: Bli rik
« #10 : 26. januar 2008, 20:59 »
For et par år siden var det et konsept som het T5PC, hadde du vært litt tidligere ute så tror jeg dette hadde vært midt i blinken for deg!!
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Going the distance

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Bli rik
« #11 : 27. januar 2008, 19:30 »
Hallo! Tror du lever i en drømmeverden! Cheesy

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Bli rik
« #12 : 01. februar 2008, 05:56 »
Dette må vel bli nominert til årets mest håpløse emne?

Hvis du tror at du kun blir lykkelig med masse penger, må jeg nok skuffe deg og si at det er ett eller annet spenna gærent i huet ditt. Sett litt for mye på film muligens? Littegranne påvirka av amerikansk propaganda??

Klart. Har man penger nok så kan man jo kjøpe seg damer, som gir blanke f i åssen du ser ut, bare du har cash, så akkurat det vil ikke være det største problemet. Problemet vil muligens bli å finne ei dritfin dame som elsker deg for den du er, og ikke alle de pengene du har/kommer til å få.

Er du ikke kreativ nok til å finne på en lur måte å tjene masse cash på, kan du bare glømme å starte ditt eget firma, og regne med å bli mangemilliardær.

Det som også kan være en fordel om man ønsker å bli mangemilliardær er å ha beina GODT planta i jorda, noe du umulig kan ha ut ifra det første innlegget ditt.


Ha en fin dag med muligens noen revurderinger...
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Bli rik
« #13 : 01. februar 2008, 06:12 »
Du kan f.eks kjøpe deg inn eller overta ett hotelkjede med familiens formue eller egne oppsparte midler, hotellbransjen går veldig bra nå ser du.
Så kan du kjøpe en hel bråte leiligheter, slik at du sitter på mye penger i form av eiendom.

Få deg andre mektige venner som f.eks Olav Thon, Rimi Hagen og Kjell Inge Røkke så går dere sammen inn og kjøper Kiwi konsernet.
Ta opp lån på dette og kjøp opp Statoil hydro, med dette i ryggen reiser du til Usa.

Kjøp ut Donald Trump med statoil pengene dine og invester litt løst i f.eks starbucks, dette går selvfølgelig bra så du kan kjøpe deg inn i fox og Cnn.

Selg halvparten av det du nå eier og kjøp Microsoft og Apple, slå disse sammen til MicroApple og ha hele verden for dine føtter,
bruk makten du har i Fox og cnn (du har selvfølgelig også kjøpt deg inn i the sun og andre større aviser)til å starte en krig med europa, og etter at det er sønderknust av bomber kjøper du England, sverige og finland for lommerusk og få innbyggerene til å bygge det opp for deg igjen i bytte mot leiekontrakter og Marseille-kontrakter.

Nå er du passe rik tenker jeg, så nå kan du kjøpe opp noen flere tv-kanaler rundt om i verden og lansere det nye tv-programmet ditt som kalles for "I want to date a mixed coloured woman"!

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Bli rik
« #14 : 01. februar 2008, 06:28 »
Du kan f.eks kjøpe deg inn eller overta ett hotelkjede med familiens formue eller egne oppsparte midler, hotellbransjen går veldig bra nå ser du.
Så kan du kjøpe en hel bråte leiligheter, slik at du sitter på mye penger i form av eiendom.

Få deg andre mektige venner som f.eks Olav Thon, Rimi Hagen og Kjell Inge Røkke så går dere sammen inn og kjøper Kiwi konsernet.
Ta opp lån på dette og kjøp opp Statoil hydro, med dette i ryggen reiser du til Usa.

Kjøp ut Donald Trump med statoil pengene dine og invester litt løst i f.eks starbucks, dette går selvfølgelig bra så du kan kjøpe deg inn i fox og Cnn.

Selg halvparten av det du nå eier og kjøp Microsoft og Apple, slå disse sammen til MicroApple og ha hele verden for dine føtter,
bruk makten du har i Fox og cnn (du har selvfølgelig også kjøpt deg inn i the sun og andre større aviser)til å starte en krig med europa, og etter at det er sønderknust av bomber kjøper du England, sverige og finland for lommerusk og få innbyggerene til å bygge det opp for deg igjen i bytte mot leiekontrakter og Marseille-kontrakter.

Nå er du passe rik tenker jeg, så nå kan du kjøpe opp noen flere tv-kanaler rundt om i verden og lansere det nye tv-programmet ditt som kalles for "I want to date a mixed coloured woman"!
Hahahaha, ble mere våken nå, en med Red Forcen min Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!