Skrevet av Emne: Kåring av treningsforumjunkie 2009!  (Lest 4887 ganger)

BrickTop

  • Gjest
Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« : 08. desember 2009, 12:42 »
Året går mot slutten og hva passer vell ikke bedre enn å kåre årets store treningsforumjunkie?

Beskrivelse:
En treningsforumjunkie er et individ som stort sett sitter på treningsforum.no dagen lang (bortsett fra når han/hun sover, spiser eller trener) hver eneste dag, og kommenterer og svarer på de fleste trådene på forumet (også selv om han/hun egentlig ikke har noen kunnskap om emnet). Svarene til en treningsforumjunkie kan i visse tilfeller arte seg til å bli usakligheter, noe som kan føre til at det som blir sagt i en seriøs tråd ofte blir veldig "off-topic". Riktignok har ikke alle treningsforumjunkier denne egenskapen, men man kan observere det i en stor del av tilfellene.

En treningsforumjunkie har sjelden trent mer enn 5 år med vekttrening, men tror likevel at han/hun kan ALT om trening og kosthold. Man kan i over 90 % av tilfellene også observere et gjennomsnitt på over 3 innlegg per dag fra medlemmet på forumet.

Kom med ditt forslag om hvem du mener bør bli kåret til årets treningsforumjunkie 2009!
Det vil bli laget en avstemning etterhvert. Avstemningen avsluttes 30.12.2009.

Merk!
Kåring av årets treningsforumjunkie dømmes kun ut i fra en persons aktivitet på treningsforum.no, og ikke ut fra personens personlighet eller aktivitet når han/hun ikke sitter på forumet. Aktivutøvere og administratorer kan ikke nomineres.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #1 : 08. desember 2009, 12:44 »
Siden du er ny her og drar igang en års-kåring allerede før din første honnør og før du har nådd 10 innlegg, foreslår jeg at det blir deg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

BrickTop

  • Gjest
Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #2 : 08. desember 2009, 12:45 »
Siden du er ny her og drar igang en års-kåring allerede før din første honnør og før du har nådd 10 innlegg, foreslår jeg at det blir deg.

Har vært medlem her siden i fjor, meldte meg ut for en uke siden Smiley

Edit:
Registreringsdato: 28. November 2008, 12:16
Innlegg: 161 (0,482 per dag)
Honnør: 22



Utlogget 1983

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 628
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 628

  • No Pain No Gain
Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #3 : 08. desember 2009, 12:55 »
Du registrerte deg 28. november 20008?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #4 : 08. desember 2009, 13:04 »
Balthazar, er det deg?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #5 : 08. desember 2009, 13:06 »
Kanskje det er TFkong1 som trår til igjen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

BrickTop

  • Gjest
Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #6 : 08. desember 2009, 13:08 »
Balthazar, er det deg?

Hehe, er nok ikke det nei Wink "Ansvarlig for Balthazars avgang på forumet, mottar fortsatt gaver og blomster for dette", husker den Smiley

Uansett, hold dere til topic. Kommer ikke til å nominere deg Fleksnes, synes du hadde en del morsomme innlegg Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #7 : 08. desember 2009, 13:10 »
Kommer ikke til å nominere deg Fleksnes, synes du hadde en del morsomme innlegg Smiley

Hadde? Må si jeg reagerer på ordlyden i setningen.- Også ille for meg at du bruker bilde av eksen min i avataren.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #8 : 08. desember 2009, 13:13 »
Jeg nominerer Rulatoren som vinner at årets treningsforumjunkie 2009.  I og med at Rulatoren gjorde komback som styrketrener ganske nylig etter en lang periode med kondistrening, oppfyller Rulatoren kriteriet med kort erfaring også.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

BrickTop

  • Gjest
Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #9 : 08. desember 2009, 13:31 »
Jeg nominerer Rulatoren som vinner at årets treningsforumjunkie 2009.  I og med at Rulatoren gjorde komback som styrketrener ganske nylig etter en lang periode med kondistrening, oppfyller Rulatoren kriteriet med kort erfaring også.

Du oppfyller dessverre ikke kravet om over 3 innlegg i snitt per dag, noe som er et must for en ekte treningsforumjunkie Sad Sad Sad

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #10 : 08. desember 2009, 13:59 »
Amatørnewb oppfyller vel så godt som alle kriterier her.. Har ikke sjekket innlegg per dag men..

BrickTop

  • Gjest
Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #11 : 08. desember 2009, 14:05 »
Amatørnewb oppfyller vel så godt som alle kriterier her.. Har ikke sjekket innlegg per dag men..

Som et unntak fra innleggsregelen får Amatørnewb lov til å være med i kåringen, grunnet hans overnaturlige evne til å skrive usaklige innlegg. Amatørnewb er nominert.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #12 : 08. desember 2009, 14:40 »
Jeg nominerer herved DannY GuettA til årets treningsforumjunkie 2009.  Han ligger for øyeblikket på imponerende 7,032 innlegg per dag.  Innleggene spenner alt fra en god og informativ treningslogg til utsagn av typen 'haha, din amatør noob.'  Han bør oppfylle alle kriterier.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

BrickTop

  • Gjest
Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #13 : 08. desember 2009, 14:52 »
Jeg nominerer herved DannY GuettA til årets treningsforumjunkie 2009.  Han ligger for øyeblikket på imponerende 7,032 innlegg per dag.  Innleggene spenner alt fra en god og informativ treningslogg til utsagn av typen 'haha, din amatør noob.'  Han bør oppfylle alle kriterier.

Definitivt nominert Smiley Over sju innlegg per dag er en prestasjon i seg selv, men det var vell egentlig dette innlegget som sikret han en plass i kåringen:

"Fotball er en kjedelig pingle sport
Ædda bædda"

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Kåring av treningsforumjunkie 2009!
« #14 : 08. desember 2009, 14:57 »
Jeg oppfyller alle kravene. Men er ikke morsom da.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!