Skrevet av Emne: From Top to Bottom, to the End.. One Man's rise again to the TOP!  (Lest 10771 ganger)

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Min historie fortalt kort: "En gutt som var 18-19 som trente 4-5 dager i uka med masse resultater, møtte veggen når årstallet slo 21. Alvorlig kronisk sykdom som fikk meg til å få massiv blødning to ganger og engentlig bli sagt av sykebli folka til mine foreldre at jeg var gone! Men ikke faen om jeg drar nå! Jeg kom tilbake, og etter masse rehabelitering og konstant medisinering, så er jeg bedre. Falt ekstremt mye ned på alt av fysisk og psykisk helse. Men som sagt: "Its not about how hard you can hit, but how har you can get hit and keep moving forward"

Min kropsmålinger nå etter hendelsen er:

Vekt: 66.2 kg
Høyde: 180cm
Overarm: 33cm
Underarm: 28cm
Lår: 52cm
Legger: 36cm
Skostørrelse. .. neida hahha
Rundt magen: 77cm
Rundt brystet: 104cm

Som å starte på nytt all over again.
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Mine personlige rekorder når jeg var på top 1 år siden og prøver å bygge meg opp mot igjen.

FØR:

Kroppsvekt: 74kg
Markløft: 180kg
Knebøy: 140kg
Benkpress: 105kg
Støt(vektløfter øvelse): 110kg
Militærpress: 70kg

NÅ:

Kroppsvekt: 66.6kg
Markløft: 130kg
Knebøy: 100kg
Benkpress: 70kg
Støt: 80kg
Militærpress: 40kg

Snart kommer treningsplanen min også.
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Så flink du er som kommer deg tilbake til treninga! Blir spennende å følge med på veien tilbake til der du var (og sikkert lengre!)  Cheesy

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Takk takk Smiley . Hadde engentlig tenkt å droppe alt som heter trening når jeg var syk, men man kan ikke altid tenke riktig når man er syk haha. Takk, det er bare å følge med Wink
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Hehe nei det er sant! Har selv vært alvorlig syk og kunne ikke trene på over et år. Skal sies det var hardt å begynne å trene igjen da..  Tongue

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Hehe nei det er sant! Har selv vært alvorlig syk og kunne ikke trene på over et år. Skal sies det var hardt å begynne å trene igjen da..  Tongue

Skal si meg veldig enig der Smiley Håper du føler deg helt frisk nå Wink
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Joda, jeg var helt frisk igjen høsten -08  Smiley
Hvordan er det med deg egentlig? Du skriver at sykdommen din er kronisk, men føler du deg helt frisk nå? Smiley

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Aha, fint å høre Smiley
Jeg føler meg mye bedre, går på en type medisin som jeg må ta for altid, lol. Mye skjedde med meg, men nå er jeg heldigvis "bra" igjen, men må passe på å ikke spise mye fett, mye krydder, ikke rødt kjøtt og junk food ute er NONO for meg. Med andre ord så må jeg leve sunt, hahaha Smiley Har fått noe som heter crohns sykdom, en tarmbettenelse som nesten tok livet av meg fordi jeg fant ut av det litt for sent, haha.

Men man må bare se fremover Wink
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Ah Crohns ja, så kjedelig! Hvor i tarmkanalen har du det? Du fant det ut for sent, hadde du ikke magesmerter og sånn eller?
Hehe, men da har du hvertfall en god grunn til å spise sunt Grin Du får i deg nok proteiner da? Cheesy

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Vel jeg har fått den der tynntarm-tykktarm møter hverandre. Jo hadde mage smerter i 6 år, men legene sa bare at det var magesyre osv... Så det sjette året(værste året) så fikk jeg ny fastlege og han sendte meg til undersøkelser som jeg aldri hadde tatt, og fant ut at jeg må behandle det. Og fra der startet en veldig skrekkelig historie, men som endte godt Smiley

Haha ja, greit å spise sunt. Prøver å spise nok av kylling, fisk og har kjøpt proteinpulver. Så skal nok gå greit Smiley
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Herregud for en idiotisk lege da! Hadde du andre symptomer sånn som vekttap og eller? Så bra det endte godt hvertfall Smiley
Det er bra, er vel lurt å spise opptil 50% mer proteiner enn anbefalt eller no sånt?
Men det er vel heller ikke så lurt å drikke alkohol? :p

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Ikke sant, de fleste legene er litt kokko. Jo for 6mnd siden mista jeg 18kg på 2mnd, skal si jeg følte meg dum. Ja det er noe sånt, for mye protein blir lagra som fett eller bli skylt ut. Men det er å overdrive over lang tid Smiley Haha, alkhohol. For min del så holder jeg meg langt unna alkohol drikke, røyk, snus og lignende. Det gir meg liksom ingenting, bare tar fra meg. Det kaller jeg et ikke fungerende forhold, hahahaha.
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Du hadde magesmerter og gikk ned 18 kg på 2 mnd og legen mente fortsatt ikke at det var noe galt? Noen leger er utrolig ignorante..
Regner med du har fått kostholdsveiledning ihvertfall? Smiley
Haha, men det er veldig bra innstilling! Ikke vits å gjøre sykdommen verre enn den trenger å være iallefall Smiley

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Ja, man blir forbløffet av en del leger. Men jeg fikk kostholdsveiledning når jeg lå på sykehuset. Og snakket med leger i USA og Canada. Det eneste man kan gjøre er å smile å gå fremover, for å gråte å sitte på ræva gjør veldig lite Smiley

Treningsplan foreløpig:

Dag 1:
Benkpress: 5x5
Skrå hantelflyes: 3x12
Knebøy as to gras: 5x5
Bencurl: 5x10

Dag 2:
Markløft: 5x5
Chins: 5x10
Nedtrekk: 4x12
Rygg opphev: 4x10

Dag 3(Hvile)

Dag 4:
Militærpress: 5x5
Sittende uthev til siden: 4x12
Liggende Franskpress: 5x10
Skrå hammercurl: 3x10

Dag 5:
Frontbøy: 5x5
Hengende legups: 4x12
Skrå crunch: 4x10
Liggende legups: 4x10

Nå trener jeg bare 4 ganger i uka, siden utdanning og eksamen krever heftig mye arbeid Smiley

Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Bra Smiley Ja det er ihvertfall sant!

Herlig form på deg  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!