Velkommen til forumet!

På forumet kan du se diskusjoner om trening, kosthold og mange andre interessante emner. For å kunne stille spørsmål så må du opprette en bruker eller logge inn. Du kan også loggføre din egen trening i Loggbok Online slik at andre kan se hva du gjør på trening å komme med tips og råd.

Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 109677 ganger)

Utlogget 095378

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Razzia i Trondheim
« #480 : 24. februar 2012, 13:23 »
Tror big Z på rett diett hadde klart 100kg og 10%bf...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Mercenary

• Superavhengig
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

• Fet, mektig og utrent. Men dopingfri da :D
« #481 : 24. februar 2012, 13:31 »
Hehe , jaja , det kunne vell kanskje være en idè å vite noe mere om meg for å kunne kalle meg en non-responder ut i fra et bilde, og en uttalelse om at jeg har brukt steroider tidligere..

Og det viser vell litt ignoranse om man forventer at alle som har prøvd steroider i løpet av livet sitt ser ut som en bodybuilder. (finnes faktisk steroider i andre idretter og)

Men siden du/dere er interessert i avataren , så kan jeg sjokkere dere å si at jeg ikke er på noe steroider der lenger , og om jeg husker riktig så tror jeg vekten var 116kg når det bildet ble tatt.

og om jeg er en såkalt ¨non-responder¨ ville det vell være nødvendig å vite hvordan jeg var før jeg brukte steroider eller ?  Men beklager å *knuse* påstanden deres, jeg responderer temmelig gjennomsnittlig på steroider.. Men jeg har bare ikke så lyst til å banke eller voldta kjæresten min sånn i utgangspunktet Smiley

Hvis du veier 116kg på det bildet er jeg en krakk
Im sorry, I cant hear you over the sound of how awesome I am

Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=111264.0

Utlogget Andre

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

« #482 : 24. februar 2012, 13:35 »
Tror big Z på rett diett hadde klart 100kg og 10%bf...

Alle kan klare 10% på en vekt som ligger en del under den vekta der de har potensiale til å bli sterkest/størst. De fleste har denne vekta laaaaangt under der Big Z har den (trolig med dop).

Utlogget Mr.Marko

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

« #483 : 24. februar 2012, 13:41 »
Hehe , jaja , det kunne vell kanskje være en idè å vite noe mere om meg for å kunne kalle meg en non-responder ut i fra et bilde, og en uttalelse om at jeg har brukt steroider tidligere..

Og det viser vell litt ignoranse om man forventer at alle som har prøvd steroider i løpet av livet sitt ser ut som en bodybuilder. (finnes faktisk steroider i andre idretter og)

Men siden du/dere er interessert i avataren , så kan jeg sjokkere dere å si at jeg ikke er på noe steroider der lenger , og om jeg husker riktig så tror jeg vekten var 116kg når det bildet ble tatt.

og om jeg er en såkalt ¨non-responder¨ ville det vell være nødvendig å vite hvordan jeg var før jeg brukte steroider eller ?  Men beklager å *knuse* påstanden deres, jeg responderer temmelig gjennomsnittlig på steroider.. Men jeg har bare ikke så lyst til å banke eller voldta kjæresten min sånn i utgangspunktet Smiley

Et annet bilde enn det der ønskes, for har LITT vanskeligheter med og tro at du var 116kg , om ikke du er 2,10 høy da Smiley

Utlogget Ratking

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

« #484 : 24. februar 2012, 13:41 »
Tull og tøys. Er ikke gener det står på. Alle er mennesker med forskjellig utseende, men først og fremst er det mental innstilling, motivasjon, lidenskap, tålmodighet og et mål som er avgjørende.
Naturen er fasiten. Naturen = sant.
Hvis tynn-kroppen vil bygge, så må han som alle andre legge på seg kjøtt og jobbe hardt. Like etisk som historien til en ren og stolt okse.

Haha, tankegangen din lukter 70 tallet da alle var like og alle kunne nå samme mål. La meg fortelle deg en ting som bør få deg til å skjønne at gener er alt, om du er lei av å høre om det så får du bare tåle å høre det til du skjønnr at det er sant.

Det finnes en kar som heter Kevin Levrone, han har i hele sin karriere hatt et nok så avslappet forhold til trening unntatt noen måneder før Mr O og likevell så var han helt fantastisk når han stilte. Kanskje en av de mest genetisk begavede som har stilt. Greit nok, han brukte, men kom i form på en utrolig kort tid.

På den andre siden har du alle de som kjører i seg styggstore doser med aas(det er mange mange store forum der brukere legger ut både bilder, diett og bruk) og aldri blir særlig store eller pene. De bruker steroider i lengre strekk enn Levrone i løpet av et år, men likevell er de smågutter? Hva skjer med det?
Akkurat de samme stoffene er tilgjenngelig for begge, de kan spise og trene like mye som pro gutta men når ikke opp til anklene deres engang. Hva er det eneste vi sitter igjen med annet enn gener? Store doser er det ihvertfall ikke, det finnes det nok av bevis for.

Selv holder jeg en anstendig masse reint, men samtidig ser jeg en hel haug på senteret mitt som er skamtynne og aldri vil kunne klare det jeg har oppnådd pga gener og struktur. Selvfølgelig ser jeg ikke på meg selv som en helt, det mange som ser større og bedre ut enn meg, dop eller ikke. Poenget er at man må være stokk dum for å ikke se sammenhengen(ja, det er deg det).

Utlogget Mandodiao

• Aktivt medlem
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

« #485 : 24. februar 2012, 14:16 »
Et annet bilde enn det der ønskes, for har LITT vanskeligheter med og tro at du var 116kg , om ikke du er 2,10 høy da Smiley

Jeg er 193cm , skal se om jeg gidder å finne et annet bilde til deg ,hehe , men gidder ikke å kle av meg å knipse et nytt for din del Smiley

Hvis du veier 116kg på det bildet er jeg en krakk

Du er en krakk

Innlogget SFV

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 173
  • Innlogget Innlogget

« #486 : 24. februar 2012, 14:47 »
Bredskuldrede personer ser mye mindre ut på et sånt bilde men 116 kg er mye. Arnold var nesten like høy og veide mindre.
The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide
Together wendy we can live with the sadness
I'll love you with all the madness in my soul
Someday girl I don't know when we're gonna get to that place
Where we really want to go and we'll walk in the sun
But till then tramps like us baby we were born to run

Treningsforum's XL t-skjorte er noe trang rundt skuldrene på mine 85-90 kilo.

Utlogget paramora

• Global Moderator
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

« #487 : 24. februar 2012, 14:52 »
Dette er den kjipeste artikkelen jeg har lest på TF siden jeg begynte å komme hit jevnlig i 2004. Gunnar Strand Jacobsen faktisk!

Det som er så synd, er at slike saker som dette også trekker inn andre i samme smørja. Man vet at Gunnar Strand Jacobsen har hjulpet utallige kroppsbyggere på Kaliber Gym. Om man ikke mistenkt dem fra før, så gjør man det IALLFALL nå. Man kan jo virkelig lure på hva som skjer innad i Team Kaliber Gym (eller hva de nå kaller seg) når en av hovedmennene på Kaliber er arrestert for så alvorlige anklager.

Nå er han riktignok kun anklaget, men mtp. sakens omtale er det egentlig allerede sagt at politiet har bevis så det holder. Det er ganske åpenbart.

Og Robert Eilertsen. Som har hjulpet Richard Skog etc. Lurer på hva han har hjulpet han med nå egentlig...

Det er selvsagt ingen hemmelighet at kroppsbyggere og strongmen i toppklassen stort sett er dopa så det holder. Men dette er bare trist på alle måter. Mistanker i øst og vest, to av de mest respekterte autoritetene i gamet har ødelagt sitt rykte for alltid (blant folk som forstår hvor alvorlig dette er... ) og en av landets mest populære treningssider (Fitnessbloggen) kommer nå til å bli aossisert med DETTE, av alle ting.

Aner ikke hvilke ord som bør brukes om dette. Bare... Ille. Virkelig ille.

Men det er selvfølgelig fantastisk politiarbeid! Tommel opp! Måtte de få tatt hele B-gjengen og putta dem inn. Blir fly forbanna når jeg hører om folk som sponser en slik milliardindustri som KUN gjør skade på idretts-Norge, miljøene i alle de ulike sentrene rundt omkring og kroppsfikseringen til unge, uskyldige mennesker i oppvekst. De har ingenting i et treningssenter å gjøre. "Min kropp, mine valg"-argumentet holder ikke. Kjøp, bruk eller selg dop - du gjør langt større skade utover det du gjør på din egen kropp. Forstå det og slutt å fraskrive deg ansvar.

Utlogget Ayørn

• Erfaren bruker
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

« #488 : 24. februar 2012, 16:27 »
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.8003641

Pass på hva dere skriver på forumet folkens Tongue
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Styrketrenern

• Global Moderator
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

« #489 : 24. februar 2012, 16:57 »
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.8003641

Pass på hva dere skriver på forumet folkens Tongue

Hvorfor? Man står jo for det man mener(skriver).
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."

Utlogget 1simen1

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

« #490 : 24. februar 2012, 19:10 »

Nei det gjør ikke de fleste dopere. De står for det annonymt her inne, men ikke utad.
Annonyme dopere er feige.

Og de verste er dopere i posisjoner. Det vil si PT'er, idrettsutøvere, byggere, treningstudioeiere o.l

Folk som tjener penger på å selge tilskudd, programmer og gjerne litt kose bol etterhvert.

Utad, tren som meg, spis som meg, følg mine programmer og du kan få denne kroppen. Bare bullshit. Legg ut full apotekliste sammen med diett og programmer. Faen meg på tide at det blir litt ærlighet i denne bransjen.

Men det tør dere jo ikke..... En gjeng med kyllinger hele bunten og jeg håper så mange som mulig i slike posisjoner jeg snakker om blir bura inne løpet av denne aksjonen. Forhåpentligvis vil færre unge starte med russisk roulet med kroppen sin som følge av disse politiaksjonene.

Utlogget peinar

• Aktivt medlem
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

« #491 : 24. februar 2012, 19:20 »

Sa den anonyme....

Kjipt for han Thomas at den han skriver her skal gjer at han blir framstillt som en løgner i media.
Vi seier vel alle ting privat som vi ikkje har lyst til at skal komme i media? Særlig i disse dager der alt er googlbart for evig tid.
Ser på uttalelsane til Thomas som "politiske" svar. Kan jo ikkje akkurat svare: "Ja, det er en masse unaturlig sterke karer her på Kaliber og vi driter i det"

Så ja... pass på ka ein skriver på forum under fullt navn.
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109186.0

Det å løfte for tunge vekter slik at ein skader seg beviser ingenting, utover at ein er jææævlig kul!!!

Utlogget SilverFox

• Elite medlem
  • Honnør: 1608
  • Utlogget Utlogget

« #492 : 24. februar 2012, 21:12 »
Og de verste er dopere i posisjoner. Det vil si PT'er, idrettsutøvere, byggere, treningstudioeiere o.l

Folk som tjener penger på å selge tilskudd, programmer og gjerne litt kose bol etterhvert.

Utad, tren som meg, spis som meg, følg mine programmer og du kan få denne kroppen. Bare bullshit. Legg ut full apotekliste sammen med diett og programmer. Faen meg på tide at det blir litt ærlighet i denne bransjen.

I en "ideell" verden hadde dette muligens vært 100% avskrekkende, men er det ikke en viss fare for at det å legge ut de detaljene det åpne rom kunne virket litt i motsatt retning av det du ønsker også? En skal ikke se bort fra at folk flest er så enkle i hodet at de blir mer fristet enn det motsatte når de ser oppskriften på det de oppfatter som suksess.

Jeg satt for et par timer siden og så på den "dokumentaren" Doping Forever (mulig jeg husker navnet feil).
Veldig bra sak, som burde få noen og enhver til å tenke seg om mer enn to ganger, men jeg er slett ikke så sikker på at alle gjør det når de samtidig ser den vanvittige eksteriøre endringen den karen hadde på kort tid. Jeg satt faktisk og tenkte at det joggu var godt han ikke gikk i detalj mht hva han brukte for å nå målet. Det hadde ikke tjent til noe godt uansett slik jeg ser det. Det hadde vært feil uansett, men han brukte åpenbart saker som skader mer enn det meste på kort tid. Hadde det blitt detaljert ut, så tror jeg filmen hadde resultert i en og annen leversvikt der ute... Jeg tror som sagt dessverre folk ofte er litt enkle i del slike sammenhenger - særlig dersom de blir vist svart på hvitt hvor lite som skal til.

Å få fram sannheten synes jeg er bra, men detaljene bør skjules så godt som råd synes nå jeg - det må finnes bedre måter å få folk fra å hoppe på den karusellen! Av samme grunn synes jeg den norske nettsiden som i praksis gir oppskrifter på hvordan folk skal gå fram for å dope seg er helt på trynet. Formålet er vistnok at den skal begrense skadevirkningene på de som alikevel velger å bruke doping, men jeg kan ikke forstå annet enn at den hjelper enda flere til å bruke det isteden...og veilederen er i tillegg en person som er milevis fra å ha noen faglig bakgrunn mht å veilede...

..jepp, og der skar jeg ut...igjen...sorry!

Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Styrketrenern

• Global Moderator
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

« #493 : 24. februar 2012, 21:19 »
Han skriver det at vi skal passe på hva man skriver på forumer. Men man er vel såpass oppegående at man skjønner det man skriver vil leses av andre, og er søkbart.

Det man skriver kan vinkles og tolkes akkurat slik en leser vil, bare viljen og kreativiteten er der. Er vel en grunn til at ingen har sitt fulle navn i nicket mener nå jeg...
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."

Utlogget EckoRomeo

• Erfaren bruker
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

« #494 : 24. februar 2012, 22:12 »
Haha, tankegangen din lukter 70 tallet da alle var like og alle kunne nå samme mål. La meg fortelle deg en ting som bør få deg til å skjønne at gener er alt, om du er lei av å høre om det så får du bare tåle å høre det til du skjønnr at det er sant.

Det finnes en kar som heter Kevin Levrone, han har i hele sin karriere hatt et nok så avslappet forhold til trening unntatt noen måneder før Mr O og likevell så var han helt fantastisk når han stilte. Kanskje en av de mest genetisk begavede som har stilt. Greit nok, han brukte, men kom i form på en utrolig kort tid.

På den andre siden har du alle de som kjører i seg styggstore doser med aas(det er mange mange store forum der brukere legger ut både bilder, diett og bruk) og aldri blir særlig store eller pene. De bruker steroider i lengre strekk enn Levrone i løpet av et år, men likevell er de smågutter? Hva skjer med det?
Akkurat de samme stoffene er tilgjenngelig for begge, de kan spise og trene like mye som pro gutta men når ikke opp til anklene deres engang. Hva er det eneste vi sitter igjen med annet enn gener? Store doser er det ihvertfall ikke, det finnes det nok av bevis for.

Selv holder jeg en anstendig masse reint, men samtidig ser jeg en hel haug på senteret mitt som er skamtynne og aldri vil kunne klare det jeg har oppnådd pga gener og struktur. Selvfølgelig ser jeg ikke på meg selv som en helt, det mange som ser større og bedre ut enn meg, dop eller ikke. Poenget er at man må være stokk dum for å ikke se sammenhengen(ja, det er deg det).

Hvis du skumleser innlegget en gang til så ser du kanskje hvem som er lei av å høre om gener. Har aldri nevnt det jeg.

Vi er alle forskjellige med forskjellige gener. Men den historien der er ikke vanntett.

Du har blitt skapt med en kropp med samme forutsetninger som alle andre. Det er tusenvis av faktorer som kommer i rekka før du skal begynne å skylde på gener.
Men nå dreier dette seg om å kompensere med steroider for å nå genetikken til andre, noe som er ren svada! Det er faktisk litt patetisk spør du meg.

Gå til:  

Siste sakerfra forsiden