Skrevet av Emne: Magnus' bilde og treningslogg 2013  (Lest 3866 ganger)

Utlogget Magnus Kristoffersen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 18

Magnus' bilde og treningslogg 2013
« : 24. februar 2013, 20:38 »
Hei!

Har lenge hatt lyst til å starte en bilde/treningslogg her men har egentlig ikke turt å gjøre det før nå.   Embarrassed

Planen er å bli mer definert frem til sommeren, og tror det kan hjelpe på motivasjonen å legge ut bilder + drive loggføring her. Har absolutt ingen erfaring med posering så de bildene som blir lagt ut kommer til å være veldig "hjemmesnekrede" Smiley


Mitt treningsprogram:
Dag 1:
Knebøy 5x5, øker med 2,5kg per vellykkede økt
Benkpress 5x5, øker med 2,5kg per vellykkede økt
Stående roing 5x5, øker med 2,5kg per vellykkede økt

Dag 2:
Knebøy 5x5, øker med 2,5kg per vellykkede økt
Militærpress 5x5, øker med 2,5kg per vellykkede økt
Markløft 5x1(2 oppvarming), øker med 5kg per vellykkede økt

Dag 3:
Knebøy 5x5, øker med 2,5kg per vellykkede økt
Benkpress 5x5, øker med 2,5kg per vellykkede økt
Stående roing 5x5, øker med 2,5kg per vellykkede økt


Dager før markløft trener jeg bi/triceps + mage og annet. Bytter på så jeg kjører motsatte økter annenhver uke. (Så det blir 2 dager mark/militær, 1 dag benk/stående roing andre uka, så tilbake til denne osv.)

Starter loggføring her fra og med imorgen og vil også da legge ut litt mer informasjon om program osv, men legger ut et par bilder nå likevel. Dette er idag, etter ca. 5 mnd med trening. Beklager kvaliteten og vær greie! Smiley

MK
23 år, 76 kg, 178 cm
Max knebøy: 140kg
Max benk: 90kg
Max mark: 140kg
Bildelogg

Utlogget Magnus Kristoffersen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 18

Sv: Magnus' bilde og treningslogg 2013
« #1 : 25. februar 2013, 17:10 »
25.02.13 - Mandag
---
Dagens økt:
Knebøy, 5/5/4/5/2 - 120kg
Benk, 5x5 - 70kg
Stående roing 5x5 - 70kg

Har strukket noe i høyre hånd så hadde litt problemer med å fokusere på dagens knebøy. Derav to sett hvor jeg ikke greide 5 reps...  Angry Dette er likevel første økt etter jeg fikk forstrekkelse og var vel litt letta over at det faktisk gikk såpass bra som det gjorde.

Når det gjelder benk så gikk jeg ned fra 77,5kg til 67,5kg for en ukes tid siden etter at jeg hadde hatt tre økter uten èn vellykket 5x5 økt. 70 sitter som f så burde ikke ta lange tiden før jeg er tilbake Smiley

Stående roing gikk helt greit. Gikk også her ned noen kilo for et par uker siden da jeg følte det ble mer rykk og napp enn faktiske løft.

Var oppe 6:00 idag og gikk en time i høyt tempo. Greit for å få igang forbrenning. Alt i alt helt passe fornøyd med dagen, kunne nok ha pusha meg selv litt mer på knebøy kjenner jeg.


MK  Smiley
23 år, 76 kg, 178 cm
Max knebøy: 140kg
Max benk: 90kg
Max mark: 140kg
Bildelogg

Utlogget Magnus Kristoffersen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 18

Sv: Magnus' bilde og treningslogg 2013
« #2 : 28. februar 2013, 00:35 »
28.02.13 - Onsdag
---
Dagens økt:
Knebøy, 5/5/5/5/3 - 120kg
Militærpress 5x5 - 45kg
Markløft 2x5 - 80kg, 1x3 - 140kg

Fornøyd med dagens økt. Spist ræva i dag og hatt en lang dag på jobb så forholdene tatt til betraktning gikk det litt bedre enn forventet  Embarrassed Vurderer å deloade med 10kg på markløft selvom det svir litt. Skal prøve en gang til på 140kg før jeg evt gjør det og heller passe på å spise bra før neste økt. EDIT: Glemte jo helt å nevne at før jul var maxløftet mitt i markløft 140kg. Da må det jo være lov å skryte litt selvom man "bare" greier 3 reps  Grin

Kjenner jeg vingler litt i knæra på knebøyen selvom jeg bruker "kneewraps". Står på en planke med beina plassert ca. i skulderbredde, med føttene vridd noe utover. Noen tips, eller løfter jeg rett og slett for tungt for min egen styrke?

Ikke mye å skryte av helt enda, men legger ved et bilde av en høyrearm som begynner å ta form. Dette er jo tross alt også en bildelogg Smiley

Kommer med litt info om fettprosent osv og nytt matprogram beregnet på deffinga iløpet av et par dager.

MK Smiley
23 år, 76 kg, 178 cm
Max knebøy: 140kg
Max benk: 90kg
Max mark: 140kg
Bildelogg

Utlogget Magnus Kristoffersen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 18

Sv: Magnus' bilde og treningslogg 2013
« #3 : 01. mars 2013, 16:08 »
01.03.13 - Fredag
---
Dagens økt:
Knebøy 5x5 - 120kg
Benk 5x5 - 72,5kg
Stående roing 5x5 - 72,5

Helt konge økt idag! Faila ikke et eneste set Smiley

Hånda begynner å bli såpass bra igjen at det ikke er noe stort problem å ta benk, det er digg. Vinglet heller ikke mye idag på knebøyen. Har ikke så mye mer å si egentlig, var vel bortimot en feilfri økt såvidt jeg kan se Smiley Hvis jeg absolutt skal sette fingeren på noe må det være at det siste løftet på roinga ble litt rykk/napp men det får bare være.

Siste bilde er meg og en kompis jeg trener med Smiley
23 år, 76 kg, 178 cm
Max knebøy: 140kg
Max benk: 90kg
Max mark: 140kg
Bildelogg

Utlogget Magnus Kristoffersen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 18

Sv: Magnus' bilde og treningslogg 2013
« #4 : 05. mars 2013, 22:02 »
04.03.13 - Mandag
---
Dagens økt:
Knebøy 5x5 - 122,5kg
Militærpress 5x5 - 40kg
Markløft 2x5 - 80kg, 1x5 - 140kg

Nok en kjempeøkt! Greide alle set og endelig et fullverdig 5x140kg set, helt fantastisk da dette var/er tidligere maxløft Smiley Ikke mye mer å si om gårsdagens økt. Måtte gå ned litt på militærpressen pga hånda, men får bare bite det i meg. Har forøvrig utsatt deffinga en mnd så begynner ikke på det før 1.April. Ble enige om dette med treningskameratene mine og tenkte det var lettere å gjøre det sammen siden vi er sammen ca. hele døgnet pga. studier osv.

Skal prøve å få tatt noen nye bilder imorgen Smiley

PS. Dersom noen har tips til forbedring av loggføring så kjør på. Håper det ikke har vært så aller værst sålangt, moro å legge ut her.
23 år, 76 kg, 178 cm
Max knebøy: 140kg
Max benk: 90kg
Max mark: 140kg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!