Skrevet av Emne: Manualer hjemme  (Lest 3837 ganger)

Utlogget quil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Manualer hjemme
« : 23. august 2016, 23:01 »
Hei, jeg har flyttet ut hjemmefra, noe som gjør at jeg ikke har rikelig med plass eller penger. Likevel vil jeg ha noe jeg kan trene med hjemme. Jeg har sett på fleximanualer og powerblocks, men vet ikke om de holder med tanke på ulike øvelser og varighet. Jeg har sett flere klage på de, siden de ikke fungerer som de skal osv. Er det noen som har noe erfaring, eller andre løsninger jeg bør vurdere?

Utlogget Superekorn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

Sv: Manualer hjemme
« #1 : 24. august 2016, 11:38 »
Hvilke løsninger du bør vurdere kommer helt an på hvordan du tenker/liker å trene. Selv ville jeg sett etter et knebøystativ, en treningsbenk og eventuelt et sett med ringer som kan henges opp i taket. Manualer er et annet alternativ og ellers er det mye bra man kan gjøre med kroppsvekt.

Forklar hvordan du planlegger å trene du. Så tar vi der derifra Wink

Utlogget quil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Manualer hjemme
« #2 : 24. august 2016, 16:47 »
Har brukt mest manualer og benk tidligere. Skulle hatt knebøystativ og en benk, men har ikke helt plassen til det. Tenkte derfor på manualer som ikke tok alt for stor plass.Planlegger å trene andre steder enn hjemme, men siden jeg også vil ha muligheten hjemme vurderte jeg f.eks. powerblocks. Så spørsmålet blir vel mer om noen har erfaring med powerblocks eller noe lignende, som kan anbefales. Er plassen som blir det største problemet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!