Skrevet av Emne: Kai, 14år. nye bilder på side 4  (Lest 12821 ganger)

Utlogget kaisus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 41

Kai, 14år. nye bilder på side 4
« : 15. juli 2007, 18:49 »
14år gammelgutt, trent siden januar 2007 en gang Smiley
er ganske spinkel, men det skal jeg få prøvd å få endra på Tongue

Blir glad hvis noen tar seg tid til å skrive noe jeg burde trene mere og sånne ting Cheesy

har lagt ut noen flere bilder på Side 2 og side 4.
gutt, 14 år.
vekt: Ca. 70kg

benkpress: 80kg
markløft: 130kg x 2
Knebøy: har ikke maks.


Bilde profilen min:     http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=59489.msg814993#msg814993

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Sv: Kais Bilder..
« #1 : 15. juli 2007, 18:51 »
Veldig vanskelig å kommentere uten noen skikkelige bilder, men du kan jo starte med å si litt om mål, trening og kostold?

Utlogget veikingen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 361
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 361

Sv: Kais Bilder..
« #2 : 15. juli 2007, 18:56 »
Har ikke fått tatt så mange bilder, men skal få tatt noen en dag Smiley
Ta bilder av beina da Wink
Ellers syns jeg det så ganske bra ut mpt. at du er 14(selvom bildene ikke var av topp kvalitet) Smiley
Det eneste jeg vet er at jeg ikke vet!

Utlogget Marthe

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 840
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 840

Sv: Kais Bilder..
« #3 : 15. juli 2007, 18:57 »
Dette så jo ganske bra ut  Wink
Fræna Atletklubb

Retard strength

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Kais Bilder..
« #4 : 15. juli 2007, 19:05 »
Tror vi kan konstatere med en gang at ALT må trenes bedre. Du er ikke ferdig utvokst, og du kommer garantert til å få større muskler dersom du fortsetter treningen. Lykke til videre!
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget kaisus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 41

Sv: Kais Bilder..
« #5 : 15. juli 2007, 19:06 »
Veldig vanskelig å kommentere uten noen skikkelige bilder, men du kan jo starte med å si litt om mål, trening og kostold?

Har egentlig ikke no spesielt mål, trener for å holde meg i form også syntes jeg det er gøy Smiley
Fokuserer mest på overkroppen når jeg trener (mest armene) ..
Kostholdet er ganske bra, men i helgene kan det kanskje bli litt mye godteri (skal prøve å kutte litt ned på det) Smiley
gutt, 14 år.
vekt: Ca. 70kg

benkpress: 80kg
markløft: 130kg x 2
Knebøy: har ikke maks.


Bilde profilen min:     http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=59489.msg814993#msg814993

Utlogget kaisus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 41

Sv: Kais Bilder..
« #6 : 15. juli 2007, 19:08 »
Tror vi kan konstatere med en gang at ALT må trenes bedre. Du er ikke ferdig utvokst, og du kommer garantert til å få større muskler dersom du fortsetter treningen. Lykke til videre!

Ja, du har vell rett der.. men har ikke fått trent så lenge.. begynte å trene i begynnelsen av 2007..
gutt, 14 år.
vekt: Ca. 70kg

benkpress: 80kg
markløft: 130kg x 2
Knebøy: har ikke maks.


Bilde profilen min:     http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=59489.msg814993#msg814993

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Kais Bilder..
« #7 : 15. juli 2007, 19:09 »
Litt off topic, 73 kg i benkpress som 14-åring er slettes ikke værst altså! Smiley
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Kais Bilder..
« #8 : 15. juli 2007, 19:12 »
Har egentlig ikke no spesielt mål, trener for å holde meg i form også syntes jeg det er gøy Smiley
Fokuserer mest på overkroppen når jeg trener (mest armene) ..
Kostholdet er ganske bra, men i helgene kan det kanskje bli litt mye godteri (skal prøve å kutte litt ned på det) Smiley

Prøv å trene litt bein også, etterhvert som overkroppen blir større, og beina er mer og mer pinglete, så kommer du til å angre på at du ikke kjørte knebøy Smiley
Smiley

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Sv: Kais Bilder..
« #9 : 15. juli 2007, 21:11 »
Har egentlig ikke no spesielt mål, trener for å holde meg i form også syntes jeg det er gøy Smiley
Fokuserer mest på overkroppen når jeg trener (mest armene) ..
Kostholdet er ganske bra, men i helgene kan det kanskje bli litt mye godteri (skal prøve å kutte litt ned på det) Smiley

Greit å ikke ha noe konkret mål, men fokusen din er noe dum etter min mening. Det er ikke til å komme bort ifra det er klassisk for mange ungdommer å trene mye armer, og da særlig biceps. Tenkt over hvor liten knøttmuskel biceps egentlig er? Min anbefaling er som til alle andre: Mye mat (kylling, tunfisk, karbonadedeig, ris, pasta mv.) og tunge og korrekte baseøvelser (litt bortkasta å løfte FOR tungt og ødelegge seg selv. Egoet vettu Wink).

Utlogget kaisus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 41

Sv: Kais Bilder..
« #10 : 15. juli 2007, 21:27 »
Greit å ikke ha noe konkret mål, men fokusen din er noe dum etter min mening. Det er ikke til å komme bort ifra det er klassisk for mange ungdommer å trene mye armer, og da særlig biceps. Tenkt over hvor liten knøttmuskel biceps egentlig er? Min anbefaling er som til alle andre: Mye mat (kylling, tunfisk, karbonadedeig, ris, pasta mv.) og tunge og korrekte baseøvelser (litt bortkasta å løfte FOR tungt og ødelegge seg selv. Egoet vettu Wink).

Det er vel mest triceps jeg trener da, men ganske mye biceps åsså da Wink
har vurdert å begynne på ett kosthold program nå. (men er det litt tidlig?, jeg er jo tross alt bare 14 år:P)
trener ikke så altfor tungt på treningene, men noen max løft en gang i blant er jo gøy da Cheesy
gutt, 14 år.
vekt: Ca. 70kg

benkpress: 80kg
markløft: 130kg x 2
Knebøy: har ikke maks.


Bilde profilen min:     http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=59489.msg814993#msg814993

Utlogget Allyse

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 644
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 644

Sv: Kais Bilder..
« #11 : 15. juli 2007, 23:43 »
Det er vel mest triceps jeg trener da, men ganske mye biceps åsså da Wink
har vurdert å begynne på ett kosthold program nå. (men er det litt tidlig?, jeg er jo tross alt bare 14 år:P)
trener ikke så altfor tungt på treningene, men noen max løft en gang i blant er jo gøy da Cheesy

Mener ikke du ikke skal løfte maks, men det å løfte maks med bra teknikk jeg mener du skal gjøre. Ikke slik du jukser vektene opp.

Er aldri for tidlig til å tenke kosthold. Det er jo nå du legger grunnlaget for resten av livet ditt, gutt!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Kais Bilder..
« #12 : 16. juli 2007, 00:37 »
Hei! Ser ut som du har en bra fysikk for alderen, syns du kan forbedre den på alle punkter med å bli større og sterkere, og det skjer jo lett i din alder! Smiley

Angående det du og bl.a allyse har prata om tidligere, dette er råd fra en som også trente siden han var 13/14.

Jeg mener du skal drite i kostholdsprogram, det er ikke vits i  tenke på noe sånn i din alder, for du vokser på alt du putter inn i munnen, og du har ENORMT å hente på styrke og størrelse om du spiser så mye mat du klarer, skulle ønske jeg spiste mer på din alder, for det er da man virkelig vokser som en aldri kommer til å vokse igjen. Spis alt du kommer over, mye og ofte! Drit i å planlegg hva du skal spise, eller når, eller hvor mye av ditten og datten, bare få i deg mye kjøtt, havregryn, fisk og selvfølgelig frukt og grønt.

Når det gjelder trening så er det noe av det dummeste du kan gjøre å fokusere på diverse kroppsdeler i din alder, dette fører bare til en ting:

De vokser som bare det, blir større en alle andre kroppsdeler og om 2-3 år ser det bare dumt ut. Da henger alle andre kroppsdeler etter både utseende og styrkemessig, og du kommer til å måtte bruke mye tid og energi på å rette opp igjen dette. Det er også litt skummelt å trene isolasjonsøvelser (som går bare på en og en kroppsdel) når det gjelder å få underutviklede core muskler (mage og korsryggregionen). Skal jeg fortelle deg en hemmelighet, så er det ingenting som gir deg bedre holdning, og bedre magemuskler en markløft og knebøy (med skikkelig teknikk). Tipper du tenker litt på jenter, og du får flere jenter med en atletisk kropp (god holdning, bra magemuskler, stor rygg og lår som står i stil med overkroppen) en bare store armer, og store triceps. Med for store armer er det lett at overkroppen ser liten ut, og at brystmusklene ser små ut- og så er det jo det at du kan få dårlig holdning om du ikke passer på å trene core musklene som jeg prata om tidligere.

Lykke til, vet det ikke er veldig lett å høre på tipsene som du får av folk, men stol på meg som også trente når jeg var på din alder- det lønner seg i lengden, og du vil være glad for at du fulgte disse tipsene, ikke bare når du blir eldre, men også allerede til neste sommer Wink

Spis mye og tren smart! Det er nøkkelen til kjempebra fremgang!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget kaisus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 41

Sv: Kais Bilder..
« #13 : 16. juli 2007, 01:01 »
Hei! Ser ut som du har en bra fysikk for alderen, syns du kan forbedre den på alle punkter med å bli større og sterkere, og det skjer jo lett i din alder! Smiley

Angående det du og bl.a allyse har prata om tidligere, dette er råd fra en som også trente siden han var 13/14.

Jeg mener du skal drite i kostholdsprogram, det er ikke vits i  tenke på noe sånn i din alder, for du vokser på alt du putter inn i munnen, og du har ENORMT å hente på styrke og størrelse om du spiser så mye mat du klarer, skulle ønske jeg spiste mer på din alder, for det er da man virkelig vokser som en aldri kommer til å vokse igjen. Spis alt du kommer over, mye og ofte! Drit i å planlegg hva du skal spise, eller når, eller hvor mye av ditten og datten, bare få i deg mye kjøtt, havregryn, fisk og selvfølgelig frukt og grønt.

Når det gjelder trening så er det noe av det dummeste du kan gjøre å fokusere på diverse kroppsdeler i din alder, dette fører bare til en ting:

De vokser som bare det, blir større en alle andre kroppsdeler og om 2-3 år ser det bare dumt ut. Da henger alle andre kroppsdeler etter både utseende og styrkemessig, og du kommer til å måtte bruke mye tid og energi på å rette opp igjen dette. Det er også litt skummelt å trene isolasjonsøvelser (som går bare på en og en kroppsdel) når det gjelder å få underutviklede core muskler (mage og korsryggregionen). Skal jeg fortelle deg en hemmelighet, så er det ingenting som gir deg bedre holdning, og bedre magemuskler en markløft og knebøy (med skikkelig teknikk). Tipper du tenker litt på jenter, og du får flere jenter med en atletisk kropp (god holdning, bra magemuskler, stor rygg og lår som står i stil med overkroppen) en bare store armer, og store triceps. Med for store armer er det lett at overkroppen ser liten ut, og at brystmusklene ser små ut- og så er det jo det at du kan få dårlig holdning om du ikke passer på å trene core musklene som jeg prata om tidligere.

Lykke til, vet det ikke er veldig lett å høre på tipsene som du får av folk, men stol på meg som også trente når jeg var på din alder- det lønner seg i lengden, og du vil være glad for at du fulgte disse tipsene, ikke bare når du blir eldre, men også allerede til neste sommer Wink

Spis mye og tren smart! Det er nøkkelen til kjempebra fremgang!

Ok, skal prøve på det Smiley Tusen Takk forresten! Cheesy
men kommer til å trene mye annet i tillegg da, men kan foksuere mest på markløft og knebøy! Jeg har en Onkel som har trent i mange år så han kan sikkert hjelpe meg med teknikken Wink
Takker for tipset Smiley
gutt, 14 år.
vekt: Ca. 70kg

benkpress: 80kg
markløft: 130kg x 2
Knebøy: har ikke maks.


Bilde profilen min:     http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=59489.msg814993#msg814993

Serveruler

  • Gjest
Sv: Kais Bilder..
« #14 : 16. juli 2007, 01:59 »
syns dette så bra ut for alderen Wink skal love deg at jeg ikke så slik ut som fjortiss Tongue Bare å fortsette så kan dette bli kjempe bra, men sleng ut bilder av forsiden og da Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!