Skrevet av Emne: Ojive's logg  (Lest 53609 ganger)

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing".
« #135 : 08. desember 2011, 16:56 »
jeg har ikke vært støl på flere måneder egentlig, bortsett fra de 2 gangene jeg har tatt 1 uke fri fra trening (ferie og slikt). Er så siiiiinnsykt støl i rompe og lår nå.

Få noen til å massere deg! Cheesy

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing".
« #136 : 08. desember 2011, 21:35 »
Energi:    1975
Fett:    49.18
Karbohydrat:    76.72
Protein:    303.89 (hehe wooops).

Alt sugde idag, 0 planlegging når det gjaldt mat. Spiste bare lunsj og frokost på jobben og spiste rester av bakt torsk (300g) idag. Meh. Skulle gjerne hatt litt mer carbs.

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing".
« #137 : 09. desember 2011, 10:38 »
overkropp: "etter"-bilder.

Bein kommer senere.

Personlig, så kan jeg ikke akkuratt SE forskjellene, iaff ikke så mye. Men jeg føler det godt, og buksestørrelsen er en riiiiiiimelig god indikator :p Fortsatt lubben på arma og magen, og på beinbilder senere (vet ikke om det kommer til å syns, men) så kan man sikkert se at størrelsen er kanskje lik eller litt større enn før, men jeg kjenner at jeg har bytta en god del fett der med muskler. Klager ikke ^^
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing". Bilder s.9-10.
« #138 : 09. desember 2011, 11:05 »
Se her ja! Du har absolutt strammet deg opp siden september! Smiley
Og du er heller ingen stor gutt, så det var godt å lese at bluebear og cartman har fått deg over på bedre tanker.

Som de to andre allerede har skrevet flere ganger, bruk tiden din som nybegynner og utrent for det den er verdt, tren bra, spis fornuftig, så skal du se at kroppen din kommer til å forandre seg i den retningen du ønsker Smiley
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing". Bilder s.9-10.
« #139 : 09. desember 2011, 11:30 »
Se her ja! Du har absolutt strammet deg opp siden september! Smiley
Og du er heller ingen stor gutt, så det var godt å lese at bluebear og cartman har fått deg over på bedre tanker.

Som de to andre allerede har skrevet flere ganger, bruk tiden din som nybegynner og utrent for det den er verdt, tren bra, spis fornuftig, så skal du se at kroppen din kommer til å forandre seg i den retningen du ønsker Smiley

Greia er at det man så i september var liksom ...."normalt og litt til", men tenker man på muskulaturen, så var det minimalt med det, om ikke i faresonen :p Selvom jeg ikke ser så stor ut nå, så er jeg nok enda mindre når det kommer til muskler.

Så ja, nå er det på tide å bygge for alt det er verdt, resten av fettet går nok vekk i.l.a. prosessen Smiley
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Cloudiz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing". Bilder s.9-10.
« #140 : 09. desember 2011, 14:48 »
Kjør på spis mer, du kommer til og elske de 6 første mnd! Fettet renner av og musklene kommer fort som fy! Bare ikke overtren Tongue

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing". Bilder s.9-10.
« #141 : 09. desember 2011, 17:02 »
Greia er at det man så i september var liksom ...."normalt og litt til", men tenker man på muskulaturen, så var det minimalt med det, om ikke i faresonen :p Selvom jeg ikke ser så stor ut nå, så er jeg nok enda mindre når det kommer til muskler.

Så ja, nå er det på tide å bygge for alt det er verdt, resten av fettet går nok vekk i.l.a. prosessen Smiley

Tror du missforsto meg litt, mulig jeg skrev det litt vanskelig å forstå. Men det jeg ville ha frem med at du "ikke var store gutten" var at du ikke hadde overflødig med ekstra kilo, og har et veldig greit utgangspunkt! Det kunne vært langt værre som i mange flere ekstra kilo og lite muskler... For muskler kommer ikke av en stilesittende livsstil som du har skjønt.
Så det blir feil å fokusere på diett nå som du er utrent og i nybegynner-fasen, kroppen er veldig takknemlig og motakelig den første perioden, så nyt det! Smiley Mye vil ha mer! Wink
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing". Bilder s.9-10.
« #142 : 09. desember 2011, 18:07 »
Tror du missforsto meg litt, mulig jeg skrev det litt vanskelig å forstå. Men det jeg ville ha frem med at du "ikke var store gutten" var at du ikke hadde overflødig med ekstra kilo, og har et veldig greit utgangspunkt! Det kunne vært langt værre som i mange flere ekstra kilo og lite muskler... For muskler kommer ikke av en stilesittende livsstil som du har skjønt.
Så det blir feil å fokusere på diett nå som du er utrent og i nybegynner-fasen, kroppen er veldig takknemlig og motakelig den første perioden, så nyt det! Smiley Mye vil ha mer! Wink

Jeg har en tendens til å misforstå, så den var grei :p Jeg pleier å spørre på nytt om jeg er usikker hehe.

Ny hverdag er litt vanskelig for tiden. Å gå fra å holde underskudd (1500-1800) til å gå til minimum 2000 og 2600 på treningsdager, er faen meg vanskelig :p Nå må jeg faktisk dytte i meg mat igjen.
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing". Bilder s.9-10.
« #143 : 09. desember 2011, 19:50 »
Jeg har en tendens til å misforstå, så den var grei :p Jeg pleier å spørre på nytt om jeg er usikker hehe.

Ny hverdag er litt vanskelig for tiden. Å gå fra å holde underskudd (1500-1800) til å gå til minimum 2000 og 2600 på treningsdager, er faen meg vanskelig :p Nå må jeg faktisk dytte i meg mat igjen.

Har aldri forstått problemet med for mye mat jeg! Må jo være herlig å spise massse mat med god samvittighet! Cheesy Men nå har jeg aldri bulket eller ligget i noe veldig overskudd.. så skal egentlig ikke uttale meg Tongue

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing". Bilder s.9-10.
« #144 : 09. desember 2011, 20:40 »
Har aldri forstått problemet med for mye mat jeg! Må jo være herlig å spise massse mat med god samvittighet! Cheesy Men nå har jeg aldri bulket eller ligget i noe veldig overskudd.. så skal egentlig ikke uttale meg Tongue

jeg tror jeg kommer til å slite om ett år eller to, når jeg må opp i 3000+ Tongue shiiiiieeet.

Jaja. Full fokus på det jeg skal NÅ, hvertfall. Og det er å lage mat.

Hører på http://www.youtube.com/watch?v=PYq2-cmCHiA#noexternalembed&feature=results_main&playnext=1&list=PLE282F0D5C060DD05 nå mens jeg lager mat.

Evig jakt på "zyzztetics" har begynt.
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Cloudiz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing". Bilder s.9-10.
« #145 : 09. desember 2011, 20:42 »
Problemet var at 2500 kcal + i drittmat er 0 stress. Men litt værre og få i seg 2500 kcal av sunn mat. spessielt etter lang deff Tongue Eller vanskelig og vanskelig. Er værre og få i seg kylling og ris 2500 kcal en 2 grandiser  og 1 svær cola

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing". Bilder s.9-10.
« #146 : 09. desember 2011, 20:48 »
Problemet var at 2500 kcal + i drittmat er 0 stress. Men litt værre og få i seg 2500 kcal av sunn mat. spessielt etter lang deff Tongue Eller vanskelig og vanskelig. Er værre og få i seg kylling og ris 2500 kcal en 2 grandiser  og 1 svær cola

Er det jeg "sliter" med, eller det er det som er utfordringen nå Cheesy
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing". Bilder s.9-10.
« #147 : 09. desember 2011, 20:49 »
Problemet var at 2500 kcal + i drittmat er 0 stress. Men litt værre og få i seg 2500 kcal av sunn mat. spessielt etter lang deff Tongue Eller vanskelig og vanskelig. Er værre og få i seg kylling og ris 2500 kcal en 2 grandiser  og 1 svær cola

Den ser jeg! Skulle lett klart 8000kcal dagen hvis pizza, kebab og cola var lov. Cheesy


Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing". Bilder s.9-10.
« #148 : 09. desember 2011, 20:53 »
jeg sliter Tongue Fant ut nå at jeg har spist 1000kcal og det er med middagen jeg lager nå. Fuck.

Det var også "julelunsj", så det ble ca. 100-150g sånn brie ost, og ett glass rødvin. Er vel kalorier som faen i det vel?

Blir en 4 scoops shake rett etterpå kjenner jeg, med etterfølgende kasein før jeg køyer.

Vurderer å døtte i meg 3 brødskiver med øko peanøttsmør sammen med kasein, faktisk.

Lager mat for 5timers togturen imorgen også. Må ha det riktig.

Du veit du er hardcore når du tar med deg proteinpulver på tur :p

Edit: NVM! regna om, det ble 1500 med middag. En dobbel shake og kasein fikser resten Wink (skal opp i 2000)
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Ojive's logg. Prosjekt "Oppussing". Bilder s.9-10.
« #149 : 09. desember 2011, 21:00 »
jeg sliter Tongue Fant ut nå at jeg har spist 1000kcal og det er med middagen jeg lager nå. Fuck.

Det var også "julelunsj", så det ble ca. 100-150g sånn brie ost, og ett glass rødvin. Er vel kalorier som faen i det vel?

Blir en 4 scoops shake rett etterpå kjenner jeg, med etterfølgende kasein før jeg køyer.

Vurderer å døtte i meg 3 brødskiver med øko peanøttsmør sammen med kasein, faktisk.

Lager mat for 5timers togturen imorgen også. Må ha det riktig.

Du veit du er hardcore når du tar med deg proteinpulver på tur :p

Edit: NVM! regna om, det ble 1500 med middag. En dobbel shake og kasein fikser resten Wink (skal opp i 2000)

What? Ikke mer enn 1000kcal til nå?! SPIS mer! Cheesy

Vel 150g ost er vel kanskje 500 kalorier? Rundt der en plass tror jeg. Tror ikke et glass rødvin er så mye mer enn 100 kalorier maks, men egentlig ingen aning.. Tongue

Du vet du er hardcore når du har med deg proteinpulver uansett hvor du skal! Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!