Skrevet av Emne: Rotta's profil  (Lest 18990 ganger)

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Rotta's profil
« #90 : 01. juli 2005, 13:35 »
ser jo bra ut det der, du begynner å få massive armer nå, nærmer seg 40 og greier Wink er et magisk tall det Tongue

Utlogget Rotta

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 334
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 334

SV: Rotta's profil
« #91 : 01. juli 2005, 15:12 »
ser jo bra ut det der, du begynner å få massive armer nå, nærmer seg 40 og greier Wink er et magisk tall det Tongue

Tja, massive er vel å ta i ganske mye. Den siste måneden har jeg bare surretrent og derfor ikke vokst noe, men det er jo min egen skyld Tongue. Det er sant det at 40 er et magisk tall. Du begynner å nærme deg du også da Grin
Alder: 21 år
Høyde:188 cm
Vekt: 81 kg
Rotta`s
profil

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Rotta's profil
« #92 : 01. juli 2005, 17:12 »
Tja, massive er vel å ta i ganske mye. Den siste måneden har jeg bare surretrent og derfor ikke vokst noe, men det er jo min egen skyld Tongue. Det er sant det at 40 er et magisk tall. Du begynner å nærme deg du også da Grin

ja, men de siste cm er veldig seige Sad syns 40 er massivt jeg, da kan lism omverdenen se at du trener aktivt Grin og når man passerer 50 tror mesteparten av omverdenen at man boler eller at trening er livet ditt, og når man passerer 60 VET omverdenen at du boler, hehehe Grin

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Rotta's profil
« #93 : 01. juli 2005, 20:24 »
^Det skal egentlig en god del til for å nå 50cm i arm uten å bole. Men hvis du har veldig bra gener er det kanskje ikke umulig..
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Rotta's profil
« #94 : 01. juli 2005, 20:52 »
^Det skal egentlig en god del til for å nå 50cm i arm uten å bole. Men hvis du har veldig bra gener er det kanskje ikke umulig..

hehe, vet det skal veeeldig mye til for at en skal få til det, men ser ikke på det som en umulig oppgave Smiley 60 derimot Tongue

Utlogget Rotta

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 334
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 334

SV: Rotta's tilbakegang
« #95 : 05. august 2005, 16:52 »
Nå har jeg bare loka med treninga i tok måneder og veier bare 90 kg. Dessuten har jeg gått ned fra 39,5 cm - 37 cm på overarma. Har vært så slækk og umotivert i ferien Embarrassed. Alt jeg jobba for fra jul var wasted. Men men, nå går det mot høst og vinter og jeg har tenkt til å satse på en hard trenings og kostholdsperiode frem til jul for å ta igjen det tapte. Utrolig hvor mye muskelmasse kroppen kan kvitte seg med på bare et par måneder i forhold til hvor fort man vokser. Er det bare myte at det går fortere opp igjen til slik man har var, eller er det noe sannhet i det?

Mvh Rotta som snart er på vei oppover om kort tid Undecided
Alder: 21 år
Høyde:188 cm
Vekt: 81 kg
Rotta`s
profil

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Rotta's profil
« #96 : 05. august 2005, 17:10 »
Jeg har gått ned litt selv, men er ingenting å være deppa for Smiley Bare å stå på videre Wink Lykke til videre 2thumbsup

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: Rotta's profil
« #97 : 05. august 2005, 20:54 »
Nå har jeg bare loka med treninga i tok måneder og veier bare 90 kg. Dessuten har jeg gått ned fra 39,5 cm - 37 cm på overarma. Har vært så slækk og umotivert i ferien Embarrassed. Alt jeg jobba for fra jul var wasted. Men men, nå går det mot høst og vinter og jeg har tenkt til å satse på en hard trenings og kostholdsperiode frem til jul for å ta igjen det tapte. Utrolig hvor mye muskelmasse kroppen kan kvitte seg med på bare et par måneder i forhold til hvor fort man vokser. Er det bare myte at det går fortere opp igjen til slik man har var, eller er det noe sannhet i det?

Mvh Rotta som snart er på vei oppover om kort tid Undecided

Min erfaring er at du kommer deg rimelig kjapt tilbake der du var! har selv hatt et par lange avbrekk noen ganger, men etter 2-3 uker med hard trening og et godt kosthold tipper jeg det hjelper seg.
Så da er det bare å stå på! Wink

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Rotta's profil
« #98 : 06. august 2005, 14:55 »
Vi faller alle ut noen ganger.. Det er helt naturlig. Det skjer meg ofte og det har spesielt hendt meg nå i ferien. Har vært umotivert, deppa, spist mye dritt osv så du er ikke alene. Men det er ikke noe farlig. Det viktigste er at du reiser deg opp igjen og aldri gir opp.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Rotta's profil
« #99 : 25. september 2005, 17:57 »
Nå har jeg bare loka med treninga i tok måneder og veier bare 90 kg. Dessuten har jeg gått ned fra 39,5 cm - 37 cm på overarma. Har vært så slækk og umotivert i ferien Embarrassed. Alt jeg jobba for fra jul var wasted. Men men, nå går det mot høst og vinter og jeg har tenkt til å satse på en hard trenings og kostholdsperiode frem til jul for å ta igjen det tapte. Utrolig hvor mye muskelmasse kroppen kan kvitte seg med på bare et par måneder i forhold til hvor fort man vokser. Er det bare myte at det går fortere opp igjen til slik man har var, eller er det noe sannhet i det?

Mvh Rotta som snart er på vei oppover om kort tid Undecided

samme her, gikk ned fra 38,5 til 36,5 på arma, så det er ikke bare deg, håper det er til noen trøst Tongue gikk fort opp igjen da, har trent 5-6 uker skikkelig nå og er allerede tilbake på de gamle målene + litt her og der Smiley

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Rotta's profil
« #100 : 25. september 2005, 20:06 »
Kommet igang med treninga igjen?
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Rotta

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 334
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 334

SV: Rotta's profil
« #101 : 29. september 2005, 20:05 »
Kommet igang med treninga igjen?

Heihei, lenge siden sist. Jeg har 0 overskudd til å trene for tida jeg ass. Er alltid så sliten etter jobben at jeg ikke orker. Trener omtrent 1 gang i uka tenker jeg, men det blir aldri noe ordentlig ut av det what. Som du ser på bilde under her så har jeg forfalt endel Tongue. Åssen går det med deg og treninga da. Digg å jobbe eller??
Alder: 21 år
Høyde:188 cm
Vekt: 81 kg
Rotta`s
profil

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Rotta's profil
« #102 : 30. september 2005, 16:17 »
Det er jo litt synd da. Du får komme i gang med ett ordentlig kosthold først, så du får litt energi til over.

Selv har jeg ikke trent på 3 uker nå, pga luftveisinfeksjon. Har detti ned 6 kg nå, da jeg sliter med å få i meg mat. Kjedeeeelig....
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

silentk

  • Gjest
SV: Rotta's profil
« #103 : 30. september 2005, 16:20 »
True skrev:
Sitat
Det skal egentlig en god del til for å nå 50cm i arm uten å bole. Men hvis du har veldig bra gener er det kanskje ikke umulig..

Mener du 50 cm definerte armer?

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Rotta's profil
« #104 : 12. oktober 2005, 00:42 »
True skrev:
Mener du 50 cm definerte armer?

tror han mener det, skal ikke mye til for å komme opp på 50tallet hvis du har fett% på 60 Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!