Skrevet av Emne: Stjerna sin profil  (Lest 25254 ganger)

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Stjerna sin profil
« #135 : 24. oktober 2005, 23:23 »
Det høres bra ut Stjerna! Smiley Lenge siden vi har hørt fra deg nå.. Bra du har noen til å hjelpe deg da!=)
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Stjerna

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 69

SV: Stjerna sin profil
« #136 : 24. oktober 2005, 23:27 »
Ja, begynt å bli en god stund siden nå ja! men har slitt veldig mye med rygg, nakke og skulder skader i det siste.. plus bilkræsj på motorveien for et par uker siden som ikke gjorde ting bedre akkurat! men begynner å komme meg litt nå Smiley Så begynner vel å se litt framgang nå framover... gleder meg ... he he Cheesy
du blir hva du spiser Wink

Min bildeprofil :

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=26144.0

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Stjerna sin profil
« #137 : 25. oktober 2005, 00:12 »
bilkrasj? :S er en stund siden du har vært inne på her nå ja, men ønsker deg all lykke videre med treningen  2thumbsup

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Stjerna sin profil
« #138 : 25. oktober 2005, 01:31 »
Ja, begynt å bli en god stund siden nå ja! men har slitt veldig mye med rygg, nakke og skulder skader i det siste.. plus bilkræsj på motorveien for et par uker siden som ikke gjorde ting bedre akkurat! men begynner å komme meg litt nå Smiley Så begynner vel å se litt framgang nå framover... gleder meg ... he he Cheesy

Huff da.. :s Hørtes ikke noe særlig ut! :/ Var jo bra at det gikk bra med deg hvertfall da.. Smiley Så må du slutte å skade deg sånn! ;p
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Stjerna

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 69

SV: Stjerna sin profil
« #139 : 25. oktober 2005, 15:10 »
Ja bilkræsj Sjulven... har du ikke hørt at Anders kræsja?hehe... på motorveien...er ett par uker siden nå da, bilen står i gården med presenning over ... hehe! Høyre bakdekk punkterte i starten av en sving... rett etter Shell på Kjellstad, ikke så langt unna tunnellen så skjedde det...så da begynte bilen å svinge skikkelig, så føyk vi rett inn i autovernet tre fire ganger...  Det var jo såklart veldig uflaks at bilen punkterte men på en annen side så hadde vi også sinnsykt flaks for at ingen skade skjedde... fikk bare litt sleng i nakken og slo hodet inn i ruta. Det kunne jo gått skikkelig ille egentlig... og med tanke på fartsgrensa og sånn. det er jo 100 på motorveien og det kan gå riktig ille om man kræsjer da... men det gikk bra med alle, det er jo det som teller!

du blir hva du spiser Wink

Min bildeprofil :

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=26144.0

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Stjerna sin profil
« #140 : 25. oktober 2005, 22:46 »

Godt det gikk såpass bra med deg da, ville vært trist om stjerna ble borte fra siden og mobilen Wink





Ja bilkræsj Sjulven... har du ikke hørt at Anders kræsja?hehe... på motorveien...er ett par uker siden nå da, bilen står i gården med presenning over ... hehe! Høyre bakdekk punkterte i starten av en sving... rett etter Shell på Kjellstad, ikke så langt unna tunnellen så skjedde det...så da begynte bilen å svinge skikkelig, så føyk vi rett inn i autovernet tre fire ganger... Det var jo såklart veldig uflaks at bilen punkterte men på en annen side så hadde vi også sinnsykt flaks for at ingen skade skjedde... fikk bare litt sleng i nakken og slo hodet inn i ruta. Det kunne jo gått skikkelig ille egentlig... og med tanke på fartsgrensa og sånn. det er jo 100 på motorveien og det kan gå riktig ille om man kræsjer da... men det gikk bra med alle, det er jo det som teller!




Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Stjerna sin profil
« #141 : 26. oktober 2005, 08:35 »
så bare at anders hadde "vraka bil" i nicket sitt, men samme hvor mye jeg har prøvd å prate med han så har jeg ikke hørt noe ifra han om det, har ikke snakket med han på en god stund nå lism. det der var skummelt, bra det gikk bra med alle ja, men hørtes litt freaky ut da, tror ikke jeg ville satt meg i en bil rett etterpå lism. holdt anders faktisk fartsgrensa for en gangs skyld nå a?  woot var bra han gjorde det da, ellers kunne det jo gått riktig ille Undecided

Utlogget Stjerna

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 69

SV: Stjerna sin profil
« #142 : 26. oktober 2005, 14:07 »
hehe, sant det Kenneth. hadde ikke vært no gøy uten lille meg på siden her og uten mobil.. hehe! hvem skulle du sendt mld til da Tongue

Ja Sjulven, han holdt faktisk fartsgrensa woot lå i 110 ell no Tongue var ikke så ille til å være Anders det Wink men det var jo bare bra han ikke kjørte fortere... hvis ikke så hadde det ikke vært sikkert at vi hadde vært tilstede engang nå! det er litt ekkelt å tenke på :S
du blir hva du spiser Wink

Min bildeprofil :

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=26144.0

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

SV: Stjerna sin profil
« #143 : 26. oktober 2005, 14:19 »
usj, det var en ekkel tanke ja dry

hehe, tenkte meg at han lå hvertfall litt over ja Tongue men er bra dere slapp fra det uten noen store skader 2thumbsup

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Stjerna sin profil
« #144 : 26. oktober 2005, 23:08 »

Sannsynlig hadde jeg ikke hatt noen å sende mld til, det ville vært mega kjipt skal jeg si deg....


hehe, sant det Kenneth. hadde ikke vært no gøy uten lille meg på siden her og uten mobil.. hehe! hvem skulle du sendt mld til da Tongue

Ja Sjulven, han holdt faktisk fartsgrensa woot lå i 110 ell no Tongue var ikke så ille til å være Anders det Wink men det var jo bare bra han ikke kjørte fortere... hvis ikke så hadde det ikke vært sikkert at vi hadde vært tilstede engang nå! det er litt ekkelt å tenke på :S


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Utlogget Stjerna

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 69

SV: Stjerna sin profil
« #145 : 27. oktober 2005, 11:42 »
Her er et par bilder av beina mine.. er ikke så mye å skryte av akkurat da men.. he he! blush  slenger også med trenings oppsettet jeg har fått.... så det er bare å kommentere i vei..
du blir hva du spiser Wink

Min bildeprofil :

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=26144.0

Utlogget Stjerna

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 69

SV: Stjerna sin profil
« #146 : 27. oktober 2005, 12:04 »
Nå holder vi også på å flytte så i dag har jeg vært flink jente å tømt tre skap. det endte opp i 12søplesekker, da var det ikke fler søplesekker igjen så da måtte jeg tømme resten av rotet utover rommet mitt og utover hele senga. he he! Så nå venter jeg bare på at pappa skal komme hjem med fler søplesekker til meg... Så jeg startet dagen i dag med rydding fra 08:30 til 11:30 ca... 
du blir hva du spiser Wink

Min bildeprofil :

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=26144.0

Utlogget Stjerna

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 69

SV: Stjerna sin profil
« #147 : 27. oktober 2005, 13:47 »
Da var jeg ferdig med ryddingen Wink det ble tilsammen 21 fulle søplesekker og noen poser som jeg bar ut og stablet oppå hverandre. det var slitsomt, men nå er jeg endelig ferdig Grin
du blir hva du spiser Wink

Min bildeprofil :

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=26144.0

Utlogget cRypt0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 627
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 627

SV: Stjerna sin profil
« #148 : 27. oktober 2005, 18:16 »
ble jo ett ryddig å fint rom det der  Grin

bra form på deg også.  Smiley
If you always do what you`ve always done, you will always get what you always got

Utlogget Ksvensen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 529
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 529

SV: Stjerna sin profil
« #149 : 27. oktober 2005, 22:16 »
Stjerna si som har byttet avatar det, fin da Wink  Fine bilder du har, bra trente lår, fortsett og stå på nå

Klem



Da var jeg ferdig med ryddingen Wink det ble tilsammen 21 fulle søplesekker og noen poser som jeg bar ut og stablet oppå hverandre. det var slitsomt, men nå er jeg endelig ferdig Grin


Konkurrerende utover i Kroppsbygging.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!