|
AndréM
|
 |
« Svar #15 på: 27. Mars 2012, 15:38 » |
|
Dagens økt: Knebøy: 5x100kg, 5x110kg Markløft: 5x90kg, 5x102,5kg Roing og chins i supersett, og litt biceps på slutten. Knebøy og markløft var veldig lett idag! Kunne klart mer, men holder heller igjen litt. Merka godt at det var en uke siden sist jeg trente de øvelsene. Konge økt! Mere av disse!  Digg! Er godt å ha en god økt med basisøvelser. Kjør på 
|
|
|
|
|
Loggført
|
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates TreningsloggBildelogg
|
|
|
|
criger
|
 |
« Svar #16 på: 29. Mars 2012, 15:30 » |
|
Jada godt det  Dagens økt: Benkpress: 3x10 65kg Militærpress: 5x50kg, 6x55kg, 5x55kg Smalbenk: 5x60kg, 7x65kg Tenkte å kjøre veldig safe på benkpressen idag. Var jo også veldig lett, men jeg blir helt sykt shaky når jeg passerer 8reps  Militærpressen var lett!! Alt i alt er jeg fornøyd 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
criger
|
 |
« Svar #17 på: 30. Mars 2012, 21:14 » |
|
Dagens økt: Knebøy: 2x8 90kg pesslett Markløft: 5x 102,5kg Roing og nedtrekk i supersett. Biceps 4sett Knebøyen var ultralett. Fikk gått veldig dypt og terpet teknikk. Ellers tror jeg at jeg skal begynne å trene bøy og mark annenhver gang istede for sammen som jeg gjør nå. Nå er det helg og den skal nytes! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
criger
|
 |
« Svar #18 på: 02. April 2012, 20:34 » |
|
Etter 9 timer i bil, og veldig lite mat ble det en slapp økt idag Benkpress: 3x85kg
Militærpress: 8x47,5kg
Pushdown: 8xmaks dropp til 15reps
Har påskeferie og litt andre ting å tenke på enn trening og mat. Men skal prøve og få trent som vanlig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
criger
|
 |
« Svar #19 på: 04. April 2012, 18:32 » |
|
Påskeferien har nok slått inn for fullt desverre. Men var en snartur på trening idag. Egentlig kun for å se hvordan det var å starte ei bryst økt med flyes.
Flyes: 3sett
Skråbenk med hantler: 3sett
Benkpress bredt grep: 3 sett
Franskpress: 3sett
Pushdown: 1sett
Helt grei økt egentlig. Men fant ut at jeg ikke likte å starte økta med flyes og avslutte med benk.
I uka her blir det nok bare kosetrening med det jeg føler for der og da, så skal jeg tilbake til programmet neste uke.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
criger
|
 |
« Svar #20 på: 09. April 2012, 16:09 » |
|
Ble en liten hvileuke på meg, men fikk startet på igjen idag. Var veldig fullt idag, så ble en litt alternativ økt. Brystpress, militærpress og pushdown.
Har planlagt hvordan dietten skal se ut framover, og jeg kommer til å ligge på 200+ protein og 4000+ kcal
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
criger
|
 |
« Svar #21 på: 10. April 2012, 16:20 » |
|
Dagens økt: Knebøy: 3x100kg, 3x110kg
Markløft: 4x90kg, 3x100kg
Chins: 3x5
Roing: 3sett
Biceps med kabel: 6reps på vekt nr 14
Alt var kjempe lett idag! Bøyen var luft, og jeg hadde en fin dybde. Markløft var også veldig lett, men sliter med dårlig grep, så jeg skal jeg kjøpe inn reimer! Prøvde også biceps i kabler idag, tror jeg skal fortsette litt med den.
Alt i alt en knallbra økt! Men holdt igjen en del pga jeg ikke hadde trent på lenge.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
xXUnknownXx
|
 |
« Svar #22 på: 11. April 2012, 19:33 » |
|
Hvor mange økter totalt kjører du på en uke?
Og hvordan føler du progresjonen er, sånn kroppsmessig?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
criger
|
 |
« Svar #23 på: 11. April 2012, 19:43 » |
|
Trener 4økter i løpet av en uke nå. Kommer sikkert til å gå ned til 3 i sommer pga det blir mye jobbing og mindre hvile. Jeg prøver å trene en lett dag og en tung dag på hver muskelgruppe. Har i det siste prøvd å holdt meg unna failure, og det hjelper stort! Har ikke fast system på progresjon, burde helt sikkert ha hatt det  men liker å trene etter feelingen og ikke et skjema.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
xXUnknownXx
|
 |
« Svar #24 på: 11. April 2012, 19:57 » |
|
Skjønner  Kanskje jeg ordla meg litt uklart, men jeg prøvde å spørre hvordan fremgangen har vært når det gjelder muskeløkning Har kjørt noe lignende før, følte litt at det ga mest utslag i from av styrke...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
criger
|
 |
« Svar #25 på: 11. April 2012, 21:33 » |
|
Hehe motsatt til meg egentlig. Føler ikke styrken øker så mye, men ser jeg blir en del større, men det har nok mye med kcaloverskuddet mitt å gjøre. Tror ting kommer til å løsne nå da, etter at jeg sluttet med sett til failure. Vurderer fullkropp til sommeren faktisk. Har fått gode resultater med det. Eneste minuset er at treningene blir veeeldig slitsomme! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
criger
|
 |
« Svar #26 på: 12. April 2012, 20:41 » |
|
Dagens:
Benk: 10x70kg, 10x75kg, 10x70kg
Skulderpress med hantler: 5x31,5kg
Sidehev i kabel: 2sett
Smalbenk: 6x65kg
Benken var lett. Satser på at 3sett på 75kg skal gå fint neste gang. Var veldig skjelven idag, så skulderpressen og smalbenken ble litt tung.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
criger
|
 |
« Svar #27 på: 13. April 2012, 14:46 » |
|
Dagenzzzzzz: Markløft: 2x90kg, 4x105kg Bøy: 2x10x80kg Chins: 3x6 Roing: 3sett Biceps med rett stang: 16x30kg, 12+3+3+3x30kg Lett koseøkt. Markløft gikk fint, måtte ty til over-underhåndsgrep på siste repen pga veldig glatt stang. Tror jeg skal kjøre alle topp sett med dette grepet framover, så jeg får begynt å løfte opp noen kilo! Bøyen var bare for å terpe teknikk + at jeg ville prøve å gå heeelt ned uten å miste spennet. En fin liten økning i chins. Biceps var bare for fun. 30kg var den tyngste stanga. Prøvde på myoreps også bare får å få fram pumpen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Roger - L
Erfaren bruker

Honnør: 4
Utlogget
Kjønn: 
Go hard, or go home
|
 |
« Svar #28 på: 15. April 2012, 18:08 » |
|
God økning her gitt!:D
Hvor mye har vekta økt siden du startet?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Trenings freak på fulltid.
|
|
|
|
criger
|
 |
« Svar #29 på: 15. April 2012, 18:25 » |
|
11februar veide jeg 75kg, idag veier jeg 83kg. Så nesten 10kg på 2mnd  Har fått kommentarer på at jeg begynner å få mage, så burde kanskje roa ned litt, men føler jeg er så godt i gang nå, så får heller ta en skikkelig deff senere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|