Skrevet av Emne: Hobbs jakter på "sommerformen" ett par nye bilder s.3  (Lest 7197 ganger)

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Hobbs jakter på "sommerformen"
« #15 : 29. mai 2010, 11:17 »
Bilde nr 3 i den sammenligningsgreia så du best ut imo.

Utlogget Hobbs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: Hobbs jakter på "sommerformen"
« #16 : 29. mai 2010, 11:23 »
Det var da en fase det og! Grin

Utlogget Hobbs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: Hobbs jakter på "sommerformen"
« #17 : 13. juni 2010, 23:17 »
Oppdatere litt her og kanskje!

Lite "tung trening" for tiden, men kjører 30+min intensiv kroppsbeherskelse nesten daglig nå. Så antall push-ups øker jo som f Tongue
Har begynt å ha beina oppe på bord/hyller inne i klesskap etc. Hah, det er litt av ett styr når man skal trene!

Grunnen er vel at jeg netopp er ferdig med eksamensperioden og flytting står for tur så har sagt opp medlemskapet på gymmet.

Men kroppen får da kjørt seg litt likevel!
Og forhåpentligvis snart nyte sola litt mer! Smiley

Utlogget Hobbs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: Hobbs jakter på "sommerformen"
« #18 : 13. juni 2010, 23:19 »
(Bilder tatt med "pump" btw! Går ikke rundt med helt sånne årer til vanlig.. Undecided)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Latterlig kule årer på bilde nr 2. Smiley

Er du på noen diett? Ferdig med eksamen? Hvordan ser isåfall dietten ut?

Utlogget Hobbs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Hehe.
Mja, kan vel nesten kalle det for en diett. For å være helt ærlig så har jeg testet ut en del forskjellig ang. matinntaket. Men gått i en variant av periodisk faste den siste tiden. Men ligger nok i diett-land når det gjelder inntaket tror jeg..
Er blitt mer måten jeg har levd på siste tiden, men gradvis gått litt ned på inntak for å få fjernet en del uønsket fett her og der.
Men jeg spiser rene proteinkilder + melk, og på karbs er det i hovedsak frukt, kruskakli, havregryn, melk, shitloads med grønnsaker og en del riskaker i det siste.
Har ikke spist hverken pasta eller ris på lenge, men som sagt så har jeg prøvd litt forskjellige måter for å variere litt og fordi jeg er nysgjerrig..Smiley

Ang. eksamen så har jeg laget film i seks måneder, så har blitt litt lite trening på gymmet siste to månedene, var bare det. .;p

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Hehe. Ser den. Så du har ikke noe system annet enn IF? Viktigste er jo tross alt å få i seg nok proteiner samtidig som holder seg i kaloriunderskudd.

Du har jo ikke så verst fettprosent, men hvis du er motivert for diett, så ser jeg ingen grunn til å ikke gjennomføre en!

Lykke til videre! Skal følge med her Smiley

Utlogget Hobbs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Definitivt! Men foreløpig føler jeg at jeg spiser såpass lavt og rett og slett ikke har så mye masse at en diett vil gjøre store forskjellen.
Ligger sjeldent over 2000kcal per dag for tiden, og går 7-8km hver dag utenom treninga.
Men hei, hva vet jeg egentlig om deffing. Blir mer slanking uten spesielt mye masse..:p
Kan jo hende det funker!

Men studier i England til høsten med svært studentgym for 600NOK i året, så skal nok gå hardt inn for å bulke opp å satse på en nokså bra form neste sommer..Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Studier i England, faktisk! Blir nok kult Smiley Selv skal jeg "bare" inn til Oslo etter sommeren, blir sikkert gøy det óg. Lurer på hvordan det skal gå med meg når jeg plutselig skal betale alt selv... Hehe.

Lykke til videre! Titter vel innom her igjen iløpet av sommeren, men hvis ikke; god tur Wink

Utlogget Hobbs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Takk for det! Smiley

Og, ja du har grunn til å grue deg litt ved den tanken..! Hehe, neida går vel bra sålenge du ikke er lke glad i å lage mat som meg.. Tongue Bruker iallefall 1k i uka bare på mat, men det er sånn jeg liker å prioritere..!:)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Takk for det! Smiley

Og, ja du har grunn til å grue deg litt ved den tanken..! Hehe, neida går vel bra sålenge du ikke er lke glad i å lage mat som meg.. Tongue Bruker iallefall 1k i uka bare på mat, men det er sånn jeg liker å prioritere..!:)
Fin tid på innlegget, hehe Grin

Jeg er vel en av de som synes det er ekstremt kjedelig å lage mat, men er veldig glad i god mat! Spiser gjerne inderfilet av svin med fløtegrattis til om jeg får det servert, men lever allikevel stort sett av kyllingfilet og frosne grønnsaker nå om dagen.. Hehe. Alterner litt med forholdet mellom pepper og salt for variasjon....... Tongue

Utlogget Hobbs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

En liten update, og noen elendige ryggbilder.. :Smiley

AntiXrist

  • Gjest
Ser lovende ut dette! Jeg likte brystet, armene og packen best Smiley

Utlogget Hobbs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Takk for det!:) Ja, ryggen har noe alien-ish over seg når det ikke er noe spesiell masse å snakke om. Blir mer tynn enn markert in a way..:p

AntiXrist

  • Gjest
Heheh Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!