Skrevet av Emne: badis, baltis og unknown sin sandkasse  (Lest 24372 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #210 : 04. november 2008, 13:00 »
Følte deg truffet nå ja. Det sier jo sitt.

Å begynne å sitere de gamle grekere er i seg selv direkte flaut, og du bør virkelig ikke begynne å dra de parallellene der.

De du nevner har ivertfall i lignende tråder sagt sin mening, mens du kjører den samme gamle tralten. Du bruker samme type unnvikende/angripende retorikk teknikk som politikerne gjør. Du synes sikkert at du er veldig smart og tror du briljerer slik du holder på. Men ser man litt nøye på innleggene dine så er dette møl fra ende til annen, som man kunne klippet og limt rett inn fra nærmest hvem som helst politisk nettblogg.

Det du KAN vinne litt på, er at du har TID og GIDDER å skrive laaange innlegg - skulle jeg svart deg på alle punkter ville mitt innlegg måtte blitt enda lenger enn ditt.

Jeg har ingen problemer med å kunne være konstruktiv og komme med konkrete tiltak jeg mener vår regjering kunne gjort annerledes - men du ville kun angrepet meningene og forslagene mine,kontra å komme med dine egne synspunkter. Dette antagelig fordi du ikke har noen egentlig, men liker å fyre oppunder en diskusjon. Dette er også hovedgrunnen til at ikke bare jeg, men flere her inne synes du er en liten bedrevitende pjokk.

Hadde du blitt sittende fast i ett debattprogram mot en gjennomsnittlig oppegående,la oss si, taxisjafør hadde du blitt eid. Du imponerer ingen med fremmedordene du har lært nylig på skolen eller av moren din. Det er hva du står for til syvende og sist, og hvordan du klarer å argumentere for dette slik at alle, selv ett barn, skal kunne forstå det, som teller.

Det som er skummelt er når du og dine likestilte plutselig en gang får makt til å faktisk bestemme noe, og ta avgjørelser. Jeg skulle like å se deg komme med en integreringsplan som ville fungert, og ellers asylpolitiske avgjørelser. Det er disse temaene som du aller hissigst setter på agendaen her på TF ivertfall, og selv om du ikke kommer med forslag selv så regner jeg med at du har meningene dine langt ut på venstresiden politisk sett.

Boom! Headshot!
Sa brura

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #211 : 04. november 2008, 17:31 »
"Hver gang går det nemlig slik til, at de tilstedeværende tror at jeg eier viten om de emner som jeg viser at min motpart i diskusjonen mangler"
Du sier mao at du ikke veit noe, du er bare drita flink til å få folk til å tro at du gjør det...? Huh

hirr hirr.. Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #212 : 05. november 2008, 00:46 »
Følte deg truffet nå ja. Det sier jo sitt.

Atte hæ? Føler meg truffet ? Sier sitt?

Føle meg truffet har jeg jo gjort helt siden Soldier valgte å avfeie kritikk med det klassiske «Slå det opp sjæl, nerd» og alt tullet som har blitt skrevet siden. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg på vegne av mennesket blir litt småtrist av å lese den gjennomgående misforståelsen av hva bevisbyrde faktisk er for noe, eller hvor lett folk kan tolerere løgn så lenge det tjener «deres sak». Om det sier så veldig mye mer enn hva det er innlysende at det sier vet jeg neimen ikke.

Å begynne å sitere de gamle grekere er i seg selv direkte flaut, og du bør virkelig ikke begynne å dra de parallellene der.

Du får tilgi meg om jeg var fraværende dagen vi avtalte hva som var «direkte flaut», men jeg klarer ikke helt å se koblingen. Jeg «bør virkelig ikke begynne å dra de parallellene der» (hvilke paralleller?) fordi ... ? Neste blir vel et Kant-sitat eller lignende. Gud bedre!

Å begynne å sitere de gamle grekere er i seg selv direkte flaut, og du bør virkelig ikke begynne å dra de parallellene der.
sitere de gamle grekere er i seg selv direkte flaut, og du bør virkelig ikke begynne å dra de parallellene der.
gamle grekere er i seg selv direkte flaut, og du bør virkelig ikke begynne å dra de parallellene der.
i seg selv direkte flaut, og du bør virkelig ikke begynne å dra de parallellene der.
direkte flaut, og du bør virkelig ikke begynne å dra de parallellene der.

Gir meg fortsatt ingen ting, altså. Kan det ha noe med at jeg bare er 20 år å gjøre? Liksom at den fysiske alderen min er der den skal være, men rent mentalt sett streber jeg etter å fremstå som eldre enn jeg faktisk er, noe som på mystisk vis ender opp med å fjerne alt jeg en gang hadde av sunn fornuft og erstatte det med krampeaktige sitater fra greske klassikere?

De du nevner har ivertfall i lignende tråder sagt sin mening, mens du kjører den samme gamle tralten. Du bruker samme type unnvikende/angripende retorikk teknikk som politikerne gjør.

Godt poeng. Sånn bortsett fra at det ikke har noe poeng. Jeg har sagt min mening flere ganger. Dette vet du, for dette er en dans vi har danset så mange ganger at ryktene om oss som «mer enn bare venner» er på alles tunger. At den homogent tenkende gruppa «politikerne» har en samkjørt retorikk er nytt for meg. Politikere er sjelden redde for å hevde ting. Jens Stoltenberg har sin mening om innvandring og asylpolitikk, Siv Jensen har sin. Dette er selvsagte greier for de fleste. Du snubler i dine egne angrep, og da blir de liksom ikke så fryktelig overbevisende enda.

Men, siden du gjentatte ganger ber om at jeg legger frem et slags politisk prosjekt (denne gang med fokus på innvandringspolitikk) skal jeg forklare deg hvor jeg står: jeg står på et jævla slott av usikkerhet. Når det gjelder innvandringspolitikken (og store deler av «politikk» generelt) har jeg overhodet ingen oversikt. Du nevner senere at jeg er på venstresida. Dette stemmer, stort sett. Når det kommer til innvandringspolitikken aner jeg ikke hvor jeg står. Det er derfor helt umulig for meg å legge frem en alternativ innvandringspolitikk (og alternativ til hvilket forslag, egentlig?). Jeg kunne selvsagt satt av noen timer til å angripe google etter beste evne, men resultatet hadde blitt skrøpelige greier. Fint å flott at du mener at du selv kunne kommet med noen gode og konkrete forslag. Det betyr ikke at jeg mener at jeg er i stand til å gjøre det samme.

Og her kommer vi til sakens kjerne. Du sitter klar med sølvpilene, siktet inn mot dine egne stråmenn. For mitt politiske ståsted tatt i betraktning tviler jeg ikke på at du har massevis av tilsvar som får det til å krible i fingra dine. Fint og flott. Her er en vill ide: hva med å bruke dem til noe fornuftig? Organisere deg med likesinnede? Klart, det betyr jo at du ville bli tvunget nødt til å legge den det stereotypiske synet på folk som orker holde seg seriøse på hylla.

Under kommer favorittdelen min, den jeg ikke gidder besvare:

Du synes sikkert at du er veldig smart og tror du briljerer; møl fra ende til annen; kunne klippet og limt rett inn fra nærmest hvem som helst politisk nettblogg; du er en liten bedrevitende pjokk; imponerer ingen med fremmedordene du har lært nylig på skolen eller av moren din [Her klarer jeg ikke å dy meg: bør du ikke i det minste gi fremmedordboka eller mora mi bittelitt kreds?]

Egentlig kunne hele innlegget vært limt inn ovenfor, men da måtte jeg jo forklart hvorfor jeg nektet å besvare dette hodeskuddet av ett innlegg. (Unknown Soldier, 2008: s.15)

Det du KAN vinne litt på, er at du har TID og GIDDER å skrive laaange innlegg - skulle jeg svart deg på alle punkter ville mitt innlegg måtte blitt enda lenger enn ditt.

Ja, fy faen. Tenke seg til, svare lenger enn det jeg skriver, lite nerd.
Fun fact: innlegget ditt (altså det jeg i dette innlegget siterer) var lenger enn det innlegget du svarte på. Prinsipper + skraphaug = seier.

Hadde du blitt sittende fast i ett debattprogram mot en gjennomsnittlig oppegående,la oss si, taxisjafør hadde du blitt eid.

Godt poeng. Utilsiktet konsekvens: Det at du, javelite og Soldier etter et titalls nærmest identiske diskusjoner fremdeles gulper opp det samme søppelet (i ny innpakning og stokket om, naturligvis) og aldri klarer å gi slipp på de talløse stereotypiene og merkelappene, hva sier egentlig det om dere? Er det naturlig å anta at taxi-sjåføren i enda større grad enn meg ville få de tapre krokodilletårene til å fly? Blindern-argumentet hadde definitivt ikke fungert like bra på han/henne, så jeg lurer på om jeg ikke ville foretrukket den situasjonen fremfor denne.

Det som er skummelt er når du og dine likestilte plutselig en gang får makt til å faktisk bestemme noe, og ta avgjørelser. Jeg skulle like å se deg komme med en integreringsplan som ville fungert, og ellers asylpolitiske avgjørelser.

Ja. Som nevnt vil du trolig aldri få se dette. Jeg sikter meg definitivt ikke inn mot noen politisk fremtid.

Synes forøvrig det er en manglende konsistens i innlegget ditt ... Først ligner jeg de politikerne vi allerede har. Så frykter du dagen «mine likestilte» får en reell makt. Skal ikke være lett, disse greiene.

Det er disse temaene som du aller hissigst setter på agendaen her på TF ivertfal

Hm? Jeg har deltatt i mange diskusjoner rundt innvandring og religion generelt, men jeg kommer ikke på et eneste tilfelle hvor jeg selv har satt dette på agendaen. Kan du hjelpe meg her, eller skal jeg igjen vitne den magiske forflyttelsen av bevisbyrden?

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #213 : 05. november 2008, 00:51 »
Du sier mao at du ikke veit noe, du er bare drita flink til å få folk til å tro at du gjør det...? Huh

hirr hirr.. Grin

Ja, sånn bortsett fra at du ikke har forstått sitatet. Her kommer den enkle versjonen: Jeg må ha rett til å påpeke svakheter i andres forslag/tanker/skriverier osv uten at noen skal kunne kreve at jeg legger frem et slags alternativ til dette.

I dette tilfellet er hva jeg vet forøvrig helt irrelevant. Jeg sa aldri noe som helst om Soldiers syn på innvandrings- og aylpolitikk. Bare at det ene innlegget hans var en gigantisk usannhet. Sånt kan man selvsagt ikke påpeke uten at the usual suspects setter i gang med sin sedvanlige sirkelrunk.

hirr hirr.. Grin

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #214 : 05. november 2008, 00:54 »
Nå tror jeg`n Baltus har flippa helt her jeg..

VI kommer med oppgulp? Slå opp "oppgulp" på Wikipedia, så finner du det innlegget du nettop har skrevet med store røde bokstaver og et advarselstegn.
Sa brura


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #216 : 05. november 2008, 00:57 »
Ja, sånn bortsett fra at du ikke har forstått sitatet. Her kommer den enkle versjonen: Jeg må ha rett til å påpeke svakheter i andres forslag/tanker/skriverier osv uten at noen skal kunne kreve at jeg legger frem et slags alternativ til dette.

I dette tilfellet er hva jeg vet forøvrig helt irrelevant. Jeg sa aldri noe som helst om Soldiers syn på innvandrings- og aylpolitikk. Bare at det ene innlegget hans var en gigantisk usannhet. Sånt kan man selvsagt ikke påpeke uten at the usual suspects setter i gang med sin sedvanlige sirkelrunk.

hirr hirr.. Grin

Du skal ha honnør for at du fortsatt husker hva det er vi "krangler" om. Var det noe om at jeg sa at SV var et selvhaterparti? Hva om jeg plutselig sa nå at jeg ikke mente det, og at det egentlig ikke betyr så mye for meg. Jeg sa det egentlig bare for å høste litt honnører fra de mer høyrevridde på forumet ( det er endel av de). Føler du at du har brukt unødvendig mye energi på dette da? Når du egentlig burde ha brukt tiden til å ..tja..trene, eller få deg dame!?

HIRR HIRR Wink
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #217 : 05. november 2008, 00:57 »

Går det litt fort i svinga her Baltis? Du må lære deg å bruke hyperlink-funksjonen Smiley Du som er så smart.

Edit: BUUUURN!  Shocked
Sa brura

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #218 : 05. november 2008, 00:59 »
Der kom altså nådestøtet vi alle har ventet på


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #219 : 05. november 2008, 01:02 »
Evnt, bruke mindre tid på å finne fjortis-smiley-ting på msn.com Wink

Nei, denne diskusjonen tapte du så det sang etter, Baltus! Foreslår at du drar tilbake til BALTImore.

Sa brura

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #220 : 05. november 2008, 01:16 »
Hva faen er det som skjer her inne? *med streng pappastemme* 

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #221 : 05. november 2008, 01:26 »
Nei jeg forstår ingen ting, Baltus. Jeg er nok dessverre ikke så smart som deg. Sad

Ser du valget, forresten? Hvem tror du vinner? Og ikke si Kristin Halvorsen. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #222 : 05. november 2008, 08:34 »
Har lenge ment at du er en bedrevitende fjott. Nå er jeg overbevist om at du er gal. Skal forsøke alt jeg kan for å ikke diskutere mer med deg, da det blir som å kaste stein på barna som ser rare ut på sirkus.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #223 : 05. november 2008, 10:05 »
Nå er jeg overbevist om at du er gal.

Alle dine andre overbevisninger tatt i betraktning tar jeg dette som en god ting. Men for all del, det er deilig bekreftende å se deg med halen mellom beina Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: badis, baltis og unknown sin sandkasse
« #224 : 05. november 2008, 10:55 »
Alle dine andre overbevisninger tatt i betraktning tar jeg dette som en god ting. Men for all del, det er deilig bekreftende å se deg med halen mellom beina Smiley

Drar ingen steder jeg. Blir ingen vinner av en slik "diskusjon" og du har ikke fått bekreftet noe som helst. Du kan, nok en gang, spare deg for forsøkene på å score slike ekstremt billige søplepoenger som du gjør her. Med tanke på at du åpenbart mangler litt i toppen er jeg dog ikke overrasket.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!