De 7 beste treningsstrategiene

Trening11.04.2019667

Har du noen gang tenkt på hvordan du bruker tiden din på gymmet og hvor mye tid du tilbringer hver uke på ditt treningssenter?

Trenger du motivasjon?

Trening11.04.2019533

Se denne videon hvis du trenger motivasjon.
Dette er de 10 beste øvelsene for å bygge store og runde skuldre.
Er det noen muskler som det ikke er lurt å trene sammen?
Fettforbrenning assosieres ofte med slanking og vektreduksjon, men trenger ikke nødvendigvis handle om det.

Did you skip leg day - prank

Trening30.03.201938

Han spør veltrente folk om hvorfor de ikke trener bein. Se skjult kamera prank!
Etter en lang og hektisk dag er det deilig å endelig å godt å få strekket ut kroppen, legge hodet på puta, trekke dyna over kroppen og bare kjenne pulsen og senke seg...eller?
Dropsett er én blant flere spesialmetoder som er kjent for å sikre fullstendig utmattelse av arbeidende muskulatur.
De fleste av oss spiser kanskje 3-4 måltider hver dag. Om dette er nok til å holde energien hele dagen er avhengig av innholdet i hovedmåltidene og hva slags aktivitetsnivå du har.

Treningsprogram for nybegynnere

Trening08.03.2019310

Har du lyst til å begynne med styrketrening? Kanskje det er slik at du alltid ender opp i aerobic-salen eller på spinninga og så blir det så som så med styrketrening?

-Tøyer dere ut?

Trening06.03.201919

Er det viktig å tøye ut etter trening?
Det er ikke så lett å velge riktig mat når du er på farten: møtebooking, tog stasjon, flyplassen, ut å reise m.m. byr på utfordringer.

3 tips for et forbedret maksløft

Trening28.02.2019538

Utførelse av maksløft er uten tvil fornuftig en gang i blant for å kunne måle fremgang og finne ut av hva slags vekter som skal benyttes i en ny fase av treningsprogrammet.
Har du et bra treningsprogram, men velger feil øvelser vil du ikke få optimal muskelvekst.
Hva skjer med muskelmassen, styrken og utholdenheten hvis du tar pause 1 mnd. eller 3 mnd. og lenger?
Albueposisjonen kan være forskjellen på en god og dårlig knebøy.
Det er bedre alternativer enn tredemølle og sykkel til oppvarming. Dette er den perfekte oppvarmingen!
Spiller poden din altfor mye? Dette kan være løsningen på å slå to fluer i en smekk.
Få bedre kroppsstyrke, stabilitet og balanse.
Hvorfor man får det og hvordan kan man forhindre det?
Få mestringsfølelse og økt selvtillit på trening.

Sjekk formen din med Coopertest

Trening29.01.201913

Se hvor god form du er i med Coopertest.
Dette er 6 grunner til å spise mer av denne rotgrønnsaken.
Få mer ut av treningen med å vite hvor intenst du trener.
Knestående øvelser trener beina effektivt og er en fin variasjonsmulighet.
Bygg muskler og styrke med Hepburn Metoden.
Trener man styrketrening er det en risiko å bli utsatt for skade. Det være seg feil teknikk eller slitasje over tid.
Nå er det nytt år - start det nye året med et nytt program.
Se alle helsefordelene isbading gir deg.

Fullkroppsprogram i romjula

Trening23.12.201855

Ikke ligg på latsiden i romjula. Få unna en kjapp treningsøkt eller to.