Skrevet av Emne: Gir tillatelse til å dopteste "mistenkelige gymrotter"  (Lest 40932 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
De har tatt et valg for SEG SELV, et valg du, jeg, staten ELLER treningssenteret ikke har noenting som helst med.

Her tar du feil. Et treningssenter i privat regi har lov til å nekte folk å trene der, om den eller de har brutt eller bryter kontraktsvilkår. Liker du det ikke kan du starte ditt eget treningssenter uten boleregler.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

EmyR

  • Gjest
Ser du er på VG sitt forum og spirrevipp. Jeg gir deg 60 minutter før Navnebruker kommer og hyler over hvor glad hun er når hun blir kvitt "boletrynene" på sentrene.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Bare for boletryner å trene på de gymma som gir blanke i det.

Satser du på å stille i bygging, er ikke SATS eller Elixia noe sted for deg uansett, de har max 40 kg hantler og i tillegg er benken alltid opptatt av en gjeng 16 åringer som trener 9 stk samtidig og alle skal ha minst 15 sett benk hver.

De fleste som reagerer på dette er hobbybyggere som aldri kommer til å stille uansett og som kun skal se svær ut fordi de tror andre gutter blir skremt og at damene digger det, eller alternativ B, man boler ikke selv -ennå - men vurderer å begynne og har ikke lyst til å bli tatt.

Når skal folk skjønne tegninga? SATS o.l. vil ha HUSMØDRE som betaler avgift og ikke sliter ut utstyret. Hvis du hater heavy metal musikk, så ikke gå på rammstein konsert...

Jeg stiller gladelig opp på en urinprøve, fordi jeg veit jeg er rein samtidig som jeg også vet at mange mistenker at jeg bruker - ikke fordi jeg er bolesvær, men kun fordi jeg er større enn dem.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Jeg hadde blitt litt stolt hvis sats hadde krevd en pisseprøve av meg. Bedre kompliment over fremgangen min er vanskelig å koke opp!

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Det som skjer her er altså at en kar som har levd færre år en jeg har trent kan komme bort til meg å si at jeg må pisse på kopp fordi han ikke tror min fysikk kan bli oppnådd reint? Hva kunnskaper sitter denne personen på som tilsier at vedkommende kan utifra å se på en person kan bedømme om kroppen er rein eller ikke?

Nei jeg har sagt dette før og sier det igjen. Send ADN inn på en aerobictime i beste tid og test alle. Så vil det bli bakoversveis på både den ene og den andre.

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Her tar du feil. Et treningssenter i privat regi har lov til å nekte folk å trene der, om den eller de har brutt eller bryter kontraktsvilkår. Liker du det ikke kan du starte ditt eget treningssenter uten boleregler.
Her misforstår du.
Kontraksregler skal foreligge på forhånd. Her er det snakek om å implementere regler også på allerede inngåtte medlemskap.
En annen ting er at kontraksvilkår kan ikke overskride det enkelte individs private autonomi. Det betyr at en ikke-statlig aktør neppe kan kreve en doptest av et individ. Vilkårene for å ta blodprøver og urinprøver av individer uten samtykke er MEGET strenge og er i domsapparatet definert som en "vesentlig krenkelse av den personlige integritet og autunomi, og kun sterke grunner vil tale for dets gjennomførsel". Det betyr nesten svart på hvitt at å kreve doptest som ikke-statlig aktør har formodningen mot seg. Jeg tror ikke dette vil stå seg i domstolene.

Videre kan ikke treningssentre nekte hvem de vil fra å trene der. SKal man som en aktør som tilbyr en almenn og offentlig tjeneste, nekte noen medlemskap må man ha en saklig grunn.

EmyR

  • Gjest


Jeg stiller gladelig opp på en urinprøve, fordi jeg veit jeg er rein samtidig som jeg også vet at mange mistenker at jeg bruker - ikke fordi jeg er bolesvær, men kun fordi jeg er større enn dem.



Jeg tror ikke på at du er rein. 450 kg 1RM flyvende knebøy m skru og halvnelson ... nok sagt liksom Wink

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Boler du selv Spirrevipp, evt. har planer om å begynne?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Sleggjesletvold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 254

Ærleg tala, eg skit i kva vaksne folk gjer med sin eigen kropp, men eg er heilt for nulltoleranse på senteret der eg trenar. Kvifor? Av di me har mange medlemar som er heller unge, ein 15-16 år. Ein lyt rekne med at dei litt vaksne, store og sterke karane er føredøme for dei unge. Eg tykkjer ikkje at folk i grunnskulealder skal få føre seg at det er greitt eller naudsynleg å dope seg.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Jeg tror ikke på at du er rein. 450 kg 1RM flyvende knebøy m skru og halvnelson ... nok sagt liksom Wink

Det er jo lett å oppnå reint. Med bol skulle jeg tatt glatt 900 på nakken og saltoa meg opp hele galdhøpiggen med gymsokker på beina og bind for øya!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Ser du er på VG sitt forum og spirrevipp. Jeg gir deg 60 minutter før Navnebruker kommer og hyler over hvor glad hun er når hun blir kvitt "boletrynene" på sentrene.
Er ikke der, men please send en link til diskusjonen, blir artig lesning Smiley

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Tror vi alle kan være enige om at det virkelige problemet her er å pisse mens andre ser på.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

EmyR

  • Gjest
Er ikke der, men please send en link til diskusjonen, blir artig lesning Smiley

Hmm, er ordrett oversatt enkelte ting, men kanskje det er en som har kopiert dine geniale uttalelser? Smiley

http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/trening-og-kosthold/tema/1657203/tittel/dopingkontroll-nye-regler-ved-treningsentrene

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Er ikke der, men please send en link til diskusjonen, blir artig lesning Smiley
Second that.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Boler du selv Spirrevipp, evt. har planer om å begynne?
Jeg er ikke fremmed for tanken nei. Etter 11 år med ren trening, og 4 års lesing om steroider så har jeg gjort meg opp en (delvis kvalifisert) mening om bruk og fordommer.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!