Skrevet av Emne: trenger hjelp med MOTIVASJON  (Lest 1032 ganger)

Utlogget life2fitness

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

trenger hjelp med MOTIVASJON
« : 13. desember 2012, 14:31 »
Jente på 17 år som trener styrke for det meste, blir litt kondis og men det er lite.

I starten av treningen syntes jeg det var kjempebra og kjekt og trene, ligte godt og se svetten renne osv. Grin Grin Jeg har et klart mål på hvordan jeg skal se ut til sommeren. Men nå har jeg mistet all motivasjon til og fortsette. Jeg trener jo enda, men jeg har ikke noe som driver meg og jeg gir lett opp.

Før så var det slik at jeg virkelig gledet meg til og slite og trene Grin Grin  biggrin, men nå tenker jeg bare slik "meeeehhh, whatever" Embarrassed. Ikke skal det være nokk, jeg har slike triste tanker, feks. når jeg er ferdig og trene tenker jeg ikke slik "Det er bra, du har svettet og er sliten. bra jobbet!!" Jeg tenker mer slik "Jeg kunne gjort så mye bedre og presset meg selv mye mer, årh, hvorfor kunne jeg ikke fortsettet 1 time til?!?" Jeg blir rett og slett deprimert av mine egne negative tanker, jeg vet at det er galt og ikke bra. men jeg klarer ikke og være stolt og fornøyd over det jeg har oppnådd den dagen.

Så det jeg trenger hjelp til er at jeg trenger hjelp og råd til hvordan jeg kan få opp motivasjonen til og trene, jeg har ikke den kroppen jeg vil ha, og jeg vil være fit til sommeren, det blir bare veldig vanskelig når jeg ikke har noen form for motivasjon. Jeg trenger også råd til hvordan jeg skal bli fornøyd med det jeg har gjort, istede for og bare være missfornøyd og negativ.

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: trenger hjelp med MOTIVASJON
« #1 : 13. desember 2012, 15:15 »
1. De forstyrrende tankene bør du prøve å holde ute. 1 time til? Det er ikke bare å trene mer og mer og få bedre fremgang. Mer er ikke bedre.

2. Få deg en treningspartner som kan pusje deg når du har en dårlig dag. Og for å møte opp på trening. Da blir ting lettere. Skulker du trening, så går det også utover din partner.

3. Treningsmusikk. Sett noe på kick-ass låter som gir deg den ekstra boosten!

4. Motivasjonsfilmer, bilder og sitater etc. Du kan jo også starte her www.facebook.com/treningsforum hvor vi legger ut motivasjonsbilder fra tid til annen. Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget life2fitness

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: trenger hjelp med MOTIVASJON
« #2 : 13. desember 2012, 21:07 »
åå tusen takk:-D jeg har en treningspartner, men jeg går mye oftere enn hun så det blir mye og gå alene.

Utlogget chrissernh

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

Sv: trenger hjelp med MOTIVASJON
« #3 : 18. desember 2012, 19:08 »
Hvis du trenger en liten motivasjon før trening så er denne videoen toppen: http://www.youtube.com/watch?v=lsSC2vx7zFQ
Denne er helt super til å få opp motivasjonen. Ta deg tid til å se denne før trening så merker du at motivasjonen stiger Smiley
16 år, 75 kg, 187 cm

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!