Skrevet av Emne: har du noengang vurdert aas?  (Lest 43964 ganger)

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: har du noengang vurdert aas?
« #15 : 02. oktober 2005, 21:20 »
veldig fint skrevet å jeg er veldig enig med deg i det meste..

men for å si det rett ut.. du blir ikke proff bodybilder uten steroider.(eksempel arnold)
men alle har sine mål som du selv skriver å for å si det sånn så vesunner jeg over armen din Kickass
men så er ikke målet til alle som trener å bli bodybuildere heller da Tongue
mitt mål er å bli stor, så stor at jeg selv er fornøyd med fysikken min. Cheesy
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: har du noengang vurdert aas?
« #16 : 02. oktober 2005, 21:21 »
men for å si det rett ut.. du blir ikke proff bodybilder uten steroider.(eksempel arnold)

Tror de fleste vet det allerede..
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget ouZo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

  • kjekken!!
SV: har du noengang vurdert aas?
« #17 : 02. oktober 2005, 21:27 »
Raphaug klart det men noen nybegynnere har en tror at man kan bare kjøpe proteiner å bli verden største som alle som har snev av peilig vet at er feil.
men for all del har alltid vært mot ulovlig doping og både tror og vet dette er farlig iallefall i større doser og har aldri brukt det selv Smiley

20år
179cm
82kg
RÅÅ!

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: har du noengang vurdert aas?
« #18 : 02. oktober 2005, 21:48 »
Har ikke vurdert det.
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: har du noengang vurdert aas?
« #19 : 02. oktober 2005, 22:14 »
Har aldri vurdert å bruke steroider, men har selvfølgelig lekt med tanken om hvor stor fremgangen kunne vært ved å bruke.

Jeg har for stor respekt for min egen helse til å begynne med slikt. Dessuten vil jeg overgå min egen oldemor i alder. Hun døde i dag 95 år gammel. Ikke at jeg som mann har stor mulighet til å overgå det, men jeg skal i allefall forsøke og da lar jeg ikke noe jeg allerede har i kroppen ødelegge forsøket.

Synes fyren på videosnutten sier det ganske bra. Hvorfor skal det lurt å putte 2400mg testosteron i kroppen daglig når den bare produserer 18mg daglig selv.....
Som om jeg hadde spist 100 ibux fordi 1 ikke dempet smertene fullstendig... Undecided
En Volvo 1.8 blir raskere med turbo, men å putte inn en dragrace rakettmotor går ikke lenge......

You get it!! Wink

Soje

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: har du noengang vurdert aas?
« #20 : 02. oktober 2005, 22:24 »
Hvorfor skal det lurt å putte 2400mg testosteron i kroppen daglig når den bare produserer 18mg daglig selv.....


Ikke for å kverulere men det er ingen som putter in 2400mg testosterone pr dag , tror nok vi heller snakker om xx-XXXmg pr dag

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: har du noengang vurdert aas?
« #21 : 02. oktober 2005, 22:36 »
Ja ja.....så husket jeg feil fra filmen da...... Sad

Men poenget er der likevel...... Wink

Soje

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: har du noengang vurdert aas?
« #22 : 02. oktober 2005, 22:49 »
Jeg har lekt med tanken, som de fleste, men aldri vurdert det. Om ikke annet, så fordi jeg har sprøyteskrekk... Tongue

Ellers er jeg musikkstudent, og ser ikke akkurat for meg en fremtid fylt med dyre dopvaner...

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: har du noengang vurdert aas?
« #23 : 02. oktober 2005, 23:48 »
Ikke for å kverulere men det er ingen som putter in 2400mg testosterone pr dag , tror nok vi heller snakker om xx-XXXmg pr dag

Er xx-XXXmg dosene for Coleman & co? Jeg mener også jeg hørte 2400mg på filmen JohnBlond la ut, og har alltid trodd at de største kan bruke godt over et gram i uka?

Edit: Leste feil, men tror det var snakk om ukesforbruk på filmen også. Uansett, er 2400mg i uka utenkelig?

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: har du noengang vurdert aas?
« #24 : 03. oktober 2005, 00:35 »
Har aldri vurdert det. Pga min alder og at jeg fortsatt driver med sprint. Men jeg vet om en del på min egen alder(16år) som tar anadrol. Men dem har ikke peiling på hva dem driver med, og dem er verken store eller sterke. Sikkert pga kosthold.

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: har du noengang vurdert aas?
« #25 : 03. oktober 2005, 00:49 »
Er xx-XXXmg dosene for Coleman & co? Jeg mener også jeg hørte 2400mg på filmen JohnBlond la ut, og har alltid trodd at de største kan bruke godt over et gram i uka?

Edit: Leste feil, men tror det var snakk om ukesforbruk på filmen også. Uansett, er 2400mg i uka utenkelig?

Vanlig dose for en nybegynner er xxx-XXXmg da, så 2400mg kan være tenkelig for en proff ja.. Men LITT for mye til å være hver dag(XX XXXmg ampuller om dagen)
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: har du noengang vurdert aas?
« #26 : 03. oktober 2005, 02:30 »
Har aldri vurdert å bruke steroider, men har selvfølgelig lekt med tanken om hvor stor fremgangen kunne vært ved å bruke.

Jeg har for stor respekt for min egen helse til å begynne med slikt. Dessuten vil jeg overgå min egen oldemor i alder. Hun døde i dag 95 år gammel. Ikke at jeg som mann har stor mulighet til å overgå det, men jeg skal i allefall forsøke og da lar jeg ikke noe jeg allerede har i kroppen ødelegge forsøket.

Synes fyren på videosnutten sier det ganske bra. Hvorfor skal det lurt å putte 2400mg testosteron i kroppen daglig når den bare produserer 18mg daglig selv.....
Som om jeg hadde spist 100 ibux fordi 1 ikke dempet smertene fullstendig... Undecided
En Volvo 1.8 blir raskere med turbo, men å putte inn en dragrace rakettmotor går ikke lenge......

You get it!! Wink

Soje
jeg kondolerer ovenfor din oldemor . en av mine oldemødre rundet 90 år på forrige lørdag. de lever lenge disse damene Cheesy
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: har du noengang vurdert aas?
« #27 : 03. oktober 2005, 02:31 »
tvile ekstremt sterkt på at noen stapper i seg 2400mg testo... for det er en skikkelig stor sprøyte! blir jo som å få klyster., hehe
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: har du noengang vurdert aas?
« #28 : 03. oktober 2005, 07:58 »
Har vurdert det, har prøvd det og det lurer litt i bakhodet til en hver tid. Hadde jeg ikke hatt ei så streng (og flott) kone så hadde jeg sikkert vært "kongen på haugen nå", men det er jeg faktisk glad jeg ikke er  Smile

Den viktigste grunnen til å fraråde folk å bruke det sånn reint bortsett fra de litt mer ulne helsemessige rissikiene en løper, er at det en legger på seg av kvalitet ikke er av god nok kvalitet til å vare lengre enn 6-7 uker etter siste stikk.... Noe som medfører at en fort kommer inn i en ond sirkel både mht å gjenta og mht å måtte øke dosene fordi kroppen etterhvert vil kreve mer for å opprettholde den kunstig tilførte muskelmassen....

De "byggerne" en ser som er stooore det meste av tiden, og åpenbart går på noe, går nok dessverre på noe mer eller mindre hele tiden, om enn i bølgeformet dosering (typisk 10-12 uker på etterfulgt av 6-8 uker på lavdose). Det er selv for de med lavest intuitiv evne klart at dette er den mest usunne bruken.

Problemet med de som er såkalt "smarte" er at de mellom kurene (når ballene skal få normal størrelse og produksjonsevne igjen) gjerne mister alt det de la på seg under kuren og litt til....... "waste of money" mao.
Nå kan en si at en legger på seg det en mistet 3-4 uker inn i neste kur igjen, men da dukker seff det intuitive spørsmålet: "kan det være sunt å øke så raskt mon tro?" Det trur je itte gitt!

Min erfaring etter å ha sett bokstavelig talt hundrevis av folk som har brukt diverse opp gjennom årene, er at de stort sett ikke blir større en røkla. Kanskje i perioder, men i mellomperiodene er de så langt nede psykisk at de ikke greier å fokusere på mat og trening (det koster å måtte redusere med 20-30 kilo i benken og føle at en ser ut som en dass). Feilen de fort tyr til da er å hoppe på en ny kur før kroppen er restituert igjen. Dette kan de sikkert holde på med 3-4-5 år, men så forsvinner de stort sett ut i det store intet mer eller mindre utbrente mht det som har med vekttrening å gjøre.... Sikkert bra for dem, all den tid de sikkert ville køddet det til enda mer ved å fortsette, men trist at de ikke holdt seg rene slik at de kunne bedrevet denne flotte treningsformen "livet ut"...........


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: har du noengang vurdert aas?
« #29 : 03. oktober 2005, 09:56 »
Er xx-XXXmg dosene for Coleman & co? Jeg mener også jeg hørte 2400mg på filmen JohnBlond la ut, og har alltid trodd at de største kan bruke godt over et gram i uka?

Edit: Leste feil, men tror det var snakk om ukesforbruk på filmen også. Uansett, er 2400mg i uka utenkelig?

2400mg er nesten utenkelig Smiley mener minstedosene ligger på ca 50mg og opp til rundt maks 250mg per dag! men det kan vel være folk som tar mer også. Men mer enn ca 1500mg per dag tror jeg det er skummelt å ta
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!