Skrevet av Emne: SAN Nutrition - VAULT  (Lest 1741 ganger)

Utlogget athlex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

SAN Nutrition - VAULT
« : 07. mars 2006, 22:33 »
Jaja, da var det tid for påsan til å teste VAULT. Hadde egentlig tenkt å hamstre V12 etter manglende utbytte av CEE og monohydrat, men så stod nå engang denne boksen og glittret på meg med mangt et lovord - så hvorfor kjøpe gammel V12 når man kan få NY V12? Kjøpte den via www.gymgrossisten.com som har en luring som jobber via TA Nutrition som så kjører varene fra Uddevalla og opp til grensen gratis og til svenske priser (på grensen koster det gjerne en 100 lapp eller to mer enn i innlandet. Hyggelig fyr, "hyggelige" priser - ca 512 dølahester tror jeg, vet ikke hva det blir i riksdaler.

Nå er jeg 2 dager i prosessen, så resultatene må nok vente på seg men smak og konsistens er som følger:

Smak: jævlig... Surt og bittert på en gang med Yankee søtningsmiddel og kunstig smak på toppen. Dette skal være "fruit punch", men det gjør lite annet enn å "slå" (haha, tok dere'n?) smaksløkene vrange. Allikevel, CEE er værre så ikke frykt mors lungemos på boks. Ingen grunn til å kvie seg mht. smak egentlig, det går alltids ned
7,5/10

Konsistens: Ikke aner jeg hvor mye en oz er så jeg blander det ut i et glass med vann, rører og ned går det. Det legger seg lett rester på bunnen så rør godt før du inntar det. Det skummer også noe hinsides, men det er ikke noe problem det heller (i motsetning til viss det var proteinpulver). alt i alt grei konsistens, om enn litt ekkel farge. Minner om Oakley sportsbriller fra det sene 80 tall, men det er vel engang sånn de liker det. 6,5/10

Vil tilføre mer ettersom jeg har fått litt fartstid på denne boksen. Nå skal det sies at jeg ikek annser smak som et problem, i mitt tilfelle er dreier det seg kun om virkning så får heller produktet være som det er - det er virkningen som teller.

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: SAN Nutrition - VAULT
« #1 : 09. mars 2006, 14:21 »
Smak: jævlig  =  7,5 av 10 oppnåelige poeng ?

Konsistens: rester på bunn/skummer hinnsides/ekkel farve/  = 6,5 av 10 oppåelige poeng.

Jøss  Smiley

Utlogget J.JohnSvenøen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 81

SV: SAN Nutrition - VAULT
« #2 : 09. mars 2006, 14:45 »
Smak: jævlig = 7,5 av 10 oppnåelige poeng ?

Konsistens: rester på bunn/skummer hinnsides/ekkel farve/ = 6,5 av 10 oppåelige poeng.

Jøss Smiley

Tør ikke tenke på hva som skal til for å få 1?
Medlem av foreningen for å bevare foreninger

Utlogget athlex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

SV: SAN Nutrition - VAULT
« #3 : 09. mars 2006, 18:49 »
Med tanke på at jeg lever etter prinsippet "alt går i grisen" skal det noget til for å få 1.
Skulle det være noe som får kar. 1 i smak så er det f.eks Udo's Choice for de som lurer på malen for karaktersetting i min snevre verden.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!