Skrevet av Emne: Svensk kreatin i små hjemmelagde poser på fly?  (Lest 10929 ganger)

Martin S Berzerk

  • Gjest
Skal en ukes tid opp til nordnorge, men må få trent litt der oppe også. Så tror dere det er mulig å ha med en liten plastpose(7doser) med kreatin, i bagasjen på flyet. Kreatin kan minne mye om kokain, og kanskje spesielt i små plastikkposer  Wink

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Hvorfor tar du ikke med boksen? Den er vel ikke så stor.

Utlogget Dc

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

pakk på nytt :p
-When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you will be successful-

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

går helt fint..
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Haha, dette minner meg om da jeg tok fly til Tromsø i fjor. Jeg porsjonerte proteinpulveret mitt i plastposer som jeg knøt tett igjen og stappet oppi en shaker. Puttet denne i kofferten og var livredd for at tollen skulle stoppe meg og spørre om hva i helvete det var for noe, også måtte jeg sitte i avhør i flere timer fordi de ikke trodde på meg da jeg sa det var proteinpulver. Det skjedde ikke, selvfølgelig, men da jeg skulle hjem igjen hadde jeg kjøpt ei flaske med flytende aminosyrer på en helsekostbutikk på et senter i Tromsø. Denne hadde jeg såklart glemt å putte i bagen. Hadde den i håndbagasjen og sendte denne gjennom røntgensystemet deres. Gikk på andre siden og skulle plukke det opp igjen, og han ene vakta bare: "Du, unnskyld, kan du komme her litt?" Jeg tenkte bare, hva skjer nå? Jeg har da ingen kinaputter oppi der?

Vakta peker på røntgenbildet og spør, "hva er det der," og jeg svarer fast, "vannflaske". Og tar ut 1,5 liter med vann jeg hadde tenkt å drikke på flyet. Hadde selvfølgelig glemt å holde denne tom også, og heller fylle den etter kontrollen, i stedet for å kjøpe og drikke flere flasker med svindyrt vann på flyet. Den ble tatt fra meg. Deretter peker han på noe jeg ikke klarer å forklare med en gang. Så går det opp et lys for meg: "Søren klype altså! Glemte flaska med aminosyrer!" Jeg sto der og svettet og var dritredd for at det her skulle få alvorlige følger, men neida. Den ble bare tatt fra meg. Kunne liksågodt gått bort til vinduet og kastet ut noen lapper i stedet for å ha kjøpt den flaska. Husker jeg sto der og var dritsur, for jeg er egentlig ganske gjerrig, og hadde tenkte beskyldninger mot han fyren som stoppa meg. Tenkte jeg burde spørre om jeg kunne helle ut innholdet selv, for jeg var sikker på at han kom til å smugle den med seg hjem og bruke den selv.

Sitter og gliser for meg selv nå. Fantastisk morsomt minne som jeg nesten hadde glemt.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Martin S Berzerk

  • Gjest
Takk sstians! Det er noe sånt jeg er redd skal skje Undecided

Utlogget GymOperator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Skal jeg være helt ærlig: Hadde jeg selv vært vakt/purk på en flyplass
og noen hadde kommet med små poser med hvitt pulver hadde jeg blitt GANSKE mistenkelig.
Anntar at de tester hva/hvilket "stoff" det er da.. Men, jeg er usikker Smiley
Go Hard..... Or Go Home

Martin S Berzerk

  • Gjest
Tror det blir masse styr  Undecided å hvertfall når kreatinen er ulovlig i Norge.

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Blir du stoppet med poser med pulver vil du garantert få en god del spørsmål, beregn ekstra god tid!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Tror det blir masse styr  Undecided å hvertfall når kreatinen er ulovlig i Norge.

Dette var nytt for meg.  Kjekt og vite.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: Svensk kreatin i små hjemmelagde poser på fly?
« #10 : 28. juli 2011, 00:25 »
herregud da..... Hvilken kreatin er det snakk om? Skal du ha det i håndbaggen?
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Svensk kreatin i små hjemmelagde poser på fly?
« #11 : 28. juli 2011, 00:38 »
Samme pokker hva det er, kommer du med små poser med pulver i og i tillegg blir stoppet så blir det styr. Er litt forundret over at man i det hele tatt vurdere noe så dumt. Pakk om bagen og ta med hele boksen i det minste..

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Svensk kreatin i små hjemmelagde poser på fly?
« #12 : 30. juli 2011, 16:05 »
Er ikke tollere på innenlands fly, det er bare securitas-vektere. Og jobben deres er å passe på at du ikke har med våpen, bomber, over x dl væske osv. med ombord på flyet. Alt annet har de overhodet ingen ting med. Du kunne sikkert ha hatt med kokain i posene uten at de hadde hatt noe med det.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Svensk kreatin i små hjemmelagde poser på fly?
« #13 : 30. juli 2011, 16:15 »
Hadde med meg en halv shaker med hvitt fint pulver og den la jeg på rullebåndet til røntgen greiene, de sa ingenting på det. Hva er dt værste som kan skje, du må kaste det? tror de deg ikke så bland alt og drikk det.

Utlogget bakern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Sv: Svensk kreatin i små hjemmelagde poser på fly?
« #14 : 30. juli 2011, 16:24 »
Tror det blir masse styr  Undecided å hvertfall når kreatinen er ulovlig i Norge.

Når ble kreatin ulovlig i Norge?

Bakern

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!