Visning av honnørposter for Suzuki- babe
|
Sider: 1
|
2
|
Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Veslekardias - s. 177 bilder rygg april og nå
|
29. juni 2010, 10:44
|
Vet du Kardia, at dette syns jeg er kult
Skjønner at enkelte legger meninger i bilder, men i bunn og grunn tror jeg selv at mestparten bare er misunnelse av ymse grunner
Og bæsjapparatet ditt skal du være stolt av, bare tøft du tør vise det frem til allmennheten
PS. er misunnelig selv altså |
Honnør gitt av : veslekardia, 29. juni 2010, 16:25
|
|
4
|
Generelt / Loggbok Online / Sv: Hr.utrolig. En del mindre. Du vet... ;)
|
02. september 2009, 16:51
|
Hei, legg igjen en liten hilsen sånn at det ska bli lættar førr meg å følg me deg seinere også Syns det e helt toppers det du får te her! Hilsen AKA Kila_von_schnellfahrer. |
Honnør gitt av : Bob Paar, 04. september 2009, 21:31
|
|
6
|
Generelt / Ã…pent forum / Sv: Plombering av Suzuki
|
22. august 2009, 07:31
|
En 650cc går som fulleffekt uansett, pga over 600cc. Men det mats sier er jeg ikke sikker på. tror det gjelder om den er solgt som mellomklasse. ikke omvent.. rett meg om jeg har feil WRONG!! Har kjørt R1 som mellomklasse, så det er i utgangspunktet ingen sånne begrensninger på kubikk... R1 føltes som den hadde litt stor dødgang på gassen da plomberingen sitter i gasswiren og "hjernen" på den. Min derimot har strupte innsugstrakter og nedplombert "hjerne" som skal takle den forminskede bensinmengden.
Men Riinoo, bike.no er ikke noe dårlig tips, du kan også høre med en suzuki forhandler om hva som må gjøres. |
Honnør gitt av : Teletubbi104, 24. august 2009, 17:05
|
|
7
|
Generelt / Åpent forum / Sv: Studielån og Lånekassen?
|
12. mai 2009, 11:58
|
Sitat fra linken, http://www.lanekassen.no/Hovedmeny/Stipend-og-lan/Forsinkelse-avbrudd-endringer/Forsinkelse/:
"Hva regnes som forsinkelse?
Du blir regnet som forsinket i utdanningen dersom du: stryker til eksamen eller utsetter den tar eksamen om igjen, slik at du bruker mer enn normert tid avbryter utdanningen uten å bestå eksamen"
Så, hadde du ikke bestått noen eksamener i år på økonomistudiet ditt så hadde du neppe fått støtte fra lånekassen, dette er vel for at folk skal fullføre det de begynner på?
Henger selv etter med 37,5 studiepoeng, tilsvarer littegrann over et halvår. Dette skal jeg ta igjen etter jeg er ferdig som ergoterapeut Mest fordi det er så ergelig å ikke ha samlet alle "løse tråder". |
Honnør gitt av : Jupac, 12. mai 2009, 12:01
|
|
9
|
Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Trene 4X4 uten bruk av pulsklokke, hvilken intensitet?
|
03. februar 2009, 17:20
|
For å oppsummere litt: - 4*4 vs 16: Du kan gjerne holde på i 16 i slengen - det har samme effekt - forutsatt at du klarer å holde intensiteten oppe. Det klarer de færreste, derfor pauser for å kvitte seg med melkesyre. Btw: 5*4 el. 4*5 osv kan seff også kjøres. 4*4 er bare en generell enkel regel som er lett og huske og lett å gjennomføre for alle. - Varm godt opp, kom gradvis opp i puls og ta et eller to korte drag i intervall-tempo. Varm gjerne opp i 10-25 min, avhengig av hva du trenger og hvilken aktivitet (jeg trenger f.eks. lengre oppvarmning på sykkel enn på løping) - Intensitetene skal ligge på 85-95%, og du skal jobbe deg opp i mot den i hvert drag. 85-95% er såpass at du ikke kan føre en samtale, du skal være sliten etter siste draget, men skal ikke ha behov for å legge deg ned. Hvis du løper på tredemølle, kan farten være den samme i alle dragene, da vil pulsen øke for hvert drag. Første drag vil du være inne i sona helt mot slutten, andre drag kanskje litt over et minutt på slutten, mens siste drag skal du være inne i sona i minst 3 min. - 85-95% er over anaerob terskel, dvs. at du vil produsere syre, men det skal ikke være så mye at du ikke klarer å kvitte deg med den i pausa - "Pausene" med 70% (snakketempo) er for å fjerne syre. 70% innsats fjerner syre raskere enn fullstendig hvile. - Det er viktig å ikke kjøre for hardt. Klarer du ikke å opprettholde intensiteten på neste intervalløkt (eller neste drag!), har du kjørt for hardt. - Kjør ned så lenge du føler du trenger, 5-25 min. For mer info, sjekk eks: http://www.ntnu.no/eksternweb/multimedia/archive/00030/Helgerud_et_al_Aerob_30526a.pdf Honnør til deg, lærte akkurat det samme da jeg hadde Hoff og Helgerud som forelesere her for et par år siden.
Hele poenget er at DU skal trene i DITT tempo og etter DINE forutsetninger Pleier selv å ha pauser på 4 minutter imellom hvert drag, poenget er ikke hva du gjør i pausene men hva du gjør i hvert drag |
Honnør gitt av : multi, 04. februar 2009, 08:54
|
|
10
|
Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Trene 4X4 uten bruk av pulsklokke, hvilken intensitet?
|
03. februar 2009, 17:20
|
For å oppsummere litt: - 4*4 vs 16: Du kan gjerne holde på i 16 i slengen - det har samme effekt - forutsatt at du klarer å holde intensiteten oppe. Det klarer de færreste, derfor pauser for å kvitte seg med melkesyre. Btw: 5*4 el. 4*5 osv kan seff også kjøres. 4*4 er bare en generell enkel regel som er lett og huske og lett å gjennomføre for alle. - Varm godt opp, kom gradvis opp i puls og ta et eller to korte drag i intervall-tempo. Varm gjerne opp i 10-25 min, avhengig av hva du trenger og hvilken aktivitet (jeg trenger f.eks. lengre oppvarmning på sykkel enn på løping) - Intensitetene skal ligge på 85-95%, og du skal jobbe deg opp i mot den i hvert drag. 85-95% er såpass at du ikke kan føre en samtale, du skal være sliten etter siste draget, men skal ikke ha behov for å legge deg ned. Hvis du løper på tredemølle, kan farten være den samme i alle dragene, da vil pulsen øke for hvert drag. Første drag vil du være inne i sona helt mot slutten, andre drag kanskje litt over et minutt på slutten, mens siste drag skal du være inne i sona i minst 3 min. - 85-95% er over anaerob terskel, dvs. at du vil produsere syre, men det skal ikke være så mye at du ikke klarer å kvitte deg med den i pausa - "Pausene" med 70% (snakketempo) er for å fjerne syre. 70% innsats fjerner syre raskere enn fullstendig hvile. - Det er viktig å ikke kjøre for hardt. Klarer du ikke å opprettholde intensiteten på neste intervalløkt (eller neste drag!), har du kjørt for hardt. - Kjør ned så lenge du føler du trenger, 5-25 min. For mer info, sjekk eks: http://www.ntnu.no/eksternweb/multimedia/archive/00030/Helgerud_et_al_Aerob_30526a.pdf Honnør til deg, lærte akkurat det samme da jeg hadde Hoff og Helgerud som forelesere her for et par år siden.
Hele poenget er at DU skal trene i DITT tempo og etter DINE forutsetninger Pleier selv å ha pauser på 4 minutter imellom hvert drag, poenget er ikke hva du gjør i pausene men hva du gjør i hvert drag |
Honnør gitt av : -Johan-, 03. februar 2009, 17:28
|
|
12
|
Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: klarer ikke holde kjeft lenger:-)
|
13. oktober 2008, 14:17
|
Enig med fleksnes!! At damer i bikini er sport er jo topp! Håper det blir slik i andre idretter også, langrenn,utfor,fotball,håndball, bowling og sjakk!!!
Vedde på du kikke på paraplydaman i diverse asfaltracing da? De kan nok vær verdt å kikk på innimellom.. |
Honnør gitt av : Mummelmann, 13. oktober 2008, 16:42
|
|
14
|
Generelt / Ã…pent forum / Sv: Noen som har erfaring med Open Office?
|
16. september 2008, 11:15
|
Hei, bruker Open Office jeg også, og jeg skriver ganske mye på data, (tar en bachelor i ergoterapi, med mappeinnlevering ca 1 gang pr mnd.) Openoffice er veldig likt word på alle måter og har alle funksjoner, men noen kan være gjemt på et annet sted enn Word, så i begynnelsen blir det litt leting, men det fikser du nok lett
Og så slipper man å betale ei krone uten å stjele, noe som passer både meg og samvittigheten min perfekt! |
Honnør gitt av : Gundersenâ„¢, 16. september 2008, 11:17
|
|
15
|
Generelt / Ã…pent forum / Sv: Fartsgrensene i Norge
|
12. september 2008, 15:32
|
Veiene må bygges slik at det kan være rom for å gjøre feil!
Pr. idag er norske veier livsfarlig å bevege seg utpå med en motorsykkel, da hull på minst en meter i diameter ligger åpent midt i kjørefeltet, uten merking eller noen ting. Hvordan skal man da unngå å treffe det når det ikke finnes veiskuldre, plass i kjørefeltet eller mulighet til å svinge over i motgående? Dette gjelder "selvfølgelig" hovedsaklig E6 fra Steinkjer og videre nordover.
For ikke å snakke om "semiasfalten" som blir lagt på noen strekninger: Fin og ny asfalt på veien og utenfor hvitstripa ligger det fin ny pukkgrus, som helst har samme farge som asfalten slik at man igjen som motorsykkelist ikke ante hva som skjedde før man ligger under et autovern og prøver å kjenne etter om man enda er i live.
Hadde veiene vært rettere og bredere, så hadde Mesta kunne lagt så mye grus de bare vil utenfor asfaltkanten uten at vogntogene må utpå for å klare svingen eller kunne møte en motgående lastebil.
De som kjører kjøretøy på 4 hjul, både biler og tyngre tenker ikke over slikt som grus i veibanen, diesel og oljesøl på samme måte som en motorsykkelist. Det er rett og slett livsfarlig å kjøre sykkel i Norge pga veistandarden! Eneste som er tryggere enn bil er raske passeringer av saktegående kjøretøy som traktorer ect.
Vil her vise hvordan det ser ut i Østerrike, over brennerpasset. Autobahn som ligger på brua, og bildet er tatt fra Bondestrassen :
http://www.bike.no/member/photo.php?id=14413 |
Honnør gitt av : Mummelmann, 12. september 2008, 15:48
|
|
|