Skrevet av Emne: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige  (Lest 33965 ganger)

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #30 : 10. desember 2010, 10:26 »
Foreldrene mine har sommerhus i Sverige. Da jeg trente på det lokale gymmet i sommer (de har maks 25 kilos hantler der og ikke mer plater enn at man får lagt på 120 kilo) var det mange som skulte mistenksomt på meg. Jo jeg er jo mye større enn noen som bor i området men nå er jeg litt redd for at politiet skal huke tak i meg mens jeg er der på sommerferie med barna mine. Hadde ikke vært moro å sitte på en restaurant med familien for så plutselig bli oppdaget av politiet og lagt i jern foran alle og enhver. Kan ikke være moro å ha mye muskler i Sverige for tiden nei.

Utlogget Biffmaister

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

  • Real men lift stones!
Norgesmester i grep 2011
Norgesmester i grep 2012
3. Plass Ironmind Grip Classic
Norgesmester Rolling Thunder 2013
Norgesmester Farmers Walk 2013

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #32 : 10. desember 2010, 11:36 »
Hm, skal ikke finalen i World super series gå i Sverige til helga? Det kan jo bli heftig jobb for politiet der Smiley

Utlogget Karbosjefen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #33 : 10. desember 2010, 13:22 »
Har du noe kilder på dette? Fra hva jeg kan se på gymgrossisten sin facebookside (som Cutler skal stå på stand for) så har han ikke meldt avbud foreløpig.

http://www.jaycutler.com/appearances.php
Woooops, FF plutselig forsvunnet ifra lista.
FF skal jo tjene penger, selvfølgelig sier de ikke ifra at han ikke kommer !

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #34 : 10. desember 2010, 14:05 »
Hm, skal ikke finalen i World super series gå i Sverige til helga? Det kan jo bli heftig jobb for politiet der Smiley

Blir stor jobb om de skal ta ALLE som de har mistanke om burker ulovelig midler der nede på en slik messe. Kommer til å være ganske mange stor gutter og jenter der nede ser jeg for meg. Og ALLE de har garantert ikke brukt noe!!

Gille uttaler seg eksemplarisk som alltid i slike saker syns jeg Smiley Haha... Hadde likt at Norge skulle blitt slik som ønsker Gille. Tror fløyte hadde spillt en annen "låt" da altså Wink

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #35 : 10. desember 2010, 14:12 »
Blir stor jobb om de skal ta ALLE som de har mistanke om burker ulovelig midler der nede på en slik messe. Kommer til å være ganske mange stor gutter og jenter der nede ser jeg for meg. Og ALLE de har garantert ikke brukt noe!!
Du kan garantere at av alle de som er der, har ingen brukt noe?

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #36 : 10. desember 2010, 14:22 »
Du kan garantere at av alle de som er der, har ingen brukt noe?

Nei, men om de skal ta ALLE, så kan jeg garantere at alle de tar, ikke nødvendigvis er dopet. Og om de skal ta alle som ser for "store" ut, så vil det blir en del folk når det er en slik messe. De fleste som er mere enn vanlig int i trening kommer vel dit, og de er som regel større enn den vanilg mann i gata.

Men poletiet har vel satt av helgen sin til detta da Smiley For å sette ett eksempel... Og det e fint det, flott det. Slik som ungdommen lika...

Utlogget Atletix Jørn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 204
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 204

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #37 : 10. desember 2010, 14:33 »
Det blir nå gøy å se på kaoset der borte uansett.  Drikke rofl
1.pl AF  Nordisk 2008
1.pl AF -180 NM 2008 og Overall Vinner
1.pl AF -180 Nordisk 2007
1.pl AF -180 NM 2007 og Overall Vinner
1.pl AF  Oslo GP 2007
1.pl FF  Sandefjord Open 2007
6.pl AF -180 Nordisk 2006 (Ryggproblemer)
1.pl AF -180 NM 2006 og Overall Vinner
5.pl AF -180 Oslo GP 2006 (Syk og dårlig deffa)
2.pl AF -180 NM 2003 (Debuterte)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #38 : 10. desember 2010, 14:38 »
"Metro frågade Janne Magnusson, polis på narkotikaroteln i Stockholm, om gemene man måste räkna med att plötsligt bli misstänkt för brott och gripen av polis när han kommer gående på gatan:
– Nej, för min del hade det varit lite väl ambitiöst att göra ett sådant ingripande vid den tiden på natten. Polisen ska medta personer för kroppsbesiktning om det finns påtagliga tecken på att vederbörande är påverkad.
– Det kan vara stora pupiller. Om man grundar misstanke om dopningsbrott enbart på stora muskler måste de vara onormala – abnorma."

Fort gjort å "missbruke" fullmakten sin. Dette er sakset fra artikkelen til han som ble innbrakt på vei hjem fra byen en kveld.


Denne problematikken er jo ikke reel for Gilberg uansett. Sånn utseendemessig så vil han ikke bli forbundet med store muskler.


Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #39 : 10. desember 2010, 14:39 »
Nei, men om de skal ta ALLE, så kan jeg garantere at alle de tar, ikke nødvendigvis er dopet. Og om de skal ta alle som ser for "store" ut, så vil det blir en del folk når det er en slik messe. De fleste som er mere enn vanlig int i trening kommer vel dit, og de er som regel større enn den vanilg mann i gata.

Men polietiet har vel satt av helgen sin til detta da Smiley For å sette ett eksempel... Og det e fint det, flott det. Slik som ungdommen lika...


Haha Grin

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #40 : 10. desember 2010, 14:54 »
Denne problematikken er jo ikke reel for Gilberg uansett. Sånn utseendemessig så vil han ikke bli forbundet med store muskler.
Han har jo heller ikke brukt doping så den er vel rimelig grei Smiley Kunne vel kanskje blitt verre for andre?

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #41 : 10. desember 2010, 15:01 »
Han har jo heller ikke brukt doping så den er vel rimelig grei Smiley Kunne vel kanskje blitt verre for andre?

Er den ingen som er feit og dopet mener du?? Bare de som har store og synlige muskler evt? Gille er helt sikkert dopet på melk og meksikansk gryte hvertfall Wink

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #42 : 10. desember 2010, 15:05 »
Jeg synes vi skal begynne å hanke inn alle som er stygge også, da det er en reell fare for at de har forsøkt å ta livet sitt ved å løpe hardt med fjeset først i styggeveggen.
When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #43 : 10. desember 2010, 15:33 »
Er den ingen som er feit og dopet mener du?? Bare de som har store og synlige muskler evt? Gille er helt sikkert dopet på melk og meksikansk gryte hvertfall Wink
Dersom man ser på http://www.antidoping.no/sitefiles/1/medisinsk/Dopinglista_2011_norskoversettelse.pdf finner man hverken melk eller meksikansk gryte Smiley

Men det finnes nok feite som er dopet.

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Toney Freeman anholdt av politi i Sverige
« #44 : 10. desember 2010, 15:46 »
Dersom man ser på http://www.antidoping.no/sitefiles/1/medisinsk/Dopinglista_2011_norskoversettelse.pdf finner man hverken melk eller meksikansk gryte Smiley

Men det finnes nok feite som er dopet.


antidoping.no sin lister er over stoffer som er forbudt brukt i organisert konkuransesamenheng, det står alkohol på den listen også, men det betyr jo ikke at politiet burde hanke inn alle som har går på gaten som tar seg en pils.

tony freeman og andre byggere konkurerer ikke i en idrett i regi av NIF men i et Show/sirkus/truse-flexe-konkyrantze (kall det hva du vil) i regi av Kroppsbyggerforbundet.
When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!