Skrevet av Emne: du som holder på med videoredigering og vet hva MJPEG er for no, se her!!!  (Lest 887 ganger)

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
har en shitload med filmer i mjpeg format fra kameraet mitt, har lett og funnet en bra convertor (movavi) men helvetes gjengen skal ta penger for den. hehe! noen som vet om noen freebies av noe slag? slik at jeg kan konvertere det til skikkelige filmfiler slik at de kan redigeres.
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
har en shitload med filmer i mjpeg format fra kameraet mitt, har lett og funnet en bra convertor (movavi) men helvetes gjengen skal ta penger for den. hehe! noen som vet om noen freebies av noe slag? slik at jeg kan konvertere det til skikkelige filmfiler slik at de kan redigeres.

Winavi ligger som torrent har en ulv visket til meg.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

har en shitload med filmer i mjpeg format fra kameraet mitt, har lett og funnet en bra convertor (movavi) men helvetes gjengen skal ta penger for den. hehe! noen som vet om noen freebies av noe slag? slik at jeg kan konvertere det til skikkelige filmfiler slik at de kan redigeres.

www.download.com søk på f.eks mjpg til avi så kommer det en liste med programmer så står det om de er gratis og hvis de er demoer står begrensningen, f.eks 30 dager eller vannmerke etc.

GeirH

  • Gjest
har en shitload med filmer i mjpeg format fra kameraet mitt, har lett og funnet en bra convertor (movavi) men helvetes gjengen skal ta penger for den. hehe! noen som vet om noen freebies av noe slag? slik at jeg kan konvertere det til skikkelige filmfiler slik at de kan redigeres.

Se dette:
http://www.digitalpreservation.gov/formats/fdd/video_fdd.shtml

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!