Skrevet av Emne: Metroseksuelle gutter...  (Lest 176501 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #180 : 05. desember 2006, 12:22 »
*Glise*  Hva med rockere.. Sort sinna øyesminke... Ler.. eller kiss.. går de som metroseksuelle... Tongue Tror ikke jeg ville lagt mange av "sminkerne" inn i den kategorien med det første.. Kanskje noen.. Men langtifra alle.. Gothere??
Kiss er/var jo bare noen dimlinger som ville bli berømt for å få alle damene, ikke sant.... Wink Funka jo forsåvidt ganske greit, men tror de har misforstått saker og ting som feks når det er NOK sminke rofl Det samme gjelder jo også rakkerne som kalles satanister og gothere..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Rotor

  • Gjest
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #181 : 05. desember 2006, 13:26 »
Jeg mener at de som har litt problemer her, er de som tydeligvis er så sykelig opptatt av hvordan alle andre er og kler seg. De det står litt respekt av, er de som godtar at folk er forskjellige og har forskjellig smak.

For meg er det helt greit at folk styler håret. Jeg føler ikke at jeg får noen som helst problemer av det.

Også helt greit at folk barberer hodet to ganger i uka. Uten at man blir noe som helst mer mann av den grunn.

Man blir liksom ikke mann av å desperat forsøke å bevise det.

Er en mann, så bruker man ikke all sin tid å krefter på å rakke ned på folk som etter ens eget synspunkt ikke er det.


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #182 : 05. desember 2006, 18:26 »
all sin tid og krefter faktisk..rofl
Det koster ikke en kalori å forakte noen som gjør skam på Y-kromosomet sitt.. Androgynitet er faen meg mer vanlig enn uvanlig snart... *grøss*

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #183 : 05. desember 2006, 18:29 »
Jeg mener at de som har litt problemer her, er de som tydeligvis er så sykelig opptatt av hvordan alle andre er og kler seg. De det står litt respekt av, er de som godtar at folk er forskjellige og har forskjellig smak.

For meg er det helt greit at folk styler håret. Jeg føler ikke at jeg får noen som helst problemer av det.

Også helt greit at folk barberer hodet to ganger i uka. Uten at man blir noe som helst mer mann av den grunn.

Man blir liksom ikke mann av å desperat forsøke å bevise det.

Er en mann, så bruker man ikke all sin tid å krefter på å rakke ned på folk som etter ens eget synspunkt ikke er det.



Honnør
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #184 : 05. desember 2006, 21:38 »
Jeg mener at de som har litt problemer her, er de som tydeligvis er så sykelig opptatt av hvordan alle andre er og kler seg. De det står litt respekt av, er de som godtar at folk er forskjellige og har forskjellig smak.

For meg er det helt greit at folk styler håret. Jeg føler ikke at jeg får noen som helst problemer av det.

Også helt greit at folk barberer hodet to ganger i uka. Uten at man blir noe som helst mer mann av den grunn.

Man blir liksom ikke mann av å desperat forsøke å bevise det.

Er en mann, så bruker man ikke all sin tid å krefter på å rakke ned på folk som etter ens eget synspunkt ikke er det.



Hehe, jeg tror neppe du har de nødvendige forutsetninger for å kunne vurdere om folk har problemer eller ei. Som så mange andre på forumet, har du åpenbart vondt for å forstå humor, ironi, sarkasme, spissformuleringer og humoristisk vinklede uttrykk for debattanters verdisyn.

De fleste av oss kan faktisk skrive nedlatende innlegg om metroseksualitet, uten at det koster oss all verdens av fysisk eller kognitiv energi. Jeg finner det dog litt morsomt at du finner det verdt å skrive et liksom-tankevekkende og svært lite treffende innlegg, med all energibruken det sannsynligvis medfører.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #185 : 05. desember 2006, 21:42 »
Å ordne håret, bruke en grei parfyme, ta litt sol o.l er ikke negativt i det hele tatt. Å være mandig betyr ikke at man må være stygg og urenslig Wink

Å trekke paraleller mellom å være opptatt av utseende og det å være homofil blir utrolig teit, da de fleste som bruker mye tid på utseende gjør nettopp dette for å gjøre seg mer attraktiv hos jentene Wink

Nå roter du litt, gamle ørn. Hvis du rettferdiggjør homofil atferd i forhold til sminke, komsetikk osv med at det er for å nedlegge damer, er jo dette svært typisk metroseksuelt! Jeg henviser nok en gang til definisjonen jeg limte inn tidligere i tråden.
Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #188 : 05. desember 2006, 22:46 »
"Ifølge amerikanske Washington Post er en metroseksuell mann lik en stereotyp homofil, med unntak av seksuell legning. Andre nettsteder kaller slike menn "dandyistiske narsissister" som ikke bare elsker seg selv, men også sin urbane livsstil".

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #189 : 05. desember 2006, 23:06 »
Vel, det er jo ikke akkurat no nytt at menn liker å være feminine. Det har vel bare utviklet seg ganske mye slik som alt annet.
Alt overdrives jo, enten skal man ha mer muskler enn en gorilla, være mer feminin enn en jente, være tynn som en strek feit som en ku, pupper større en hue + +. Føles jo ut som det ikke finnes en mellomting lenger
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #190 : 05. desember 2006, 23:11 »
En svale gjør ingen sommer...
Det har alltid eksistert en og annen Dandy..
Det er ikke problemet, at det FINS faggy, femi, dandy "hetero" fyrer. Men når det blir EN TREND, en KULTUR og VANLIG, samtidig med at Fertilitetsklinikker, sæddonasjon og gudene vet hva slags teknologiske underverk som skapes.. Alt sammen gjør snart Barnløshet til en ARVELIG sykdom  woot og Mannen.. DEN EKTE mannen utdødd!!

TIlogmed Jeg og Påltergeist har holdninger og nykker som våre forfedre ville ledd seg skakk av.. Vi ville nok vært hengt til vi var nesten døde, skåret ned, blitt gjellet og så fått invollene foret til ville hunder mens vi selv levde og så på, i de hine hårde dager.
Dagens fjotter ville Vikingene trodd var aliens fra en annen planet...

Utlogget Tvangsinnlagt-Kjekkas

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #191 : 05. desember 2006, 23:16 »
Tror ikke mannen har forandret seg så grunnleggende jeg..
Ingen over, ingen ved siden!

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Metroseksuelle gutter...
« #192 : 05. desember 2006, 23:20 »
Tror ikke mannen har forandret seg så grunnleggende jeg..
Nei ikke jeg heller.
Tviler ikke ett sekund på at noen av de barske vikingene lagde seg blomsterkrans, speielt seg i vannet og danset rundt på engene i det sjulte  biggrin
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #193 : 06. desember 2006, 01:33 »
Nå roter du litt, gamle ørn. Hvis du rettferdiggjør homofil atferd i forhold til sminke, komsetikk osv med at det er for å nedlegge damer, er jo dette svært typisk metroseksuelt! Jeg henviser nok en gang til definisjonen jeg limte inn tidligere i tråden.
Wink
Hvor snakker jeg om metroseksualitet i innlegget mitt? Jeg liker ikke det begrepet i det hele tatt, og har heller ikke prøvd å diskutere det. Denne tråden har utviklet seg til mer enn en diskusjon om "metroseksualitet". Det jeg sier er at legningen din ikke avgjøres av hvor mye tid du bruker på utseende. Og om jeg bruker ti minutter på å ordne håret mitt vs. dine to minutter med barberhøvelen, så betyr ikke det at du er noe mer heterofil. Ikke mer mandig heller, men det er min mening.

og;
Jeg synes liksom det med å være macho er noe man enten har eller ikke har i seg. Enkelte kan prøve alt dem klarer med å la skjegget sitt gro vilt, skamklippe hode sitt og drikke så mye mjød at det renner mjød av alle kroppsåpninger, men allikevel være så feminine at jeg blir flau av å være i nærheten av dem.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: Metroseksuelle gutter...
« #194 : 06. desember 2006, 01:50 »
Hvor snakker jeg om metroseksualitet i innlegget mitt? Jeg liker ikke det begrepet i det hele tatt, og har heller ikke prøvd å diskutere det. Denne tråden har utviklet seg til mer enn en diskusjon om "metroseksualitet". Det jeg sier er at legningen din ikke avgjøres av hvor mye tid du bruker på utseende. Og om jeg bruker ti minutter på å ordne håret mitt vs. dine to minutter med barberhøvelen, så betyr ikke det at du er noe mer heterofil. Ikke mer mandig heller, men det er min mening.

og;
Jeg synes liksom det med å være macho er noe man enten har eller ikke har i seg. Enkelte kan prøve alt dem klarer med å la skjegget sitt gro vilt, skamklippe hode sitt og drikke så mye mjød at det renner mjød av alle kroppsåpninger, men allikevel være så feminine at jeg blir flau av å være i nærheten av dem.

Helt enig med deg, Milky! Men du trenger egentlig ikke bruke energi på å forklare deg til han typen der.. Tror ingen tar han seriøst i det hele tatt. Det han skriver blir så overdrevent macho at det blir dumt/morsomt... Det er vel det han prøver på, forhåpentligvis.. Men hvis han faktisk opplever verden og lever slik han beskriver i innleggene så synd, trist, leit for han..

God Natt!

Fred ut!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!