Skrevet av Emne: Blotter på skoleveien!!  (Lest 4540 ganger)

Utlogget Snurre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 87

SV: Blotter på skoleveien!!
« #15 : 21. august 2005, 01:24 »
Tror kanskje du Slux bør roe ned de "voksne" innlegga dine, alle her har vell fått med seg hvem du er siden du har nærmere 30 000 innleg på dette forumet, men allikevell bare er 14 år.

Så tenk deg om at du kanskje ikke er så voksen som du er før du skriver noen idiotiske innlegg, for å så syte på off topic med "personangrep" ol.

For å svare til topic så skulle faktisk gjerningsmannen blitt lemlestet, han prøver å lokke med seg jenter på 6 år!

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Blotter på skoleveien!!
« #16 : 21. august 2005, 03:09 »
Vær forsiktig, jeg tror du bare kan bruke "Halleluja" i Guds hus. Er ikke helt sikker. Noen som vet? Slux?

Hva er det du vil oppnå?

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

SV: Blotter på skoleveien!!
« #17 : 21. august 2005, 09:57 »
Kupper dere topicen min?? No no
Setter pris på at enkelte bryr seg, og må helt ærlig si at morsinstinktet mitt sier: SKAMSLÅ fyren, og jeg skulle gjerne gjort det selv. Du kødder ikke med hormonelle, gravide mødre, de kan bli veldig sinte...

MEN, og det er et stort MEN, hva signaliserer det til barna våre, ikke noe fornuftig ihvertfall!!

Så det vi gjør er å si til jentene: Gå sammen, det er ikke lov til å la noen gå alene. Prøver noen å snakke med dere, så snu og spring. Enten hjem eller til nærmeste barnehage, det er to av dem på hjemveien.
Og gå rett til skolen eller rett hjem!! Ingen omveier!!

Disse menneskene kommer alltid til å ligge i en busk å lure, så det er bedre å lære dem rette handlingen skulle noe oppstå enn å skremme vettet av dem. Men vi kommer jo alle selvfølgelig til å holde ekstra nøye utkikk etter mistenkelige biler og menn i vårt nærområde.
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: Blotter på skoleveien!!
« #18 : 21. august 2005, 20:29 »
Tragisk at det skal være sånn. Uvissheten og det psykisker overtaket er
nesten det værste... Hadde noen blottere som lusket i skogen da jeg gikk på barneskolen/ungdomsskolen og. De er nok alltid rundtomkring... Politipatruljer i området noen uker hadde sikkert skremt vekk det meste, men det har vi ikke kapasitet til i Norge...

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

SV: Blotter på skoleveien!!
« #19 : 21. august 2005, 22:09 »
Livets realiteter desverre... Får bare håpe at han blir skremt bort av foreldrene som kommer til å være mer synlige enn før.
Det verste er jo at enkelte mennesker har dene type seksuelle legning.....
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: Blotter på skoleveien!!
« #20 : 21. august 2005, 22:18 »
Det er mange ting som er sykere enn det også. Desverre har menneskerasen for mange valgmuligheter... Uansett, bli mer synlige ja. Det kommer nok til å hjelpe.

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Blotter på skoleveien!!
« #21 : 22. august 2005, 12:59 »
Blottere er ekkelt , ble selv utsatt for det sammen med en vennine i en alder av ti år.
Syntes det var ubehgaelig men skjønte ikke noe før etterpå egentlig. Blottern forvsant av seg selv etter ca 30 sekuder( sto på en knaus over et vann hvor vi lekte)

Faktisk så lærte jeg av politiet at de aller fleste blottere har kun et ekspoeringsbehov, og at de aldri vil fysisk trenge seg på barn eller voksne. Det er nettopp denne følelsen av å bli iaktatt som tenner dem.

Finner ikke noe link til psykologisider, men det erihvertfall det jeg har hørt.

Tror det å gå mange i lag, gjerne voksne og, kan ha en prevantiv virkning. Sørge for at alle vet hva han holder med så han ikke tør det mer. Tror på ingen måte at en blotter er det samme som en voldtektsmann. En blotter for seksuell tilfredsstillelse av at noen ser han, en voldtekstmann voldtar for å utøve makt, og er ikke så mye knyttet til seksualitet. En pedofil ville nok heller ikke lokke noen ved å eksponere kjønnsorganet sitt, men heller med godteri og gaver.

Og aller sist; det å seriøst mene at man skal utøve borgervern og stimle sammen i mobber er skremmende! Vi har faktisk et rettsystem som i større eller mindre grad funker! Nettopp dette at vi er en rettstat er svært betryggende for alle, tenk deg tilstandene om alle som føler seg trampet på skulle komme i lynsjestemning? takk og lov for rettstaten, i mine øyne så er det konsekvent den og ingen andre som skal dømme og straffe individer.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: Blotter på skoleveien!!
« #22 : 22. august 2005, 14:37 »
fint at voldtekt gir 3 år da. Synes du det er rettferdig?

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: Blotter på skoleveien!!
« #23 : 22. august 2005, 15:18 »
fint at voldtekt gir 3 år da. Synes du det er rettferdig?

Selvom jeg er imot at folk skal ta loven i egne hender betyr ikke det at jeg støtter lav straff på grove forbrytelser. Det er da ingen sammenheng mellom mitt utsagn og "stakkars-deg-voldteksmann-mentalitet".

Vi har et rettsystem her som skal beskytte borgerne, det er åpent for forandring og forbedring. Jeg syntes det bør slås hardt ned på at borgere tar saken i egne hender slik at det skaper en presendens om at slikt ikke er akseptabelt. Jeg blir redd av å tenke på at noen mener at vanlige folk har lov til å løpe rundt å leke politi og bøddel.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Blotter på skoleveien!!
« #24 : 22. august 2005, 15:28 »
Vær forsiktig, jeg tror du bare kan bruke "Halleluja" i Guds hus. Er ikke helt sikker. Noen som vet? Slux?

Idiot..
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: Blotter på skoleveien!!
« #25 : 22. august 2005, 15:34 »
Selvom jeg er imot at folk skal ta loven i egne hender betyr ikke det at jeg støtter lav straff på grove forbrytelser. Det er da ingen sammenheng mellom mitt utsagn og "stakkars-deg-voldteksmann-mentalitet".

Vi har et rettsystem her som skal beskytte borgerne, det er åpent for forandring og forbedring. Jeg syntes det bør slås hardt ned på at borgere tar saken i egne hender slik at det skaper en presendens om at slikt ikke er akseptabelt. Jeg blir redd av å tenke på at noen mener at vanlige folk har lov til å løpe rundt å leke politi og bøddel.

Jeg er igrunnen enig med deg Smiley Det med å lemleste etc. her er skrevet med en klype salt og bør ikke tas seriøst. Jeg hadde aldri klart å slå ned noen uten at det var i selvforsvar. Er ikke sikkert jeg hadde klart det da engang. Men ja, jeg er åpen for at straffene i dette landet skal svi litt istedet for å oppfordre til mer vold etc.

Og la nå slux være i fred Wink

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: Blotter på skoleveien!!
« #26 : 05. september 2005, 12:57 »
Måtte bare dra opp denne tråden igjen da jeg så dette innlegget i VG i dag.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107131

I Norge oppfordres det jo til å utføre selvjustis... For å banke en kar i to timer får man i Norge max et halvt år...

Jeg er enig med deg Isolde når det gjelder at det kun skal være ett rettsystem her i landet. Du skriver at du ønsker at det slåes kraftig ned på dette, noe det ikke gjør. Det blir ille begge veier dette her. For det første er de fleste saker som provoserer til selvjustis ille nok. Utførelsen av denne selvjustisen er jo like ille... Men som sagt, i Norge er det fritt frem fordi menneskeliv ikke er noe særlig verdifult.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

SV: Blotter på skoleveien!!
« #27 : 05. september 2005, 13:26 »
Tenkte på det jeg også. Saken jeg synes var enda verre var den 8 år gamle jenta som var blitt voldtatt på vei hjem igår... Sto i Dagblad eller VG. Forferdelig....
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Murmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

  • Pia Marlen Fan
SV: Blotter på skoleveien!!
« #28 : 05. september 2005, 14:08 »
Snart er det eneste trygge NKI fjernundervisning og et bomberom i dette samfunnet....
 what

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
SV: Blotter på skoleveien!!
« #29 : 05. september 2005, 16:07 »
Måtte bare dra opp denne tråden igjen da jeg så dette innlegget i VG i dag.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107131

I Norge oppfordres det jo til å utføre selvjustis... For å banke en kar i to timer får man i Norge max et halvt år...

Jeg er enig med deg Isolde når det gjelder at det kun skal være ett rettsystem her i landet. Du skriver at du ønsker at det slåes kraftig ned på dette, noe det ikke gjør. Det blir ille begge veier dette her. For det første er de fleste saker som provoserer til selvjustis ille nok. Utførelsen av denne selvjustisen er jo like ille... Men som sagt, i Norge er det fritt frem fordi menneskeliv ikke er noe særlig verdifult.

fem måneder og bare 20000 i oppreisning fra hver???! jeg blir sur når jeg hører om sånne ting ass, skulle hatt livstid og 2 mill.(minst) hver i oppreisning... faen hell ass...
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!