Skrevet av Emne: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )  (Lest 25979 ganger)

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #75 : 18. september 2004, 19:47 »


Må si jeg tenkte på det samme !!!

det var ikke bare meg som lurte på det nei? haha
trodde jeg var alene om det Grin
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #76 : 18. september 2004, 19:52 »
Synes det er latterlig hvordan media fremstiller anabole steroider. Les igjennom alle artikler som er skrevet i enten vg eller dagbladet og dere vil fort se at dette er stoff som er skrevet av en person med minimal kunnskap. Hvorfor kan man ikke bare fortelle sannheten. Hvordan egentlig Anabole steroider fungerer og hva det egentlig skal brukes til.

En annen ting jeg stusser litt på. Dem sier at langvarig bruk av anabole steroider kan gi alvorlige skader på organene våre, er jo akkurat det samme med alkohol, røyk, usunn mat etc.

Er så jævlig drittlei dette temaet. Det er alt uansett basert på missunelse. Er man bedre enn sine jevnaldrende fysisk og psykisk så blir man en gang stempla som boler. Folk skjønner ikke at man kan oppnå slike ting uten hjelp av slike midler Angry

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #77 : 18. september 2004, 19:57 »
For å sette det litt i perspektiv, så jobber jeg i en bransje som tidvis er ofte i media. Hadde du hatt en snev av anelse hvor feil ting blir fremstilt fra tid til annen, skal jeg love deg du hadde blitt skremt. Programledere som Oddvar Stenstrøm etc. er så på bærtur til tider, at det rett og slett er ille. Panelene blir satt sammen så utrolig feil, helt uten folk som kan noe om det de uttaler seg om. Det samme gjelder for forøvrig politikere. Uff og uff sier jeg.....


Ble dagens lille "utblåsing" det der.... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #78 : 18. september 2004, 20:00 »
keep them comming Grin

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #79 : 18. september 2004, 21:41 »
Det er alltid lettest å ha fordommer mot ting man ikke har greie på. Veldig få "helsejournalister" - og ingen politikere(?) - som har greie på dette temaet (effektiv trening og AAS), men uttale seg skal de - for fordommer selger, speiselt hvis de harmonerer best mulig med fordommene til "mannen i gata". Som jo kjøper avisa og ser på aktuelle "aktualitetsprogram". Alle liker å få en bekreftelse av andre på ens eget verdensbilde og oppfatning av saker og ting, enten disse oppfatningene er basert på kunnskap eller ikke. Og lett er det ikke for en som trener hardt å skulle nyansere disse oppfatningene overfor omverdenen, når mediene på forhånd har omtalt ham som og sammenlignet ham med en GORILLA! (En vanlig fordom ot en gorilla er jo at den ikke er spesielt intelligent...)

Overskygget av en slik oppfatning blir de enorme helsemessige effektene av styrketrening (som jeg ikke skal ramse opp her) fordi styrketrening for "mannen i gata" nærmest blir synonymt med "boling".
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #80 : 18. september 2004, 21:50 »
Ja du har rett HITman, jeg og var sånn før, tenkte på de som trente med vekter som bolere og aper som var dumme og egentlig veldig svake men oppumpa muskler, jeg trodde dere tok kjempelette vekter og  Weightlifter2 med dem 200 ganger hvert 5 min osv.... sry for det Wink nå har jeg forandra mening  Knebøy






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget vebjørn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 92

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #81 : 20. september 2004, 11:13 »


visst du vil vokse i høyde er kanskje kalvagodt tingen =) da skal eg love deg du vokser i bredde og høyde  Deal
kALVAGODT ?

nann-rosita

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #82 : 20. september 2004, 11:15 »

kALVAGODT ?
Råmelk fra kua!!! lager lapper eller grøt på dette, stappa fult av proteiner.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #83 : 20. september 2004, 11:25 »
Kalvagodt er nå for til kalver da men.....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #84 : 20. september 2004, 11:36 »
edit: dette var et lite spark til "noen må alltid tape teorien" til viten......

viten ! du må ikke stikke av..... førstemann som forlater tråden har tapt !

og en ting til: jeg holder meg vanligvis for god til pissekonkurranser på nettet med bedrevitere.......men, du tar feil. Erter


og der vant jeg: dagens barnsligste innlegg  Gull
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #85 : 20. september 2004, 16:03 »
Tingen er vel heller at jeg ikke sjekker dette forumet så ofte Wink Fascinerende hvordan du får en følelse av å regjere i denne tråden og lager en egen post for å statuere dette. Er du ikke vant til å få medgang på et internettforum? Jeg synes ikke du har imponert videre stort i denne tråden desverre, men som britney spears en gang sa (Ok, så var det kanskje ikke britney spears, men en eller annen kjent person har sikkert sagt det) "If it makes you happy"

Jeg synes ihvertfal det er vanskelig å forstå deres klare sympati for disse bolerne det tydeligvis er så synd på. Meld dere ut av haralds gym og begynn på sats og tren med hobbymosjonister som trener legit dere. Mitt beste tips. Det er klart at dere har bestemt dere for at samfunnet og media tar feil, mens denne promillegruppen dere tilhører med dens enorme innsikt har mye større forrutsetninger for å bedømme AS som moralsk greit nok eller ikke. Personlig kan jeg ikke helt se logikken i dette, men det får være min sak.

"Det er greit å jukse i Ludo, men ikke ellers ?? Ja vel ?? Hører du ikke selv hva du sier? Jeg er selv utpreget konkuranse menneske og slår ned på alt av juks !! Det være seg ludo eller ballspill (som forøvrig er en meget omfattende gruppe du nevner).

Med de to utsagnene der biter du deg selv i halen!"

Selvsagt ikke. Poenget er at det faktisk betyr noe for en del mennesker hvem som gjør mest suksess på gymmet sitt, akkurat som det betyr noe hvem som gjør mest suksess i friidrett, mens de fleste gir langt f i hvem som vinner i ludo. Ludo har klare regler, men det er ikke noen big deal å bryte dem forde. Hardt å forstå?

"for å få teorien din til å fungere kan ingen gjøre noe.
ellers blir det konkurranse, noe som igjen, ifølge deg går ut over noen...
vi lever i et kapitalistsamfunn som er basert på konkurranse blant annet.
er du kommunist forresten?"

Hvafornoe? Hvor får du disse syke tankene ifra? Jeg har aldri insinuert noe som helst som står i dette sitatet. Jeg er både for kapitalisme og konkurranse, naturligvis. Men jeg er i mot juks. Hva er vanskelig å forstå i det? Kunne du sitere meg der jeg skriver noe som kan tolkes i denne helt fjærne retningen?

"Dessuten vil alltid noen være minst, uansett hvilke metoder folk benytter seg av. Skal vi da senke framgangen til de som lykkes, i sympati med de stakkarene som blir liggende bak i "konkurransen" din? Drit i hva andre gjør, og heller lev livet ditt som du ønsker selv!"

Selvsagt vil alltid noen være dårligst? Poenget er at om den dårligste jukser seg til å bli best, så er fremdeles en dårligst, ergo hadde det ingen ting for seg helhetlig. Om alle menneskene i verden løftet 5000-25 000 kg i benkpress, ville vi vært akkurat like tilfredse med dette som slik det er nå. Vi konkurrerer kun mot hverandre, og noen må selvsagt da være dårligst og noen må være best.

"Men jeg må si jeg sitter med tanker om at du selv sliter på trening og har dårlig fremgang. Stemmer det ?? Men at du skal irritere deg over hva andre gjør og driver med, vel da vil jeg si du er på feil spor."

Det stemmer faktisk ikke i det hele tatt =) Og jeg bryr meg også utrolig lite om hvor mye andre folk øker, og blir glad på andres vegne når de gjør det bra og gjerne også bedre enn meg selv. Jeg irriterer meg til daglig overhodet ikke over fenomenet steroider, men siden vi sitter i en tråd som dette så må man vel få skrive det man mener.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #86 : 20. september 2004, 17:43 »
"Det er greit å jukse i Ludo, men ikke ellers ?? Ja vel ?? Hører du ikke selv hva du sier? Jeg er selv utpreget konkuranse menneske og slår ned på alt av juks !! Det være seg ludo eller ballspill (som forøvrig er en meget omfattende gruppe du nevner).

Med de to utsagnene der biter du deg selv i halen!"

Selvsagt ikke. Poenget er at det faktisk betyr noe for en del mennesker hvem som gjør mest suksess på gymmet sitt, akkurat som det betyr noe hvem som gjør mest suksess i friidrett, mens de fleste gir langt f i hvem som vinner i ludo. Ludo har klare regler, men det er ikke noen big deal å bryte dem forde. Hardt å forstå?

Jeg må si du forundrer meg så til de grader med et slikt utsagn. Ludo er så simpelt, at der er det helt greit ?? Så du kan bare trekke opp linjene du da, for hva som er viktig og ikke viktig her i verden. Jeg for min del gir så fullstendig f... i fotball. Kan jeg bare jukse der eller?? Det er jo klare regler der. Men jeg ofrer det spillet aldri så mye som en tanke !!!

Tror du bør revurdere utsagnet ditt en god del her gitt....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #87 : 20. september 2004, 17:52 »
note to self: slutt med alle forsøk på humor.


Tingen er vel heller at jeg sjekker dette forumet ofte Wink Og jeg skjønner hvorfor du får en følelse av å regjere i denne tråden og lager en egen post for å statuere dette.Du er vel vant til å få medgang på et internettforum? Jeg synes du har imponert stort i denne tråden, og som britney spears en gang sa (Ok, så var det kanskje ikke britney spears, men en eller annen kjent person har sikkert sagt det) "If it makes you happy"



jeg hører ikke på britney spears, så det kan jeg ikke hjelpe deg med, sorry
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #88 : 20. september 2004, 18:44 »
UpAndComing:  Kan du vennligst slutte å gjøre noe mer ut av det sitatet enn det er? Det er et superduperuberultrakjempeveldigmasse lett budskap i det å forstå. Nemlig at jeg personlig ikke kjenner noen som bryr seg en dritt om de taper i ludo. Om dette gjelder deg eller dine nærmeste bekjente forstår jeg at sammenlikningen blir dårlig, men jeg tror ikke dette er tilfelle for dere heller.

Vil forresten legge til at jeg aldri har følt den subjektive følelsen av å være imponert over resultatene til en steroidebruker, rett og slett fordi det ikke er vits å sammenlikne seg med noen som bruker hjelpemidler som øker prestasjonene utenfor de fleste vanlige folks fatteevne. Jeg vet riktignok ikke hvor effektivt steroider er nøyaktig, hvor effektivt en type er kontra en annen etc, derfor sammenlikner jeg bolere med bolere og vanlige folk med vanlige folk (kan tenke meg at noen lar seg provosere av å få høre at bolere ikke er vanlige mennesker her egentlig Wink ).

Så at jeg sitter og er bitter på alle steroidebrukere får dere nok legge av dere, men at jeg ikke ser vitsen i at noen skal bruke disse hjelpemidlene legger jeg ikke skjul på. Jeg tipper at 95% av vanlige folk som boler gjør det fordi de var lei av å vente på store muskler eller andre gode resultater, og dette sender jo ut et ganske dårlig signal. En annen ting er at mange som bygger seg store og veltrente med AS er filmstjerner ol som er idoler for mange unge mennesker. Det ser jeg også på som utrolig negativt. Arnold hadde aldri blitt filmstjerne hvis det ikke var for steroidene. Uenige?
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #89 : 20. september 2004, 18:52 »
UpAndComing:  Kan du vennligst slutte å gjøre noe mer ut av det sitatet enn det er? Det er et superduperuberultrakjempeveldigmasse lett budskap i det å forstå. Nemlig at jeg personlig ikke kjenner noen som bryr seg en dritt om de taper i ludo. Om dette gjelder deg eller dine nærmeste bekjente forstår jeg at sammenlikningen blir dårlig, men jeg tror ikke dette er tilfelle for dere heller.

Skal ikke dra den lenger jeg, men tror du har skjønt hva jeg mener ! Da er jeg fornøyd....



Vil forresten legge til at jeg aldri har følt den subjektive følelsen av å være imponert over resultatene til en steroidebruker, rett og slett fordi det ikke er vits å sammenlikne seg med noen som bruker hjelpemidler som øker prestasjonene utenfor de fleste vanlige folks fatteevne.

Se der ja, nå begynner det å komme noe fornuftig her. Er det ikke det vi har hevdet hele tiden da??


Så at jeg sitter og er bitter på alle steroidebrukere får dere nok legge av dere, men at jeg ikke ser vitsen i at noen skal bruke disse hjelpemidlene legger jeg ikke skjul på. Jeg tipper at 95% av vanlige folk som boler gjør det fordi de var lei av å vente på store muskler eller andre gode resultater, og dette sender jo ut et ganske dårlig signal. En annen ting er at mange som bygger seg store og veltrente med AS er filmstjerner ol som er idoler for mange unge mennesker. Det ser jeg også på som utrolig negativt. Arnold hadde aldri blitt filmstjerne hvis det ikke var for steroidene. Uenige?

Stort sett veldig enig. Dette om Arnold, helt enig !! Men det er nettopp slikt som er synd at mange tror de kan kopiere. Men det er ikke så enkelt. Men mange får en forskrudd idé om at da kan jeg og bare jeg gjør ditt eller datt. men så enkelt er det nok ikke nei....


Men, tror jeg har sagt mitt nå.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!