Skrevet av Emne: Christians overkropp! :)  (Lest 3848 ganger)

Utlogget LyCoz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Ready, Set, GROW! ;)
SV: Christians overkropp! :)
« #15 : 02. februar 2006, 18:45 »
Hehe, tenkte meg det Wink Han som tok min også. Han er veldig flink Smiley Bare synd han kleia litt med min :/ Men lurer på å bygge på sånn den blir noe lignende sånn som din, for slik den ser ut nå er flaut! ;p Hehe!

neida, er ikke noe flaut med din sin, bare den er litt liten! hehe
men jeg liker dem litt store, men ikke overdrevent..

stay tuned å se den jeg skal ta på magen.. Wink det blir en lignende den jeg har på hånden, bare myyyye stiligere.. Wink
Trene! Trene! Trene! å Trene!

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Christians overkropp! :)
« #16 : 02. februar 2006, 18:52 »
Tja, hele mønsteret er liksom så usaklig Tongue Ble ikke sånn det skulle i det hele tatt.. Men men :/ Blir vel bedre når jeg får fikset/bygget på den..

Åh rått! Da må du legge ut bilde Wink Når skal du ta da? Har du motivet?
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget LyCoz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Ready, Set, GROW! ;)
SV: Christians overkropp! :)
« #17 : 02. februar 2006, 19:06 »
Tja, hele mønsteret er liksom så usaklig Tongue Ble ikke sånn det skulle i det hele tatt.. Men men :/ Blir vel bedre når jeg får fikset/bygget på den..

Åh rått! Da må du legge ut bilde Wink Når skal du ta da? Har du motivet?

har motivet, men ikke på denne dataen.. vet ikke helt når jeg skal ta den.. må skrapet sammens noen lapper først.. men innen sommeren hvertfall.. den er et must på sommerkroppen min Wink
Trene! Trene! Trene! å Trene!

Utlogget LyCoz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Ready, Set, GROW! ;)
SV: Christians overkropp! :)
« #18 : 06. august 2006, 17:59 »
la ut noen nyere bilder for å vise litt fremgang..men også de bildene her ble uten pump.. Smiley
håper på noen tilbakemeldinger! Smiley
Trene! Trene! Trene! å Trene!

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Christians overkropp! :)
« #19 : 06. august 2006, 18:06 »
la ut noen nyere bilder for å vise litt fremgang..men også de bildene her ble uten pump.. Smiley
håper på noen tilbakemeldinger! Smiley

Ser veldig bra ut dette her! Cheesy Ser ut som du har hatt fin fremgang på armene, de så grove ut! Fin triceps på bilde nr. 2! :-)

Hva ligger vekten på nå?
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget LyCoz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Ready, Set, GROW! ;)
SV: Christians overkropp! :)
« #20 : 06. august 2006, 18:11 »
Har deffet meg ned til 84kg.. men har ødelagt en del muskelmasse nå i sommeren da.. lite seriøs trening.. hehe, men nå etter sommeren så får jeg hjelp av tommi thorvildsen og sjefene mine på treningssenteret til å starte å bulke skikkeli.. skal opp over 100kg Smiley 98kg reint eller noe og kansje konkurere om jeg blir i form til det.. hittil har d vel kansje bare vert opplæringsår, å nå det starter seriøst.-. hehe, men takk hvertfall.. hyggelig å høre.. hvordan er forma di da?
Trene! Trene! Trene! å Trene!

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Christians overkropp! :)
« #21 : 06. august 2006, 18:20 »
Har deffet meg ned til 84kg.. men har ødelagt en del muskelmasse nå i sommeren da.. lite seriøs trening.. hehe, men nå etter sommeren så får jeg hjelp av tommi thorvildsen og sjefene mine på treningssenteret til å starte å bulke skikkeli.. skal opp over 100kg Smiley 98kg reint eller noe og kansje konkurere om jeg blir i form til det.. hittil har d vel kansje bare vert opplæringsår, å nå det starter seriøst.-. hehe, men takk hvertfall.. hyggelig å høre.. hvordan er forma di da?

Åja, såpass ja.. Hva var startvekten da? Ja sommer'n ødelegger for de fleste tror jeg.. Har hatt det akkurat slik selv, hehe! ;p Veldig irriterende.. Tommi Thorvildsen you say?? Kjenner du han personlig? Over 100 kg, ja det høres bra ut! :-D Ska bli spennende å følge med! Formen min er ufattelig dårlig! =P Lite trening, lite mat, høy forbrenning, alt for stort vekttap.. Så jeg ser ikke akkurat så stor ut lenger.. Men til høsten skal jeg bulke så hardt jeg klarer og prøve å legge på meg så mye som mulig, både fett og muskler! :-)
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget LyCoz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

  • Ready, Set, GROW! ;)
SV: Christians overkropp! :)
« #22 : 06. august 2006, 18:25 »
nei startvekten var vel kansje noe rundt 80kg.. tommi thorvildsen ja.. kjenner han ikke personlig igrunn da, men sjefene mine kjenner han godt.. så han var i ålesund å besøkte dem osv, å da trente han meg litt osv.. å fikk email adressa og nr så vi kunne snakkes over der om jeg lurte på ting osv.. Smiley ja fyflate, sommeren er det lett å skeiie ut.. men blir skjerpings nå om noen ukers tid! Smiley
Trene! Trene! Trene! å Trene!

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Christians overkropp! :)
« #23 : 06. august 2006, 18:35 »
nei startvekten var vel kansje noe rundt 80kg.. tommi thorvildsen ja.. kjenner han ikke personlig igrunn da, men sjefene mine kjenner han godt.. så han var i ålesund å besøkte dem osv, å da trente han meg litt osv.. å fikk email adressa og nr så vi kunne snakkes over der om jeg lurte på ting osv.. Smiley ja fyflate, sommeren er det lett å skeiie ut.. men blir skjerpings nå om noen ukers tid! Smiley
Okei, slik ja Smiley Ja hørte han var i Ålesund for litt siden.. Har en kompis som jobber på flyplassen som hadde mått hjelpe han.. :-P Men det hørtes jo bra ut! Du er jo veldig heldig hvis du får hjelp fra en proff som han! :-D
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!