Skrevet av Emne: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!  (Lest 22927 ganger)

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #30 : 04. desember 2005, 04:18 »
Jeg deg ned da Wink

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #31 : 04. desember 2005, 04:20 »
Sitat
Dere er en patetiske idioter.

Det er denne setningen som får meg til å tro at en syreruset hyene har tatt over datamaskinen hans og med den har tenkt å ta over verden.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #32 : 04. desember 2005, 04:32 »
Det er denne setningen som får meg til å tro at en syreruset hyene har tatt over datamaskinen hans og med den har tenkt å ta over verden.

rofl
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #33 : 04. desember 2005, 04:39 »
Har kommet til konklusjonen at jeg egentlig er en skikkelig ålreight kar jeg!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #34 : 04. desember 2005, 04:44 »
Har kommet til konklusjonen at jeg egentlig er en skikkelig ålreight kar jeg!

Du er nok så snill atte. Natta! Grin
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #35 : 04. desember 2005, 11:00 »
Mange av dere er en gjeng med smålige tullinger som jeg med glede har slått ned på gata. Bare at da hadde dere ikke turt i være så jævlig frekke! Men nå som dere gjemmer dere bak pcen spyr dere ut alle de mest mest fancy ordene dere kan og prøver å være så sarkastisk som overhode mulig. Er ikke det at jeg forstår hva dere skriver i innleggene. Har et rimlig bredt ordforråd og forståelse, men det irriterer meg at dere bare prøver å breife med det og at dere tror selv dere er så jævlig smarte da. Dere er en patetiske idioter. Dere har laget et fint eksempel når det gjelder selve tråden og navnet. Bare å lese denne tråden her så forstår man det finnes mange idioter i verden! 2thumbsup

_Akilles_:

Takk, dette innlegget gav meg en solid og fin latterkrampe. Du overgår deg selv her, og befester din status som retardenes o'store erkeretard her på forumet.

Det hjelper fint lite å skrive at du har et bredt vokabular, når enhver person med IQ over downs-nivå evner å se at du skriver dårligere enn en median-tredjeklassing. Ikke behersker du helt grunnleggende rettskrivning, du bommer konsekvent på og/å, du strør om deg med en tegnsetting som ikke ligner grisen, du bruker retarderte ikke-ord som "lix"; et cetera. Så ja, jeg tror du har helt rett når du (faktisk) skriver at du ikke forstår hva vi skriver til deg i innleggene.

Voldstrusler fra en 15 år gammel forvaklet treskalle fortjener ikke å bli tatt på alvor; men de fikk meg i det minste til å le så godt at jeg sølte kaffe på skrivebordet.

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #36 : 04. desember 2005, 11:47 »
Åssen var det med de forumreglene ang trakassering igjen? Wink Bare et lite pip fra meg til de som lar seg rive litt for mye med i språkbruken Smiley

Forresten, skjønner ikke hvorfor ikke folk er litt mer overbærende med Akilles? Han har ikke startet tråden får å plage dere tror jeg  Tongue
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #37 : 04. desember 2005, 12:27 »
Hadde tenkt å la det være, men når ble inngående kjennskap til det norske språket en god målestokk på en persons intelligens...lix? Jeg har flere forelesere (gjerne professorer) som ikke skriver skikkelig norsk. Det er nok neppe noe i veien med sirkulasjonen i skallen av den grunn. Tongue

Det er vel også en rimelig kjent sak at mange lærere forskjellsbehandler elevene. Kom deg på et universitet, der ingen av sensorene vet hvem du er, så får du testa om det er noe i det du sier... Wink


miti

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #38 : 04. desember 2005, 12:42 »
Kan jo nevne at både Einstein og H.C. Andersen hadde dysleksi...

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #39 : 04. desember 2005, 12:52 »
Nå skal det nevnes at det å i hele tatt kritisere andres språk OG klage over feilbehandling angående språk.. når man skriver som en kråke på syre.. IKKE er et tegn på høy intelligens, selv om noen polistisk korreket nok ikke vil være med på denne logikken.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #40 : 04. desember 2005, 13:34 »
Hadde tenkt å la det være, men når ble inngående kjennskap til det norske språket en god målestokk på en persons intelligens...lix? Jeg har flere forelesere (gjerne professorer) som ikke skriver skikkelig norsk. Det er nok neppe noe i veien med sirkulasjonen i skallen av den grunn. Tongue


Språklig intelligens er en av de viktigste demarkasjonene mellom mennesker og andre dyr. Evnen til å uttrykke seg har å gjøre med en svært sentral form for intelligens. Det er helt på sin plass å nevne _Akilles_ sin miserable språkføring, når et hovedpoeng i det første innlegget er at han får en urimelig lav karakter i engelsk (4); og at dette gjør faglæreren til en idiot.  Innholdene i _Akilles_ sine innlegg taler også for seg, med henhold til hans (mangel på) intelligens.

Dysleksi har ganske riktig ikke noe med intelligens å gjøre, men jeg kan ikke se at _Akilles_ har unnskyldt seg med dette. Tvert imot har han skrytt av at han har et stort vokabular, så han fortjener strengt tatt all den pepperen han nå får.


Sitat
Det er vel også en rimelig kjent sak at mange lærere forskjellsbehandler elevene. Kom deg på et universitet, der ingen av sensorene vet hvem du er, så får du testa om det er noe i det du sier... Wink

Hehe, du er morsom du! Selv med Djupedal som "kunnskapsminister" er det mer sannsynlig  at jeg blir diktator i Yemen enn at _Akilles_ kommer inn på høyere utdanning.


Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #41 : 04. desember 2005, 13:37 »
Kan jo nevne at både Einstein og H.C. Andersen hadde dysleksi...


Som en liten digresjon: Psykologen Ronald.S Davies hevder i boken "The gift of dyslexia" at mange genier er geniale på grunn av dysleksi - og ikke på tross av. Dette fordi at folk som ikke klarer å tenke fonologisk må lære å assosiere språklige begreper med visuelle bilder, og at de da i mange tilfeller lærer å tenke og resonnere fortere. Churchill, Da Vinci, Edison og Bell er andre eksempler på personer som brukes for å styrke den hypotesen.

Men hva i all verden har dette å gjøre med _Akilles_? Poenget ditt uteblir.

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #42 : 04. desember 2005, 13:45 »
Evnen til å uttrykke seg er vel forsåvidt helt til stede. Ingen her som ikke skjønner hva han sier. At innleggene hans ikke vitner om så mye annet enn sinne er jeg forsåvidt helt enig i, men jeg vil tippe språket i en engelskoppgave han leverer inn er helt annerledes enn den norsken han velger å bruke her på forumet, som ikke er så langt fra gjennomsnittet (ja, man kan selvfølgelig hevde at majoriteten er retarderte).

Det å komme inn på høyere utdanning er vel heller ikke den helt store bedriften, og krever på ingen måte mer enn gjennomsnittlig intelligens. Hverken med eller uten Djupedal. Så da er det vel opp til _Akilles_ og vise at han kan klare det.

miti

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #43 : 04. desember 2005, 14:00 »

Som en liten digresjon: Psykologen Ronald.S Davies hevder i boken "The gift of dyslexia" at mange genier er geniale på grunn av dysleksi - og ikke på tross av. Dette fordi at folk som ikke klarer å tenke fonologisk må lære å assosiere språklige begreper med visuelle bilder, og at de da i mange tilfeller lærer å tenke og resonnere fortere. Churchill, Da Vinci, Edison og Bell er andre eksempler på personer som brukes for å styrke den hypotesen.

Men hva i all verden har dette å gjøre med _Akilles_? Poenget ditt uteblir.

Jeg støttet Caepps innlegg, som skrev at man ikke trenger å skrive skikkelig norsk for å være smart.

silentk

  • Gjest
SV: Det fins så jævlig mange IDIOTER i verden!!!
« #44 : 04. desember 2005, 14:57 »
Selvsagt trenger man ikke skrive så sofistikert og korrekt for å være intellektuell, men det er en god pekepinn. Når man skriver i et offentlig forum så stilles det vel visse krav til hvordan man ordlegger seg. Retorikken og evnen til å argumentere for sine meninger, forteller ganske så mye om en selv. Det er imidlertid ikke bare språket jeg merker meg når det gjelder trådstarter, det er også innholdet - slik som UGLEGUFFEN påpeker. Tar man språket og innholdet i betraktning så er vel konklusjonen ganske tydelig, eller hva?

PS: Det at han kommer med en patetisk voldstrussel (som virkelig speiler hans primitive side), styrker ikke akkurat saken hans...

 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!