Skrevet av Emne: Vektløfting på Treningsforum  (Lest 38299 ganger)

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #75 : 16. desember 2008, 15:37 »
Hvor mye tjener vektløftere på utstyr i tilfelle?
Hæææ?
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #76 : 16. desember 2008, 15:38 »
den som løfter mest er sterkest uavhengi av høyde,vekt eller dopin!!!!
Det er ditt synspunkt, du kommer ingen vei ved å prøve å "forandre" mitt synspunkt!
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #77 : 16. desember 2008, 15:44 »
.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #78 : 16. desember 2008, 15:46 »
Hvor mye tjener vektløftere på utstyr i tilfelle?

5 kr har jeg hørt, men det tviler jeg sterkt på.
Gloria in Excelsis Deo


rodjka

  • Gjest
Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #79 : 16. desember 2008, 15:53 »
Den som dopingfritt løfter mest i de øvelsene majoriteten trener for å bli sterkere- er den sterkeste. Og de øvelsen er Knebøy, Benkpress og Markløft  Smiley
Det er min mening.

Hovedøvelsene for majoriteten er vel snarere bicepscurl, benkpress og "halv" beinpress...

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #80 : 16. desember 2008, 15:53 »
Det er ditt synspunkt, du kommer ingen vei ved å prøve å "forandre" mitt synspunkt!
Det er realitet 100% logisk og Fakta når vi snakker om muskel styrke.
Jeg er enig at det er mer imponerende at løfteren er dopingfri men å si at en som løfter mindre er sterkere en en som løfter mer er idioti.

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #81 : 16. desember 2008, 20:07 »
Dessuten er vel heller ikke vektløftersporten i like stor grad som styrkeløft basert på tyngre løft som følge av utstyrsbruk, noe som også fortjener ros som "publikumsvennlig" idrett.

Det at de ikke bruker utstyr gjør dem mer publikumvennlig. Bullshit. Hvem har mest tilskuere IPF eller jallaforbundene med trippeldrakter? Jo jallaforbundene. Folk vil se tunge løft. Så ekstremt som mulig. Å ikke bruke utstyr gjør det IKKE mer publikumsvennlig. Hva vil du helst se 240m hopp i skibakke eller 150m? Svaret sier seg selv.

Kan du ikke bare opprette en tråd "Hjelp for en PT som ikke kan så mye", i stedet for å kaste ut påstander som du blir arrestert på, gang på gang.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #82 : 16. desember 2008, 20:57 »
Den som dopingfritt løfter mest i de øvelsene majoriteten trener for å bli sterkere- er den sterkeste. Og de øvelsen er Knebøy, Benkpress og Markløft  Smiley
Det er min mening.

Med vennlig hilsen

PT Oftedal

Det er svada. Den som løfter mest er sterkest.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #83 : 16. desember 2008, 20:58 »
Det er svada. Den som løfter mest er sterkest.
TAKK

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #84 : 16. desember 2008, 21:13 »
Det at de ikke bruker utstyr gjør dem mer publikumvennlig. Bullshit. Hvem har mest tilskuere IPF eller jallaforbundene med trippeldrakter? Jo jallaforbundene. Folk vil se tunge løft. Så ekstremt som mulig. Å ikke bruke utstyr gjør det IKKE mer publikumsvennlig. Hva vil du helst se 240m hopp i skibakke eller 150m? Svaret sier seg selv.

Kan du ikke bare opprette en tråd "Hjelp for en PT som ikke kan så mye", i stedet for å kaste ut påstander som du blir arrestert på, gang på gang.
Dette innlegget tror jeg avrunder tristessen.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #85 : 16. desember 2008, 22:18 »
.

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #86 : 16. desember 2008, 22:29 »
Jeg mener absulott at utstyrsfri idrett gjør at vektene eller prestasjonene som sådan gjør resultatene mer realistiske og dermed mer "publikumsvennlig". I alle fall for en del publikummere. Det er jo ikke for ingenting at det var og fortsatt er motstandere av utstyr i styrkeløft f eks, når man så til de grader kan løfte tyngre med ei drakt. Jeg tror ikke bestemor i det ganske land forstår seg helt på dette lengre. "Far, hvorfor går alle benkpressere med armene ut før de legger seg på benken?" I mange øvelser i strongman bruker man ikke alltid utstyr som hjelper nevneverdig (f eks stein), men sporten selger bedre blant publikum likevel - i alle fall her til lands. Jeg vil f eks ikke si at skihoppere hopper lengre enn naturlig, men at komdomdrakter gjør at de er i stand til å hoppe mot sitt naturlige potensiale. Sett en rakett i baken på skihoppere før avstats, og jeg tror vi hadde fått Arne Scheie på nakken Smiley
Vektløfting er spennende å se på, i tillegg til at man løfter mye nærmere raw enn i styrkeløft. Det er min påstand. Uten utstyr vil vektløftere ofte løfte mer i knebøy enn styrkeløftere. Nok en grunn til at vektløftersporten skulle vært mer synlig.

Kondomdrakt i skihopping? Tror ikke det hadde funket så bra. De har store drakter som de flyter litt på, litt som en hanglider... På samme måte som styrkeløfterne bruker drakter for å løfte mer så bruker de drakter for å komme lenger. Igjen bommer du grovt. Naturlig etter din definisjon vil være å hoppe naken.

Du motsier deg selv ved å si at draktbruken i skihopp kun gjør at en kommer nærmere sitt potensiale, men draktbruk i styrkeløft ikke gjør det. Begge draktene gjør jo det samme for sporten. Det får en til å gjøre resultater som ikke er mulige uten.

Utlogget Zuul

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #87 : 16. desember 2008, 22:30 »
Jeg mener absulott at utstyrsfri idrett gjør at vektene eller prestasjonene som sådan gjør resultatene mer realistiske og dermed mer "publikumsvennlig". I alle fall for en del publikummere. Det er jo ikke for ingenting at det var og fortsatt er motstandere av utstyr i styrkeløft f eks, når man så til de grader kan løfte tyngre med ei drakt. Jeg tror ikke bestemor i det ganske land forstår seg helt på dette lengre. "Far, hvorfor går alle benkpressere med armene ut før de legger seg på benken?" I mange øvelser i strongman bruker man ikke alltid utstyr som hjelper nevneverdig (f eks stein), men sporten selger bedre blant publikum likevel - i alle fall her til lands. Jeg vil f eks ikke si at skihoppere hopper lengre enn naturlig, men at komdomdrakter gjør at de er i stand til å hoppe mot sitt naturlige potensiale. Sett en rakett i baken på skihoppere før avstats, og jeg tror vi hadde fått Arne Scheie på nakken Smiley
Vektløfting er spennende å se på, i tillegg til at man løfter mye nærmere raw enn i styrkeløft. Det er min påstand. Uten utstyr vil vektløftere ofte løfte mer i knebøy enn styrkeløftere. Nok en grunn til at vektløftersporten skulle vært mer synlig.

Så med andre ord mener du at grunnen til at hopperer hopper tre ganger så langt i skiflyging i dag som for 100 år siden er utelukkende bedre fysisk form?

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #88 : 16. desember 2008, 22:37 »
Akuratt når man  tror PT-Andreas ikke kan sette skjegget lengre inn i postkassa, så går han faenmeg hen og flytter inn og leier ut leiligheter i den.
Non Plus Ultra

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Vektløfting på Treningsforum
« #89 : 16. desember 2008, 22:38 »
.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!