Skrevet av Emne: Trene styrke om morgenen  (Lest 1834 ganger)

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Trene styrke om morgenen
« : 04. desember 2008, 11:39 »
I helgene åpner og stenger senteret tidlig. Hvis jeg skal trene styrke om morgenen, men ikke har tid til å vente noen timer for at maten skal synke, hva bør jeg spise da? Målet mitt er å ikke gå opp i fett, men å få litt mer muskler. Et lite lett måltid før styrketrening er vel lurt? Men hva?
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget sebastien89

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24

Sv: Trene styrke om morgenen
« #1 : 04. desember 2008, 12:48 »
Har du rask forbrenning kan du lett stå opp og ta to brødskiver omtrent en time før trening !
På morningen trenger du en god frokost for å gi deg energi for dagen.  Jeg har prøvd å spise frokostblanding på morningen før styrketrening og du klarer ikke å presse like hardt (pluss at du blir drit sulten under treining) !

Men er det sånn at du ikke har tid til å lage deg to brødskiver engang før trening bør du kjøpe "Meal replacement" som kosttilskudd, for å erstatte frokosten. Men jeg ville ikke gjort det... stå heller litt tidligere opp å spis god frokost ! Grin

Utlogget sebastien89

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24

Sv: Trene styrke om morgenen
« #2 : 04. desember 2008, 12:51 »
Glemte nesten å svare på spørsmålet, men lag deg for eksempel to grove brødskiver med smør og salami og et glass melk... Ikke glem bananen du trenger å spise under treninga !!!!!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Trene styrke om morgenen
« #3 : 04. desember 2008, 12:54 »
Hvorfor skal du vente noen timer med å la maten synke?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Figuz

  • Gjest
Sv: Trene styrke om morgenen
« #4 : 04. desember 2008, 12:59 »
Sett at senteret stenger kl 1, så står du opp kl 8, tar en porsjon havregryn i melk(helst litt proteinpulver og), venter 2-3 timer. Tar deg noen nøtter og en banan stikker avgårde

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Trene styrke om morgenen
« #5 : 04. desember 2008, 13:02 »
jeg har det problemet at viss jeg spiser ett godt og rikt måltid 1t før trening så blir alt bare dritt..ingen trykk..bør jeg da la være å spise før trening og heller bare satse på litt større måltid i det måltid 3 timer før? hehe:p

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Figuz

  • Gjest
Sv: Trene styrke om morgenen
« #6 : 04. desember 2008, 13:18 »
jeg har det problemet at viss jeg spiser ett godt og rikt måltid 1t før trening så blir alt bare dritt..ingen trykk..bør jeg da la være å spise før trening og heller bare satse på litt større måltid i det måltid 3 timer før? hehe:p
Mye blod og energi går til forbrenninga ja. Prøv 2-3 timer før

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Trene styrke om morgenen
« #7 : 04. desember 2008, 13:26 »
Stå opp spis lett mat som loff med pålegg, juice og melk og vær på trening 1,5 time etterpå, tidliger kan du også reise om du bare skal trene styrke. Jeg liker å begynne treninga på halvfull mage (styrketreing) Kondis så må det være en stund siden 2-3 timer og ikke noe tung mat siste 5-6 timene.

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Sv: Trene styrke om morgenen
« #8 : 04. desember 2008, 21:20 »
Hvorfor skal du vente noen timer med å la maten synke?

For ellers blir jeg kvalm, og brekker meg/kaster opp på trening
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!