Skrevet av Emne: La oss være litt ærlige her.  (Lest 9832 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: La oss være litt ærlige her.
« #30 : 09. april 2009, 23:57 »
Ja, nettop. Hvorfor skal man være en "bonde" og drite seg ut? Selvsagt kan man få seg en på trynet eller få grisebank hvis man bråker med noen eller er i bråk. Men hvorfor skal man befinne seg på sånne steder? Jeg får ikke juling av noen av den enkle grunn at jeg ikke henger på fjortissteder der det foregår bråk, og når jeg går hjem i Oslo på natta, så ser jeg heller ikke ut som en type man gidder å bråke med.

Enig med den der. Bråk får du bare når du spør om det eller om de du unngås, venner og bekjente, som drar deg inn i det. Ellers kan man jo alltid unngå bråk, men seff får du ikke noe særlig "respect" dersom du er den typen som bare tar imot dritt og snur deg bort når noen ypper seg.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: La oss være litt ærlige her.
« #31 : 09. april 2009, 23:58 »
Nei, hvorfor skulle jeg det? Jeg veier 100kg selv. Og hadde jeg vært god i kampsport attpåtil hadde jeg garantert grusa vedkommende. Uansett har jeg sloss mye i min ungdom, så jeg hadde sikkert jult han opp uansett Wink

Tenk om du ikke hadde veid 100kg da:P
Nå tenkte jeg på at folk hevder at de med muskler er ingenting iforhold til dem som trener kamsport.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: La oss være litt ærlige her.
« #32 : 09. april 2009, 23:59 »
Hvorfor skulle jeg bole?
Bare "erting", måtte selvfølgelig stille spørsmålet slik ut i fra hva du skrev over.. Smiley
  
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Sterkmann

  • Gjest
Sv: La oss være litt ærlige her.
« #33 : 10. april 2009, 00:00 »
Han står nok heller ikke som en stein da vel, tenk på Arild Haugen for eks, tror du virklig at du hadde dengt han om du var supergod i kamspsort og veide 70kg?

Samme er det med mange andre, at man er kroppsbygger eller styrkeløfter betyr ikke at man ikke greier å bevege seg eller slå et par raske slag.

Nå driver faktisk Arild Haugen med kampsport da :]

Uansett hvor stor du er og hvor mye du har på totalen så tåler ikke trynet ditt å bli slått noe hardere.
Så er en god i kampsport, slår man som regel hardere enn mannen i gata tåler(sterk eller ikke).

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: La oss være litt ærlige her.
« #34 : 10. april 2009, 00:01 »
Enig med den der. Bråk får du bare når du spør om det eller om de du unngås, venner og bekjente, som drar deg inn i det. Ellers kan man jo alltid unngå bråk, men seff får du ikke noe særlig "respect" dersom du er den typen som bare tar imot dritt og snur deg bort når noen ypper seg.

Nei, men jeg har aldri tatt imot noe dritt, og slår alltid først dersom jeg skjønner at noe er på gang.( Heldigvis mange år siden jeg dreiv med sånt). Det er det som er street-smart. Man skjønner hva som foregår, og man agerer deretter.
Sa brura

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: La oss være litt ærlige her.
« #35 : 10. april 2009, 00:03 »
Ja, nettop. Hvorfor skal man være en "bonde" og drite seg ut? Selvsagt kan man få seg en på trynet eller få grisebank hvis man bråker med noen eller er i bråk. Men hvorfor skal man befinne seg på sånne steder? Jeg får ikke juling av noen av den enkle grunn at jeg ikke henger på fjortissteder der det foregår bråk, og når jeg går hjem i Oslo på natta, så ser jeg heller ikke ut som en type man gidder å bråke med.

Er jo mange grunner til å befinne seg på sånne steder ;p En grunn kan jo være at det er en bra fest der, en annen kan jo være at man liker sniffe linjer eller ta seg noen jointer utenom at det sitter 20 folk fra Bekkestua med rosa pannebånd over hodet og ser med skrekk og gru hva du driver med. Kan jo være venner der også, eller en dame du liker osv. Poenget mitt var vel egentlig at så lenge man bare holder seg cool i de fleste situasjoner så skjer det jo ikke noe uansett, og er man da dermed streetsmart? Ville egentlig ikke sagt det.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: La oss være litt ærlige her.
« #36 : 10. april 2009, 00:03 »
Bare "erting", måtte selvfølgelig stille spørsmålet slik ut i fra hva du skrev over.. Smiley
  


KØDDER IKKE MED MEG! HAR TATT PROTEINSHAKES I 2 ÅR OG VEIER 100KG!!!!, MÅ TA VARE PÅ RESPEKTEN... HVOR BOR DU?!?!?!?!


uuuh  Huh
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: La oss være litt ærlige her.
« #37 : 10. april 2009, 00:05 »
Nei, men jeg har aldri tatt imot noe dritt, og slår alltid først dersom jeg skjønner at noe er på gang.( Heldigvis mange år siden jeg dreiv med sånt). Det er det som er street-smart. Man skjønner hva som foregår, og man agerer deretter.

Å slå først er ikke akkurat det jeg vil kalle street-smart.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: La oss være litt ærlige her.
« #38 : 10. april 2009, 00:05 »
Nei, men jeg har aldri tatt imot noe dritt, og slår alltid først dersom jeg skjønner at noe er på gang.( Heldigvis mange år siden jeg dreiv med sånt). Det er det som er street-smart. Man skjønner hva som foregår, og man agerer deretter.

Det er her størrelsen din kommer inn i bildet, hadde du ikke vært som du var så hadde du heller ikke vært den som slår først.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: La oss være litt ærlige her.
« #39 : 10. april 2009, 00:06 »
Å slå først er ikke akkurat det jeg vil kalle street-smart.

Er jo ikke akkurat dumt da ;p Hvis man vet han andre fyren er full nok, rusa nok, eller dum nok til å slå deg, er det jo forsåvidt greit å slå han før du får et slag i trynet selv.

Natural888

  • Gjest
Sv: La oss være litt ærlige her.
« #40 : 10. april 2009, 00:06 »
La OSS være litt ærlige her?

Bra at du som startet denne tråden i det minste er ærlig da!!

Du er verken gift eller har unger tenker jeg, ei heller bruker mye tid på utdanning?
Går en del ut?
Ca 20 år gammel pluss/minus?

Jeg bare spør...

Har aldri vært i en slåsskamp i mitt liv.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: La oss være litt ærlige her.
« #41 : 10. april 2009, 00:08 »
Er jo ikke akkurat dumt da ;p Hvis man vet han andre fyren er full nok, rusa nok, eller dum nok til å slå deg, er det jo forsåvidt greit å slå han før du får et slag i trynet selv.

Det som er problemet når du slår først er etterfølgene. Om du blir slått først av en som er rusa, dum osvosv betyr ikke det game over. Om du slår tilbake for å beskytte får du mindre slap av i rettsalen.
(Har ikke testa det å bli slått først i praksis Grin)
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: La oss være litt ærlige her.
« #42 : 10. april 2009, 00:12 »
Er så mange topptrena puddinger som velger å slå istedet for å avverge, ser ikke bort i fra at det er treningen som har gjort de slik.. Wink
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: La oss være litt ærlige her.
« #43 : 10. april 2009, 00:14 »
Det som er problemet når du slår først er etterfølgene. Om du blir slått først av en som er rusa, dum osvosv betyr ikke det game over. Om du slår tilbake for å beskytte får du mindre slap av i rettsalen.
(Har ikke testa det å bli slått først i praksis Grin)

Er da bedre det enn å få slått inn trynet og evnt miste noen tenner eller få en eller annen defekt fra å bli slått litt for hardt.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: La oss være litt ærlige her.
« #44 : 10. april 2009, 00:17 »
Å slå først er ikke akkurat det jeg vil kalle street-smart.

Neivel. Men dersom det står mellom det og få seg en på trynet så velger jeg heller det første. Alle situasjoner må vurderes, og det har bare hendt to ganger at jeg har slått noen først. Begge gangene var riktig avgjørelse. Den ene gangen hadde vedkommende en kniv i innerlomma, den andre gangen gjorde jeg det for å vise de tre som yppa med meg at jeg var "gæern". Det funka, jeg tok riktig avgjørelse, og var dermed street-smart, eller hva du vil kalle det.

Uansett, man kommer ikke i bråk dersom man ikke henger med feil folk. Jeg har ikke sett, eller vært med på noe slossing de siste 6 årene. De eneste gangene jeg er ute er for å se konserter eller spesielle DJ`s, og da går jeg dit kun for musikken, og drar hjem etterpå. Ellers har  jeg gått hjem gjennom Oslo sentrum fra jobb på natterstid i flere år uten at noen i det hele tatt har sett på meg to ganger.

Jaja..nå får dere kidza ha tråden deres i fred. God kveld!
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!