Skrevet av Emne: Provoserende ting du hører fra personer med liten peiling, om trening  (Lest 22488 ganger)

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

blir ofte sånn med de litt "store" kjedene. de har løpemøller å spinningsykler for mange hundre tusen, å fancy apparater så langt øye kan se. og til sammen maks 300 kg med frivekter Tongue hva er det de er redd for? at folk skal bli sterke?
å de som jobber der er gjerne folk som er så tynne at de er på grensa til å bli gjennomsiktige, som går i de nyeste treningsklærne fra adidas eller puma.

det er egentlig den oppfatningen jeg har av kjeder som elixia, sats, nautilus osv...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget stianb.88

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 672
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 672

kompis: skal selge 4kg proteiner nå, billig - er du interressert?
jeg: hvorfor skal du ikke ha dem lenger?
kompis: jeg skal deffe skjønner du.
jeg: og derfor skal du selge proteinene dine?
kompis: ja, jeg legger så jævlig på meg av dem.

 

Tongue

Utlogget Moe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 512
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 512

blir ofte sånn med de litt "store" kjedene. de har løpemøller å spinningsykler for mange hundre tusen, å fancy apparater så langt øye kan se. og til sammen maks 300 kg med frivekter Tongue hva er det de er redd for? at folk skal bli sterke?
å de som jobber der er gjerne folk som er så tynne at de er på grensa til å bli gjennomsiktige, som går i de nyeste treningsklærne fra adidas eller puma.

det er egentlig den oppfatningen jeg har av kjeder som elixia, sats, nautilus osv...

Ja, testa ut nautilus kalbakken her om dagen. De hadde masse fancy apparater, men frivektavdelingen der var det verste jeg har sett. Var sikkert ikke større enn 15 kvadratmeter stor. En benk, en smithmaskin, en kabelmaskin, en curlstang og noe hantler..

Men for ikke å bare snakke off topic;
Mora mi klaga på meg før, fordi jeg spiste så mye egg. Det var vel snakk om et par-tre stykker om dagen. Hu sa det var farlig å spise for mye egg, og jeg spurte hvorfor.
Men da hadde hun ikke bedre svar enn å si at "det bare er sånn"  dry

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Listen er så uforskammet lang at jeg ikke orker å begynne. Ingen nevnt, ingen glemt.

Mitt råd er å unngå å diskutere trening og kosthold med folk. Man blir ikke lett en populær trendsetter av å være kontroversiell i tominutters trenings- og kostholdsdiskusjoner, så hvorfor utsette seg for ubehagligheter når man bare holde seg til sitt? La heller folk være dumme.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
"Han er svinesterk, han benka 70 kg en dag her"....



*ler*
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

En kamerat av meg tror at man pisser mesteparten av proteinene man spiser ut igjen...så tilskudd og proteinrik mat er bare bullshit...=)

Utlogget siggis01

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

men han kan ikkje ta dyp knebøy fordi han er fotballspiller og fotballspillere kan ikkje ta dyp knebøy.

Kan ikke? Eller vil ikke? ;-)
"...anger is a gift..."

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
det beste er jo hvor utrolig sure folk blir når man retter på dem.

"å unnskyld at jeg ikke har phd i medisin da" ol ting hører jeg stadig, lurer på om jeg bare skal holde helt kjeft med mindre folk spør om råd
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Marthe

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 840
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 840

Kan ikke? Eller vil ikke? ;-)

Kan ikke fordi fotballspillere kan bare ikke det Wink
Fræna Atletklubb

Retard strength

AntiXrist

  • Gjest
Kan ikke fordi fotballspillere kan bare ikke det Wink

Haha, den er fin!

AntiXrist

  • Gjest
blir ofte sånn med de litt "store" kjedene. de har løpemøller å spinningsykler for mange hundre tusen, å fancy apparater så langt øye kan se. og til sammen maks 300 kg med frivekter Tongue hva er det de er redd for? at folk skal bli sterke?
å de som jobber der er gjerne folk som er så tynne at de er på grensa til å bli gjennomsiktige, som går i de nyeste treningsklærne fra adidas eller puma.

det er egentlig den oppfatningen jeg har av kjeder som elixia, sats, nautilus osv...

Grunnen er jo såklart markedsføring, det er de eldre og de som er voksne man vil få huke til å skaffe seg et gym medlemskap, for de sitter på pengene. De sliter ikke akkurat ut medlemskapet sitt heller for   å si det sånt, å for å ikke si utstyret, de er rett og slett billig i drift, samtidig som de betaler det de skal Wink

(Dette gjelder såklart ikke alle voksne og eldre, så ikke bli hårsår når du leser denne posten, er du ikke en av de, vet du det selv, det jeg sier er at det finns så utrolig mange! Smiley

Tror du voksne/eldre ville begynt på det senteret om det stod en kar på 120kg bak skranken med 7% i fett prosent? Tror de ville avføyd plassen ganske raskt, pga de hadde med engang tenkt at han brukte steroider og tenkt at dette var ikke en plass de ville trene. Dermed har de en dame i underkant av 50kg bak skranken, eller en gutt som ikke er snevet tyngre, for å kunne lokke til seg kundene.

Trossalt er det penger som skal tjenes på sine kunder her og Wink

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Kan ikke fordi fotballspillere kan bare ikke det Wink
jo..
eat,train,sleep,repeat.

AntiXrist

  • Gjest
jo..

Hun mente at han sa det "Fotball spillere kan ikke det".
Hun mente ikke at de virkelig ikke kunne det Wink

Bare noe sprøyt han sa.

Serveruler

  • Gjest
En dude som sa at en han kjente tok 80 kg i benk, så spurte han hva jeg tok, så svarte jeg ca 115 som jeg lå på da. Så sa han, men du bruke jo sånn juksepulver da. Cheesy

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

Haha, "juksepulver". En jeg kjenner mente at muskler man bygger når man bruker proteinpulver er annerledes enn muskler man får uten. Dette fordi at proteinpulver er "rent" protein. Disse musklene forsvinner også raskere enn "vanlige" muskler.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!