Skrevet av Emne: Nytt drap og selvmord pga. doping?  (Lest 14865 ganger)

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #15 : 28. juni 2007, 22:37 »
Jeg gir katta vår mgf, så hvorfor ikke?
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #16 : 28. juni 2007, 22:38 »
Foreldrene ga sin syv år gamle sønn veksthormoner fordi han var kortvokst? Litt av en vurderingsevne Tongue 
Jepp, dette er helt vanlig. Bare blant de 100 elevene på ungdomsskolen her, er det minst 2 jeg vet av, som har bukt vekst siden barneskolen. I USA er det ENDA mer vanlig og har NULL bivirkninger bortsett fra at ungene vokser litt bedre enn hva de ville gjort uten. Smiley

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #17 : 28. juni 2007, 22:54 »
At uvitende, inkompetente foreldre skal drive og tukle med hormonpreparater som ikke er foreskrevet av kvalifisert lege, er bare helt idiotisk. 

Er ikke det et fremmedord? Vanskelig å finne i Norge vertfall på dette temaet...

Utlogget Zuul

Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #18 : 28. juni 2007, 22:59 »
Er ikke det et fremmedord? Vanskelig å finne i Norge vertfall på dette temaet...

http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #19 : 28. juni 2007, 23:02 »
At uvitende, inkompetente foreldre skal drive og tukle med hormonpreparater som ikke er foreskrevet av kvalifisert lege, er bare helt idiotisk. 
Helt enig, men hvor står det?? Hvis det mediet som som rapporterte om bruken av HGH, VISSTE om dette, så må det bety at det er mer enn bare en greie som faren har gjort av eget insj... Og jeg GÅR UT ifra, selvfølgelig, at det er nettop et helt vanlig vekst-regime foreskrevet av lege vi her snakker om. Har vi indikasjoner på noe annet??

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #20 : 28. juni 2007, 23:16 »
Det var nok to ord. Og, nei, det er ikke vanskelig å finne.

Hvis du vet om noen (utenom han karen på hormonlabben på aker) så bare send pm til meg Smiley

Utlogget Asse

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

  • Ny dag - nye nederlag!
Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #21 : 29. juni 2007, 01:50 »
Til dere som alltid trekker i tvil de negative effektene av dopingbruk: Hvorfor i helvete gidder dere? Hva er de positive effektene? De fleste forblir jo bare latterlig små og svake likevel, og de få som gjør det til noe lurer sikkert på hva de hadde vært god for uten. Den naturlige reaksjonen når noe har potensielle store negative effekter er å avvente å prøve det ut. Men på dette punktet så ser det heller ut til å være: Kjør på til det er ugjenkallelig bevist at det går til helvete!! Innse det for faen: Dere er marginale små kryp som sannsynligvis aldri vil gjøre det til noe. Jeg vil til slutt slå et slag for janteloven: "Du skal ikke tro du er noe". For 95 % av oss så stemmer dette og bør derfor være grunninnstillingen for oss alle!!!!!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #22 : 29. juni 2007, 07:29 »
At uvitende, inkompetente foreldre skal drive og tukle med hormonpreparater som ikke er foreskrevet av kvalifisert lege, er bare helt idiotisk. 

Når det kommer til kortvoksthet og barn , så er det nok leger som sørger for at unga får det de skal ha.
I likhet med hormosbehandlinger for at de skal SLUTTE og vokse , for de som er veldig lange...
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #23 : 29. juni 2007, 07:44 »
"Du skal ikke tro du er noe". For 95 % av oss så stemmer dette og bør derfor være grunninnstillingen for oss alle!!!!!

Hva tror du den holdningen gjør med sportene vi driver med? Smiley

Utlogget Asse

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

  • Ny dag - nye nederlag!
Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #24 : 29. juni 2007, 10:51 »
Hva tror du den holdningen gjør med sportene vi driver med? Smiley

Jeg tror det bare fører til mer ydmykhet, noe både vi som utøvere og sportene vi utøver vil tjene på. Tror jeg Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #25 : 29. juni 2007, 11:06 »
Å være kritisk til medias måte å trekke logiske slutninger på, er ikke det samme som å trekke doping sine negative effekter i tvil. Media har en tendensiøs måte å fremstille/forvrenge ting på, og det er nok eksta lett når det kommer til The #2 threat to mankind... Steroids!!  #1 - Klimaendringene og Global oppvaming... #2 - Steroids. Wink

Men som en av de innleggerne skrev;
"Det er over 7 millioner amerikanere som buker de greiene der, og hvis steroider skulle føre til galskap, så skulle det jo være mayhem i USA..... "

rofl
I mine øyne ER det mayhem i USA! Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #26 : 29. juni 2007, 11:24 »

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #27 : 29. juni 2007, 13:18 »
Til dere som alltid trekker i tvil de negative effektene av dopingbruk: Hvorfor i helvete gidder dere? Hva er de positive effektene? De fleste forblir jo bare latterlig små og svake likevel, og de få som gjør det til noe lurer sikkert på hva de hadde vært god for uten. Den naturlige reaksjonen når noe har potensielle store negative effekter er å avvente å prøve det ut. Men på dette punktet så ser det heller ut til å være: Kjør på til det er ugjenkallelig bevist at det går til helvete!! Innse det for faen: Dere er marginale små kryp som sannsynligvis aldri vil gjøre det til noe. Jeg vil til slutt slå et slag for janteloven: "Du skal ikke tro du er noe". For 95 % av oss så stemmer dette og bør derfor være grunninnstillingen for oss alle!!!!!

Jeg må si meg enig med Expedite her; denne utbasuneringen mot AAS-forfektere virker malplassert i en tråd som først og fremst dreier seg om sensasjonalistisk journalistikk. Jeg kan ikke tale på andres vegne, men jeg ser personlig ingen motsetninger mellom å 1) ta avstand fra AAS-bruk og samtidig å 2) påpeke at media benytter seg av enhver mulighet, hvor enn søkt, til å knytte voldelige handlinger til AAS, action-filmer, TV-spill, ekstrem musikk eller andre stereotype syndebukker (merk dog at jeg ikke på noe vis forsøker å sidestille disse).

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #28 : 29. juni 2007, 14:45 »
Vil du med det si at de av oss som stiller seg kritiske til medienes AAS-teorier i denne saken er pro-AAS?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Nytt drap og selvmord pga. doping?
« #29 : 29. juni 2007, 16:16 »
Ikke nødvendigvis. Men flere av de som har uttalt seg kritisk, er ikke akkurat kjent for en antidopingholdning i tidligere diskusjoner Wink

Mener du at det er gjensidig utelukkende ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!