Skrevet av Emne: Hvor finner man tettsittende singletter, samme som er i amerikanske filmer?  (Lest 6280 ganger)

Utlogget Suchianu

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 349
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 349

  • Correct me if I'm wrong.
jeg jobber på J&J og det stemmer at "våre" singleter sitter jævlig bra. Fikk en XL gratis og selv om den var for stor så ble den bare for lang, den satt fortsatt som et skudd ettersom det er grei stretch i de.

jippikayay motherfucker

Kjøpte en ny en slimfit t-skjorte( sånn standard ei i pakning) på jack&jones, har ei fra før i samme størrelse men det er ulik fasong på de. Den gamle som jeg kjøpte i fjor har en V-form, mens den nye er bare rett hele veien ned... Vet du noe om at det er nye modeller eller lignende?
Show your scars!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Som sagt så sitter de bra over brystet, men ikke nedover magen, altså inntill kroppen hele veien.

Et ganske så unødvendig innlegg fra din side syns jeg.
Tja er det så unødvendig?Hva om han har litt mage?Å ikke så tynn som du gir uttrykk for å være Deal
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Moey

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1

Med tanke på at jeg forklarte det i det første innlegget så syns jeg det var unødvendig, det er alt.

Utlogget O/T_Kongen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

  • I r tehpwn.
"'Wifebeater'?" Jeg liker å kalle "14tissbartene" det jeg Cheesy de som har en ordentlig Konebanker lippe Cheesy

OT: "helsetrøyer" liker jeg da og kalle de, er det slike som de har under POker party'ene til Pondus? (hvis du da leser de) Tongue

sånne? : [img=http://img89.imageshack.us/img89/5828/snntfstff4am.jpg]

Tror de selger det på www.yourstuff.com , der kan du lage ditt eget motiv osv :]
You can turn your back on a person, but, never turn your back on a drug. Especially when it"s waving a razor-sharp hunting knife in your eye.

andreassk

  • Gjest
Du snakker ikke tilfeldigvis om Trikot da? Isåfall så tror jeg de skal ha noe på H&M..

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

Som sagt så sitter de bra over brystet, men ikke nedover magen, altså inntill kroppen hele veien.

Et ganske så unødvendig innlegg fra din side syns jeg.

Den satt løst over magen også for et par år siden. Etter bedre trening og bra mat(med større rygg, kasse og magemuskler, så er den fyllt ut over det hele, ikke bare kassa.

Mener du fortsatt det var unødvendig?
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget DanielP

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 994
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 994

  • Skal nok bli stor, bare vent og se ;)
Den fra Jack & Jones sitter ganske så godt.. Sitter tett inntil hele kroppen Smiley

Her er den svarte: Lyssettingen ble litt dårlig, men men..

Front:


Back:
http://www.danielp.no. -- blogg om mitt comeback til scenen

http://www.proteinfabrikken.no/- For de beste kosttilskudd.

Utlogget Moey

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1

Den satt løst over magen også for et par år siden. Etter bedre trening og bra mat(med større rygg, kasse og magemuskler, så er den fyllt ut over det hele, ikke bare kassa.

Mener du fortsatt det var unødvendig?


Ja, jeg mener fortsatt at det var unødvendig.
Jeg var ute etter å finne et sted hvor det er mulig å få kjøpt sånne som jeg kan bruke nå, ikke vente to år for å trene meg større til å bruke de jeg allerede har, det kommer vel ganske klart fram for de fleste tror jeg. At du har lyst til å skryte av hvor mye større du har blitt på et par år har strengt tatt ingen ting med saken å gjøre, nemmelig hvor det er mulig å få kjøpt slike singletter nå.

Men de andre har gitt meg gode svar, takk for det, da blir det en tur på J & J i morra.

Utlogget athlex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Kjøpte en ny en slimfit t-skjorte( sånn standard ei i pakning) på jack&jones, har ei fra før i samme størrelse men det er ulik fasong på de. Den gamle som jeg kjøpte i fjor har en V-form, mens den nye er bare rett hele veien ned... Vet du noe om at det er nye modeller eller lignende?
Er nok bare en annen modell du har køpt, de vi har inne er identiske med de fra i fjor. Men det finnes hos oss 2 typer t-skjorter, den ene er det bedre fit på enn den andre. I tillegg finnes det Selected slim-fit t-skjorter som sitter skikkelig bra.

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Du kan jo heller kjøpe ei skjorte som passer deg fint, deretter trene deg opp 10kg Wink da kan jeg love deg at den blir tettsittende!
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

andreassk

  • Gjest
Selv har jeg singletten under buksa slik at den er helt stram nederst...

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
På slike "leke"tøysbutikker får man kjøpt de i latex også til spes.interesserte.. Deal
Nordisk mester i håndbak 2014.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!