Skrevet av Emne: Drinker/drikker  (Lest 2663 ganger)

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Drinker/drikker
« #15 : 14. august 2008, 16:08 »
Drink eller drikk?

Drikk: Røykete skotsk whisky... Favoritt akkurat nå Lagavulin distillers edition, double matured 1991 Pedro Ximenez finish.


Bestilte meg en, jeg. Er vel egentlig single malt-fyr, men velrøkt er aldri feil!


Ellers, mine favoritter:
Drinker:
Alt av gin-drinker, men ikke såå mye g&j og et par andre appelsinjuice-versjoner. Vodka-sprite-zero er heller aldri feil, en kaffe-og-baileys, gjerne med litt melk før jeg skal ut er et must og så lenge det ikke blir noe mer enn én er rom/whiskey og cola digg.

Drikker:
Whiskeys, tunge, røkte single malts; jameson som favoritt blandt billige. Altså en del forskjellig, men ikke stor fan av jackie-D.
Rødvin. Skikkelig tjukke og mørke. Har dog aldri smakt amarone, men vil anta at det vil falle i smak. Har hatt litt for mye rødvin i barskapet(!!) til at jeg har orket å kjøpe det i Norge, og fant ikke noe på tax-free/i hellas i sommer :/ Skal rive det med neste polrunde, høres jo fantastisk ut.

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Drinker/drikker
« #16 : 14. august 2008, 16:38 »
Bestilte meg en, jeg. Er vel egentlig single malt-fyr, men velrøkt er aldri feil!

Det der er jo en single malt. Single malt betyr bare at all whiskyen i flasken kommer fra samme destilleri.

Jeg er selv veldig svak for whisky med mye røyksmak. Laphroig og Lagavulin på Islay er favorittdestilleriene, men (øy)høylendere som Highland Park (Orkney) eller Talisker (Isle of Skye) er heller ikke å forakte. Smiley

Bestilte du på vinmonopolet? Er usikker på hvilken årgang eller finish det er de har. Det står ikke på sidene dems. Sløvt av dem (eller grossisten) syns jeg.


Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Drinker/drikker
« #17 : 14. august 2008, 16:52 »
ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØøølllllllllllllllllllllllllll
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!