Skrevet av Emne: KOSTHOLDPROGRAM dag for dag  (Lest 909 ganger)

Utlogget oddithebody

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

KOSTHOLDPROGRAM dag for dag
« : 17. januar 2011, 01:58 »
Jeg er 184cm og 83 kg.
Er like bred rundt brystkassen som magen, så jeg vil ha vekk magen. Kansje få frem 6packen. Så da må jeg mest sannsynlig ha en form for diett el.l.Huh

Er det noen der ute som har et kostholdprogram som tar for seg hver dag iløpet av hele uken?
Er veldig dårlig til å sette opp hva jeg skal spise til enhver tid, så jeg hadde satt enormt pris på om noen hadde et skreddersydd kostholdprogram liggende på lur biggrin

Hvor mye kreves av meg for å få magemuskler? Noen med erfaring? Hvis enn drikker (10 - 12 små øl) annenhver helg, så har jeg ikke nubbesjangs!?!? Hvor streng må dietten ver??

Håper på erfarne svar


Utlogget Mjødmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Sv: KOSTHOLDPROGRAM dag for dag
« #1 : 17. januar 2011, 15:36 »
den ølla tror jeg du skal legge på is, helgefyll ødelegger ikke bare dietten kalorimessig, men vil ha negativ innvirkning på testosteronproduksjonen og egentlig sette deg tilbake en hel del, med tanke på treninga...
Det å ha en fast kostholdsprogram tror jeg blir slitsomt i lengden, tell heller kalorier, og spis sunn, rein mat og få i deg nok proteiner.... det er ikke noe hokus pokus eller store hemmeligheter man må kunne for å gå ned i vekt, du må bare ha viljestyrken.
Trener du ikke styrke fra før, begynn i dag. Kardio er et must på deff.

Skal du ha definert mage må du ned på en ganske lav fettprosent, men det vil hjelpe med tung magetrening (ikke gjør 500 situps om dagen og den slags fjas, øvelser med ekstra belastning er tingen.)

Det finnes hundrevis av tråder om temaet, og jeg tror du vil finne et mye bedere svar ved å søke, lese og bruke sunn fornuft.

Så mine tips:
-Tell kalorier (vil tippe du burde ligge på 2100-2300 om dagen for fornuftig vektreduksjon)
-Tren styrke (om du vil ha six-pack)
-LES!

Det virker ikke som om du vet hva du skal gjøre ut ifra hva du skriver ovenfor, og statistisk sett vil du feile ganske fort om du bare begynner på noe du syntes virker fornuftig.
Lag en plan!!! Ingen vil oppnå noe uten konkrete mål, og en solid plan.

Utlogget oddithebody

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: KOSTHOLDPROGRAM dag for dag
« #2 : 17. januar 2011, 22:54 »
OI dette var til stor hjelp for meg! Mye jeg kan lære av å lese sier du, men jeg er bare litt utålmodig kan du si hehe. Men ting tar tid når rutene skal frem..

Jeg har ca.15% fett så det er vel kansje alt for mye?! Må jeg kansje ned i 6-8% å hvor mye må jeg jobbe får å få til det? Over hvor lang tid?

Takk for svar :-D

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!