Skrevet av Emne: Proteiner bygger IKKE muskler!!  (Lest 23560 ganger)

Utlogget Sigbjørn

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #90 : 10. februar 2009, 15:39 »
Tror du virkelig at Dr robert young kjøpte sin grad på ebay eller noe??
Også har han oppnådd alt dette her, basert på en løgn, som du antyder indirekte:

Dr. Young has been honored with an invitation to sit on the Vegetarian and Fasting Committee for NASA's earth and space missions
Dr. Young's research findings have been published in several noted journals, including The Journal of Alternative and Complementary Medicine. (Sympathetic Resonance Technology, Scientific Foundations and Summary of Biologic and Clinical Studies, Dec. 2002.

jaja, hvis en "falsk" grad skaffer deg jobb hos NASA, da må jeg skaffe meg en slik en også..
Også skal jeg publisere noe forsking også med min falske grad, siden det er så lett..
Det der er vel ikke tilfeldigvis sakset fra hans egen side?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #91 : 10. februar 2009, 15:41 »
Tror du virkelig at Dr robert young kjøpte sin grad på ebay eller noe??
Også har han oppnådd alt dette her, basert på en løgn, som du antyder indirekte:

Dr. Young has been honored with an invitation to sit on the Vegetarian and Fasting Committee for NASA's earth and space missions
Dr. Young's research findings have been published in several noted journals, including The Journal of Alternative and Complementary Medicine. (Sympathetic Resonance Technology, Scientific Foundations and Summary of Biologic and Clinical Studies, Dec. 2002.

jaja, hvis en "falsk" grad skaffer deg jobb hos NASA, da må jeg skaffe meg en slik en også..
Også skal jeg publisere noe forsking også med min falske grad, siden det er så lett..

Jeg har sett flere diskusjoner på nettet om dette, og etter det jeg har sett så er det ikke noen som har funnet noen referanser hos NASA som tilsier at han er i noen slik komite. Det er mulig at komiteen heter noe annet også, men når jeg søker på " Vegetarian and Fasting Committee" på google så får jeg kun 4 treff, og disse er artikler som omtaler Young.

I følge en annen diskusjon så hadde noen skrevet til direktøren for den nevnte journal, og svaret de fikk var:
"Beverly Rubik is the SOLE author of that paper from our peer-reviewed journal JOURNAL OF ALTERNATIVE AND COMPLEMENTARY MEDICINE. Dr. Young’s unpublished study from March 2002 is mentioned on page 836. Draw your own conclusion regarding Young’s claim vis-à-vis this impeccable journal of ours."


Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #92 : 10. februar 2009, 15:50 »
Det stod han ble invitert til å sitte i komiteen, men om han faktisk tok stillingen er uklart.
Uansett så har Dr robert Young vært å snakket på en del universiteter med sin "fake"
grad som han fikk på ebay, hehe... Er sykt mye man får til med en "fake" grad..

Aside from his work as an author, Dr. Young has been honored to speak at Central University for Nationalities - Beijing , China Women's College - Beijing, All-China Women's Federation - Beijing, Brigham Young University, Utah Valley State College, University of Minnesota, University of Hartford, Olin University, Sacred Heart University of Boston, Oxford University - U.K., Harvard University , the University of Vienna, and the University of Victoria.

Hvis noen tror dette er fake også, så kan jo vi kontakte universitetene og forhøre oss om han faktisk var der. (for oss som er skeptisk skeptisk skeptisk til alt Dr young foretar seg)


\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #93 : 10. februar 2009, 15:53 »
SIer ikke jeg er 100 % enig med Dr Robert young, men at folk må ikke avfeie ny forskning generelt sånn uten videre, uten å komme med noen gode argumenter som avfeier dr robert young sine påstander.. Jeg har et åpent sinn, det er slik man utvikler seg..
Uansett, vi trenger ikke diskutere dette mer, dette innlegget var bare for å understreke at vi har tatt feil mange ganger før.  Vi har sikkert bedre teknologi nå i 2009 til å være mer presis enn tidligere, men det betyr ikke at vi er fullstendig feilfrie nå heller...

Enig med deg her.


Tror du virkelig at Dr robert young kjøpte sin grad på ebay eller noe??
Også har han oppnådd alt dette her, basert på en løgn, som du antyder indirekte:

Dr. Young has been honored with an invitation to sit on the Vegetarian and Fasting Committee for NASA's earth and space missions
Dr. Young's research findings have been published in several noted journals, including The Journal of Alternative and Complementary Medicine. (Sympathetic Resonance Technology, Scientific Foundations and Summary of Biologic and Clinical Studies, Dec. 2002.

jaja, hvis en "falsk" grad skaffer deg jobb hos NASA, da må jeg skaffe meg en slik en også..
Også skal jeg publisere noe forsking også med min falske grad, siden det er så lett..

Jeg har vel ikke sagt at han har oppnådd noe basert på en løgn, har jeg vel? Denne Young er sikkert en flink fyr, men hans doktortitler, eller det überkristne "universitetet" han fikk dem ifra er fortsatt ikke mye verdt i den akademiske verden.

Jeg prøvde å finne noe artikler publisert av ham, men fant ikke noe som helst. Den du nevner ("Sympathetic Resonance Technology, Scientific Foundations and Summary of Biologic and Clinical Studies"), ble publisert av noen annen, og jeg fant ikke noen referens til denne Young i den?

Fant heller ikke noe om "Vegetarian and Fasting Committee" på NASAs sine hjemmesider: http://search.nasa.gov/search/search.jsp?nasaInclude=Vegetarian+and+Fasting+Committee

Et googlesøk på "Vegetarian and Fasting Committee" + "NASA" gir heller ikke mye utover hans egne hjemmesider: http://www.google.com/search?q="Vegetarian and Fasting Committee"+"NASA"


Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #94 : 10. februar 2009, 16:03 »
All informasjon om alt er ikke alltid på nettet heller da, så hvis vi ikke finner det på google, så kan det umulig stemme??
Vi kan derimot kontakte ulike assosisjoner til påstandene hans, feks universitetene kan vi bare sende mail til eller noe og forhøre oss... NASA blir kanskje vanskelige å få svar fra vil jeg tro..

Dr robert Young er faktisk på Facebook, hehe.. Så hvis noen vil grille han, så må de gjerne adde han på face og ta opp en diskusjon...
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #95 : 10. februar 2009, 16:32 »
All informasjon om alt er ikke alltid på nettet heller da, så hvis vi ikke finner det på google, så kan det umulig stemme??

Det var da virkelig et skikkelig godt argument. Jeg legger meg flat. At man ikke kan finne noe publisert i hans navn i erkjente journaler til tross for at han angivelig skal ha blitt "published in several noted journals", selv om man kan finne stort sett alt annet som har blitt publisert av andre trenger jo ikke å bety noe som helst. Her har vi trolig å gjøre med en verdensomspennende konspirasjon støttet av den onde proteinindustrien.

Vi kan derimot kontakte ulike assosisjoner til påstandene hans, feks universitetene kan vi bare sende mail til eller noe og forhøre oss... NASA blir kanskje vanskelige å få svar fra vil jeg tro..

Det ikke-akkrediterte brevkursuniversitet han har titlene sine ifra?
Hvorfor skulle NASA være vanskelige å få svar fra om noe slikt forresten?


Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #96 : 10. februar 2009, 16:36 »
Det var da virkelig et skikkelig godt argument. Jeg legger meg flat. At man ikke kan finne noe publisert i hans navn i erkjente journaler til tross for at han angivelig skal ha blitt "published in several noted journals", selv om kan finne stort sett alt annet som har blitt publisert av andre trenger jo ikke å bety noe som helst. Kanskje det er en konspirasjon?

Det ikke-akkrediterte brevkursuniversitet han har titlene sine ifra?
Hvorfor skulle NASA vare vanskelige å få svar fra om noe slikt forresten?

Vet ikke, tror du NASA ville ha svart på en email fra en av oss da?? Vi kan jo prøve
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #97 : 10. februar 2009, 16:47 »
Vet ikke, tror du NASA ville ha svart på en email fra en av oss da?? Vi kan jo prøve

Ja, hvorfor skulle de ikke svare? Er det en hemlig organisasjon? Her finner du kontaktinfo: http://www.nasa.gov/about/contact/


Dette står forresten på Young's hjemmesider:
Sitat
Dr. Young's research findings have been published in several noted journals, including The Journal of Alternative and Complementary Medicine. (Sympathetic Resonance Technology, Scientific Foundations and Summary of Biologic and Clinical Studies, Dec. 2002, Vol. 8, No. 6: 835-842.)

Dette er det svar som noen på et annet forum (vof.se) fikk på mail etter å forhørt seg om dette fra vise-presidenten hos dem som publisert denne studien (Mary Ann Liebert, Inc. Publishers):
Sitat
Beverly Rubik is the SOLE author of that paper from our peer-reviewed journal JOURNAL OF ALTERNATIVE AND COMPLEMENTARY MEDICINE. Dr. Young’s unpublished study from March 2002 is mentioned on page 836. Draw your own conclusion regarding Young’s claim vis-à-vis this impeccable journal of ours.

EDIT: så først nå at JanB Diddl nevnt dette tidligere her i tråden.


Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #98 : 10. februar 2009, 16:53 »
Jeg har et åpent sinn, det er slik man utvikler seg..

La meg oversette:

Jeg har null kildekritikk og sluker alt rått. Mitt oppdrag her i livet er å spre konspirasjonsteorier og usannsynlig informasjon på diverse forumer. Jeg får alltid en boost med selvtillit hver gang jeg greier å lure noen til å tro på sånt, noe som gjør at jeg får enda mer lyst til å fortsette videre med dette.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #99 : 10. februar 2009, 16:57 »
Tror det er en del i at det har store fordeler å ha en gunstig ph verdi i blodet, slik at det ikke syrer seg til og danner klumper osv. Men ville ikke tro at for en seriøs bodybuilder at det er gunstig å kutte ut proteiner helt. Men en diett med en god del protein og masse grønt er jo glimrende det, så tror nok man kan holde blodet helsemessig i god orden uten å skippe helt ut på proteiner.

Har prøvd en veldig grønn diett før jeg også, der det for det meste gikk i fisk/kjøtt og grønnsaker, det fungerte glimrende egentlig i forhold ti å holde en lav fettprosent, men det har jo veldig mye med at grønnsaker ikke er helt stappa med kalorier, utenom avocado og diverse.

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #100 : 10. februar 2009, 17:02 »
Nok et eksempel på at forskning ofte bare er piss...


Amen til den Wink
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #101 : 10. februar 2009, 17:13 »

"Ja, hvorfor skulle de ikke svare? Er det en hemlig organisasjon? Her finner du kontaktinfo: http://www.nasa.gov/about/contact/ "



Takk, nå har jeg sendt en email til NASA. Behandlingstiden er ca 15 dager noe.
Så da får vi vente på svaret og bekreftelsen eller avbekreftelsen av denne påstanden.

"Dr. Young has been honored with an invitation to sit on the Vegetarian and Fasting Committee for NASA's earth and space missions "

Can someone at NASA verify these claims??
And perhaps explain the background for the alleged invitation to this committe?
Has Dr Robert Young ever been invited to sit on the vegetarian and Fasting Committee for NASA`S earth and space missions??

The quote is taken from Dr Robert Youngs personal website : http://phmiracleliving.com/

Best Regards
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #102 : 10. februar 2009, 17:47 »
Folk som bare sier forskning er piss, som noen sier her, er rett og slett latterlige, mye dummere kommentar må man lete lenge etter selv i et menneskelig individ med mindre enn 60 i iq.

Hvis ingen noengang forska på noenting hadde vi jo aldri kommet noen vei, er bare bra at folk ser ting fra forskjellige vinkler, og gjennom forskningen sin ofte kan komme fram til meget nyskapende resultater.

Er ikke nødvendig at denne fyren har 100 prosent rett, men det betyr ikke at alt han fyren mener er tull, kan godt hende han har noen bra poenger.

Finnes ikke ting som er mye mere irriterende enn sånn lynsjementalitet som jeg ser det er en del av her.. Dere er de samme dumme jævlene som gjør at man gjennom historiens løp har kunnet finne på så mye dritt uten at noen bryr seg noe særlig. Kan da referere til heksebrenning på bål, brenning av vitenskapsmenn og munker med nytenkende ideer, tilfeldig steining av folk i landsbyer osv..

Hvis man ikke har noe vettugt å si er det like greit å ikke si noenting, med mindre man virkelig digger å fremstå som totalt evneveik, noe jeg får inntrykk av en del folk som poster i denne tråden..

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #103 : 10. februar 2009, 18:10 »
Folk som bare sier forskning er piss, som noen sier her, er rett og slett latterlige, mye dummere kommentar må man lete lenge etter selv i et menneskelig individ med mindre enn 60 i iq.

Hvis ingen noengang forska på noenting hadde vi jo aldri kommet noen vei, er bare bra at folk ser ting fra forskjellige vinkler, og gjennom forskningen sin ofte kan komme fram til meget nyskapende resultater.

Er ikke nødvendig at denne fyren har 100 prosent rett, men det betyr ikke at alt han fyren mener er tull, kan godt hende han har noen bra poenger.

Finnes ikke ting som er mye mere irriterende enn sånn lynsjementalitet som jeg ser det er en del av her.. Dere er de samme dumme jævlene som gjør at man gjennom historiens løp har kunnet finne på så mye dritt uten at noen bryr seg noe særlig. Kan da referere til heksebrenning på bål, brenning av vitenskapsmenn og munker med nytenkende ideer, tilfeldig steining av folk i landsbyer osv..

Hvis man ikke har noe vettugt å si er det like greit å ikke si noenting, med mindre man virkelig digger å fremstå som totalt evneveik, noe jeg får inntrykk av en del folk som poster i denne tråden..

.... Balthazar?

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #104 : 10. februar 2009, 18:30 »
Folk som bare sier forskning er piss, som noen sier her, er rett og slett latterlige, mye dummere kommentar må man lete lenge etter selv i et menneskelig individ med mindre enn 60 i iq.

Hvis ingen noengang forska på noenting hadde vi jo aldri kommet noen vei, er bare bra at folk ser ting fra forskjellige vinkler, og gjennom forskningen sin ofte kan komme fram til meget nyskapende resultater.

Er ikke nødvendig at denne fyren har 100 prosent rett, men det betyr ikke at alt han fyren mener er tull, kan godt hende han har noen bra poenger.

Finnes ikke ting som er mye mere irriterende enn sånn lynsjementalitet som jeg ser det er en del av her.. Dere er de samme dumme jævlene som gjør at man gjennom historiens løp har kunnet finne på så mye dritt uten at noen bryr seg noe særlig. Kan da referere til heksebrenning på bål, brenning av vitenskapsmenn og munker med nytenkende ideer, tilfeldig steining av folk i landsbyer osv..

Hvis man ikke har noe vettugt å si er det like greit å ikke si noenting, med mindre man virkelig digger å fremstå som totalt evneveik, noe jeg får inntrykk av en del folk som poster i denne tråden..

Honnør, helt enig med deg...
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!