Skrevet av Emne: Tidenes beste fighter?  (Lest 108614 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Tidenes beste fighter?
« #210 : 14. februar 2006, 17:16 »
Alle glemmer Swiss Lunatic... Google him!!

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: Tidenes beste fighter?
« #211 : 14. februar 2006, 17:21 »
Fant ikke så mye på google med søkeordet "Swiss Lunatic"...
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Tidenes beste fighter?
« #212 : 14. februar 2006, 17:24 »

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Tidenes beste fighter?
« #213 : 14. februar 2006, 19:42 »
bouch er så innpåslitsom, sikkelig sta..(joa men i motsetning til deyg vet jeg hva jeg snakker om).


vel spur6te ikke hvordan du rangerte de 4 spurte om du syntes de var de 4 beste.


Han er ett av tidens beste, og jeg mener han er forsatt per dags dato den BESTE..Selvom han er lavere, mindre rekkevidde, bitte litt treigere, slo han hvertfall folk som hadde bedre tåleevne, kjappere, bedre kondisjon, mye bedre kamphjerte enn selveste Ali! Ali fikk jo mørbank av Larry Holms, og Tyson julte jo opp Larry Holms ikke så mye etter det. Han ble verdens mester bare som en 18 eller 20 åring hvis jeg husker riktig. Han har vunnet 44 seiere på knockout! Faktisk slo han ut Michael Grant etter noen sekunder. Tror ikke Joe Louis og Ali hadde overlevd så lenge i ringen per dags dato hvis de hadde møtt Lewis, Tyson osv. Kopierer litt av kampene til Tyson, så du kansje få litt innblikk..

det er her du påstår at tyson slo folk som var kjappere, hadde bedre tåleevne,kondisjon og kamphjerte så derfor lurer jeg på hvem.

og ja jeg vet at det er din personlige mening at tyson hadde tatt ali, jeg er ute etter hvordan du begrunner det.



he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Tidenes beste fighter?
« #214 : 14. februar 2006, 19:48 »
Jerome Le Banner Gull
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

SV: Tidenes beste fighter?
« #215 : 14. februar 2006, 22:18 »
Hehe, gi meg din liste til hvem du syntes er en av de beste..Wink

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

SV: Tidenes beste fighter?
« #216 : 15. februar 2006, 08:30 »
Virker som om det er blitt snakk om tidenes beste bokser og ikke fighter...så jeg
slenger meg på det.Er litt Tyson fan selv,fra når han var 19-22ca...tror ikke mannnen
hadde så godt av å få penger mellom hendene.Bouch har et godt poeng ved å stille spørsmål ved hans motstandere...det var ingen kanoner slik som det var på Ali sin tid.
(Som det dessverre ikke er i dag heller..)Når J-king sier at Tyson hvertfall slo folk som hadde bedre tåleevne, kjappere, bedre kondisjon, mye bedre kamphjerte enn selveste
Ali,og avslutter det hele med å nevne inaktive Larry Holmes så blir det litt latterlig.Alle som kjenner noe til Alis karriere vet at han ikke hadde noe i ringen å gjøre på den tiden...han var "over the top"...og litt til. Cry
 Ali var konge det kan ingen ta fra han.Tyson var god,bevegelig(i overkropp...ikke i bena) og eksplosiv til de grader,men tror ikke han hadde vært i nærheten av Ali.
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Tidenes beste fighter?
« #217 : 15. februar 2006, 12:37 »
Hehe, gi meg din liste til hvem du syntes er en av de beste..Wink

atter en gang går du rundt spørsmålene mine og atter en gang skal jeg likevell besvare dine.

1joe louis
2muhammed ali
3rocky marciano
4jack dempsey
5george foreman
6charles liston
7joe frazier
8larry holmes
9lennox lewis
10evander holyfield
11jack johnson
12micheal tyson
13gene tunney
14joe walcot
15 max baer

ps dette er all time great ikke head to head.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Tidenes beste fighter?
« #218 : 15. februar 2006, 12:39 »
Virker som om det er blitt snakk om tidenes beste bokser og ikke fighter...så jeg
slenger meg på det.Er litt Tyson fan selv,fra når han var 19-22ca...tror ikke mannnen
hadde så godt av å få penger mellom hendene.Bouch har et godt poeng ved å stille spørsmål ved hans motstandere...det var ingen kanoner slik som det var på Ali sin tid.
(Som det dessverre ikke er i dag heller..)Når J-king sier at Tyson hvertfall slo folk som hadde bedre tåleevne, kjappere, bedre kondisjon, mye bedre kamphjerte enn selveste
Ali,og avslutter det hele med å nevne Larry Holmes så blir det litt latterlig.Alle som kjenner noe til Alis karriere vet at han ikke hadde noe i ringen å gjøre på den tiden...han
var "over the top"...og litt til. Cry
 Ali var konge det kan ingen ta fra han.Tyson var god,bevegelig(i overkropp...ikke i bena) og eksplosiv til de grader,men tror ikke han hadde vært i nærheten av Ali.

ett godt innlegg

skal bare minne om at jeg ikke rangerer boksere over utøvere fra feks pride,ufc og k1 head to head, men syns boksere som feks ray robinson, ali og louis har oppnådd mer i sine karrierer.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

SV: Tidenes beste fighter?
« #219 : 15. februar 2006, 12:57 »
ett godt innlegg

skal bare minne om at jeg ikke rangerer boksere over utøvere fra feks pride,ufc og k1 head to head, men syns boksere som feks ray robinson, ali og louis har oppnådd mer i sine karrierer.

Å rangere boksere over Pride fightere head to head ville bare vært galskap og enhver med kunnskap skjønner jo det (noe du har) og jeg er forøvrig enig i at robinson, ali og louis har oppnådd mer i sin karriære om man sammenligner i idrettslige prestasjoner da MMA ikke har blitt like stort og mainstream som boksing (dermed er heller ikke nivået like høyt, selv om det idag nesten har nådd nivået i boksing). Men, hvis Fedor fortsetter i samme tempo over et par år til så tror jeg at han får min stemme som beste atlet gjennom tidene uansett idrett Smiley

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Tidenes beste fighter?
« #220 : 15. februar 2006, 14:01 »
Å rangere boksere over Pride fightere head to head ville bare vært galskap og enhver med kunnskap skjønner jo det (noe du har) og jeg er forøvrig enig i at robinson, ali og louis har oppnådd mer i sin karriære om man sammenligner i idrettslige prestasjoner da MMA ikke har blitt like stort og mainstream som boksing (dermed er heller ikke nivået like høyt, selv om det idag nesten har nådd nivået i boksing). Men, hvis Fedor fortsetter i samme tempo over et par år til så tror jeg at han får min stemme som beste atlet gjennom tidene uansett idrett Smiley

tja

vet ikke så mye om fedor, vet heller ikke så veldig mye om mma, men selv om jeg vet det vokser så tviler jeg på at det blir så stort og populært som boksing var på topp mellom 1920 og 1940.(og dermed får samme nivå).
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Tidenes beste fighter?
« #221 : 15. februar 2006, 14:07 »
Definer nivå.. Smiley når det gjelder nivå på motstandere, treningsmengde o.l er det ingenting som tilsier at mma IKKE er på nivå med boksing, videre er MMA den NEST STØRSTE idretten i Japan og ligger på topp i andre asiatiske land.. Verden er mer enn USA vettu.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Tidenes beste fighter?
« #222 : 15. februar 2006, 14:15 »
Definer nivå.. Smiley når det gjelder nivå på motstandere, treningsmengde o.l er det ingenting som tilsier at mma IKKE er på nivå med boksing, videre er MMA den NEST STØRSTE idretten i Japan og ligger på topp i andre asiatiske land.. Verden er mer enn USA vettu.. Wink

altså, sa ikke at boksing er på høyere nivå i dag enn det mma er(for det vet jeg faktisk ikke om det er).Men jeg er ganske så sikker på at det ikke er på samme ferdighets nivå som boksing engang var, da det tross alt var enormt og den største idretten i mange land.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Tidenes beste fighter?
« #223 : 15. februar 2006, 14:19 »
Vel, mma ER enormt det også, i mange deler av verden.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: Tidenes beste fighter?
« #224 : 15. februar 2006, 14:20 »
Vel, mma ER enormt det også, i mange deler av verden.. Smiley

det vet jeg ikke så mye om så.........you may enlighten me.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!