Skrevet av Emne: Muslimer banket opp demonstrant i Nei til Mer Islamisering av Norge  (Lest 14436 ganger)

Utlogget Tannfeen

Barna skal ikke lide for at faren deres er idiot. Om han er norsk, svensk eller pakistansk. Man må skåne barna mest mulig, å ta fra dem den ene forelderen er absolutt ikke et alternativ man burdte vurdere.

Barn lider uansett hvis foreldrene er idioter uavhengig om de er kriminelle eller ikke, så dette i seg selv burde ikke telle i kriminelle foreldres favør. At det da skal være en formildende omstendighet hvis en kriminell person har barn klinger veldig dårlig i mine ører. Eller sagt på en annen måte; Hvis jeg var kriminell, så ville jeg helst vært en kriminell med barn den dagen jeg skulle stått til rette for det.

Jeg ser ingen problemer med å behandle dem på lik linje med de som ikke har barn. Synd for barna det berører. Javel, men da får heller de lovlydige foreldrene stå som et godt eksempel.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Tannfeen

Teoretisk sett, ja. Men kun for barna sitt vel og vel.

Blir litt som de illegale flyktningene som fikk opphold fordi de opplyste om at de ville omskjære barna hvis de forble i hjemlandet.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Tannfeen

Så du mener da at en utenlandsk far med norske barn kan bruke sine barn som et slags frikort for å gjøre kriminelle handlinger i Norge?


Angry
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Barn lider uansett hvis foreldrene er idioter uavhengig om de er kriminelle eller ikke, så dette i seg selv burde ikke telle i kriminelle foreldres favør. At det da skal være en formildende omstendighet hvis en kriminell person har barn klinger veldig dårlig i mine ører. Eller sagt på en annen måte; Hvis jeg var kriminell, så ville jeg helst vært en kriminell med barn den dagen jeg skulle stått til rette for det.

Jeg ser ingen problemer med å behandle dem på lik linje med de som ikke har barn. Synd for barna det berører. Javel, men da får heller de lovlydige foreldrene stå som et godt eksempel.


La meg spørre deg, hadde du vært like ivrig på å sende ut din egen far? Eller ville du hatt han i "nærheten" så du fikk mulighet til å besøke han og snakke med han osv?
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Poenget med å sende hjem kriminelle utlendinger, Eneres, er at norske skattebetalere ikke skal måtte spandere kost og losji på krek som ikke skulle ha vært her i utgangspunktet. Det er dyrt å forsørge en innsatt.

Hva dette med barna angår, får du det til å fremstå som om de får se sin fengslede far/mor hele tiden, så lenge han/hun soner her i landet; dette er slett ingen realitet. Jeg skal love deg at barna til en forvaringsdømt morder her til lands, vil se fint lite til Pappa i oppveksten.

Utlogget Gemellus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 118

Trodde aldri det kunne skje, men jeg har herved møtt en her på forumet som gjør at jeg griner littegranne hver gang jeg leser innleggene. Trodde ikke jeg kunne bli så totalt uenig i så utrolig mye som kommer fra en og samme kjeft.
Enig...... Cry jeg opplever når jeg leser disse innleggene. Må finne meg ett nytt forum å henge på. Kanskje på nasjonaldemokratenes og NorgesPatriotenes forum...

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Eneres trenger å oppleve å bli lagt i bakken og få tredd en 40cm lang kuk opp i brunøyet mens hun går tur 04.00 om morgenen for å fordøye tang og tare.  Gjerningsmannen får deretter gå fri fordi han har en unge på 5år han må være med. Eneres blir satt inn for anmeldelse av en familefar.

 what
Non Plus Ultra

Utlogget Tannfeen

La meg spørre deg, hadde du vært like ivrig på å sende ut din egen far? Eller ville du hatt han i "nærheten" så du fikk mulighet til å besøke han og snakke med han osv?

Jeg ville ikke sendt ut min egen far, og det er en av grunnene til at vi har et (habilt) rettsvesen som skal ta seg av slike beslutninger som å sende folk i fengsel eller ut av landet. I et tenkt tilfelle så ville jeg helt sikkert at min far skulle gått fri uansett hvilke lovbrudd han hadde begått, så lenge de ikke hadde vært begått mot meg. I såfall ville jeg vært inhabil til å ta beslutningen om skyldspørsmålet og straffeutmålingen.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Jeg skulle ønske at man heller diskuterte sak og ikke person. Det er lov å være uenig, det er det ingen som sier noe på. Men at man skal slenge ting eller komme med ufine kommentarer om motparten bare fordi man er uenig, ja det synes jeg er veldig kjedelig og usaklig rett og slett. Ingn god diskusjon kan komme ut av det. Man må diskutere sak og ikke person, om man ikke har noe å si om selve saken, ja synes jeg heller at man skal tie og ikke forsøple en tråd med slike uhensiktsmessige innlegg. For da blir det off topic.

Bare en liten ønskemelding fra meg.


Tannfeen: 

Men du som er barnet, ville blitt straffet så enormt mye for noe du ikke hadde gjort. Det hadde vært mye mer hensynsfullt å la din far sitte i Norge, der du hadde fått tilgang til å besøke og ha et far-sønn-besøkstid forhold.  Det samme gjelder Barnas beste må gå foran hevntørsten, det mener nå jeg ihvertfall. Det er det aller viktigste synes jeg.


"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Tannfeen

Tannfeen: 

Men du som er barnet, ville blitt straffet så enormt mye for noe du ikke hadde gjort. Det hadde vært mye mer hensynsfullt å la din far sitte i Norge, der du hadde fått tilgang til å besøke og ha et far-sønn-besøkstid forhold.  Det samme gjelder Barnas beste må gå foran hevntørsten, det mener nå jeg ihvertfall. Det er det aller viktigste synes jeg.

Selvfølgelig ville jeg det, men da ville jeg samtidig vært inhabil til å ta den beslutningen. Aller helst ville jeg kanskje ønsket at min far skulle gått fri og i tillegg bli tilkjent penger slik at han ikke hadde trengt å begå lovbrudd (hvis det var årsaken), bare for å illustrere hvor naivt dette fremstår.

Uansett så er det snakk om grove forbrytelser med lang strafferamme i de tilfellene hvor utvisning burde være aktuelt. Hva som skal skje med ungene vurderes i hvert tilfelle. alternativene kan jo være at barnevernet eller slekt/familie overtar omsorgen hvis forbryteren er eneforsørger.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Ja, men poenget er å ikke frarøve barnet en far så langt det går an. Jeg synes det er uhørt at en f.eks en 5 åring ikke skal få se sin far på mange mange år, og/eller måtte dra halve jorden rundt for å kunne besøke han. Hold forelderen i landet. Fanger som ikke har barn, de kan man sende hjem om forholdene ligger til rette.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Teoretisk sett, ja. Men kun for barna sitt vel og vel.

dette er så sinnsykt lite gjennomtenkt at jeg tror du umulig kan være serriøs?


Utlogget franco

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 48

Enten driver du å kødder,Eneres...eller så er du helt blåst i skallen..phu

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
nei, jeg kødder ikke, og nei jeg er heller ikke blåst i hodet fordi om jeg tenker på barna og ikke uhensynsløs hevn. Barnet er uskyldig oppi dette. Mange kriminelle har små babyer, og små barn som kjenner sin far godt, og en hverdag uten far og jevnlig kontakt med far ville påvirke barnet  både psykisk og følelsesmessig.

"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget franco

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 48
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 48

nei, jeg kødder ikke, og nei jeg er heller ikke blåst i hodet fordi om jeg tenker på barna og ikke uhensynsløs hevn. Barnet er uskyldig oppi dette. Mange kriminelle har små babyer, og små barn som kjenner sin far godt, og en hverdag uten far og jevnlig kontakt med far ville påvirke barnet  både psykisk og følelsesmessig
nei, jeg kødder ikke, og nei jeg er heller ikke blåst i hodet fordi om jeg tenker på barna og ikke uhensynsløs hevn. Barnet er uskyldig oppi dette. Mange kriminelle har små babyer, og små barn som kjenner sin far godt, og en hverdag uten far og jevnlig kontakt med far ville påvirke barnet  både psykisk og følelsesmessig.

...-Og ellers føler du deg frisk,og har det bra???

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!