Skrevet av Emne: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden  (Lest 41867 ganger)

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #90 : 02. mars 2010, 08:59 »
Det er ikke rart mennesker er redde for noe de ikke kan noe om. Når man videre ser på de opplagte effektene - større muskelmasse - så er det klart at AAS kan skremme noen og enhver. Lite skjønner kanskje lille Lise at den heite tøffe nye kjæresten hennes med melanotan, gullkjede, gasp singlet som alle sier kommer til å banke dritten ut av henne, heller kan drepe henne ved å få henne på p-pilla. Hennes trang til pikk og p-piller er langt mer farlig enn bolet er for Freidur Storarmson. Dette derimot blekner i offentlig lys.

De gamle p-pillene hadde noen tragiske skjebner på kappen, hvor unge jenter fikk hjerneblødning. Men dette er ytterst sjelden nå til dags. Eller sitter du på noe som beviser at p-piller er livsfarlig? Del det gjerne.

På hvilken måte har du sammenlignet steroider med p-pillene? Det hadde vært artig og se på hvilket grunnlag du drar dine slutninger.

Og en ting til jeg lurer på; hvordan kan det ha seg at de som har mest peiling på steroider
(ikke nødvendigvis til deg spirrevipp), sitter på treningsforum og andre lignende forum? De burde da vitterlig delt sin viten med forskerne, olympiatoppen, og resten som ikke har peiling.
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #91 : 02. mars 2010, 09:00 »
Enkelte kraftig avhengighetsskapende medisiner må/bør trappes ned fra store misbrukerdoser, da kroppen rett og slett ikke tåler å gå cold turkey.
Nikkotin er ikke en av disse harde stoffene.

Nikotin gir kun kort tid med milde abstineneser sammenlignet med harde stoffer. Abstinensene til nikotin er i hovedsak også psykiske. Man blir sjelden dårlig av å slutte å røyke, heller tvert imot. Man vil raskt få en forbedret allmentilstand.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #92 : 02. mars 2010, 21:25 »
Abstinensene til nikotin er i hovedsak også psykiske. Man blir sjelden dårlig av å slutte å røyke, heller tvert imot. Man vil raskt få en forbedret allmentilstand.

Jeg ble midlertidig sinnsyk når jeg prøvde å slutte å snuse. Sint som en lemen og livsfarlig i trafikken. Roid rage er ingenting i forhold. Nikotin er farlig det :-) Heldigvis tok jeg til vett og begynte igjen...

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #93 : 02. mars 2010, 22:01 »
hvordan kan det ha seg at de som har mest peiling på steroider
(ikke nødvendigvis til deg spirrevipp), sitter på treningsforum og andre lignende forum? De burde da vitterlig delt sin viten med forskerne, olympiatoppen, og resten som ikke har peiling.
Forskere vil ha vitenskapelige data. For å få det, må de teste ting ut på mennesker, det er IKKE aktuellt å teste ut steroider i store doser i regi av norske forskere eller leger.

MEN det er et par prosjekter til stadighet hvor folk som bruker steroider er under kontroll og oppfølging av leger fordi de er interesserte i hva som skjer med brukerne. Men dette er ikke i regi av forskere/leger, men bare monitorering av brukere.

Olympiatoppen har ikke behov for mer kunnskap om steroider enn det de har fra før, eller får fra ADN. Hva skal de med den kunnskapen?

Steroider, bruk, virkning og bivirkning er et meget smalt felt. og med alle de undergrunnsvarene og spesielle peptidproduktene som fins nå, er det veldig veldig få leger som har tid, grunn og interesse i å sette seg grundig inn i sakene...

Selgere og brukere derimot har motivasjonen, interessen og tilgang på forsøkskniner så det holder Grin

Hadde steroider vært et stort medisins eller samfunnsmessig problem, så hadde det nok måttet mer forskning osv til... men legene vet stort sett det viktigste. De trenger jo ikke akkurat vite forskjellen på Sustanol og Enanthate for å råde folk til ikkeå bruke varer....

Utlogget Aleksander86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #94 : 03. mars 2010, 01:07 »
problemer med helsa AV Å SLUTTE?? rofl

Det er faktisk dokumentert at flere kan få blant annet tung depresjon... For mange er røyken et beroliggende som hjelper dem gjennom hverdagen... Akkurat der snakker jeg faktisk av egen erfaring også... Men joda, i 99% av tilfellene er det utelukkende helsefremmende å slutte å røyke!!! Har selv sluttet å røyke, men å gå så langt som å gjøre røykere kriminelle synes jeg er å ta steget litt langt ut på froskeland!!!
No pain, No gain!!! - No Gain, just pain!!!

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #95 : 03. mars 2010, 09:15 »
Jeg ble midlertidig sinnsyk når jeg prøvde å slutte å snuse. Sint som en lemen og livsfarlig i trafikken. Roid rage er ingenting i forhold. Nikotin er farlig det :-) Heldigvis tok jeg til vett og begynte igjen...

kjøre bil over lengre tid uten snus er farlig det Wink

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #96 : 03. mars 2010, 10:45 »
kjøre bil over lengre tid uten snus er farlig det Wink

...jepp, og når en endelig i 110km/t velger å knote opp ei klype fra boksen som hviler vaglende på låret...så vipper faenskapet rundt og tømmer seg mellom beina (for en gangs skyld er det noe som tømmes mellom mine lår også) ....med febrilske bevegelser og mer enn hasardiøs kjøremønster som følge. "FAAN FAAN FAAN!!!"

Farlig? JA I ALLER HØYESTE GRAD!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #97 : 03. mars 2010, 11:08 »
...jepp, og når en endelig i 110km/t velger å knote opp ei klype fra boksen som hviler vaglende på låret...så vipper faenskapet rundt og tømmer seg mellom beina (for en gangs skyld er det noe som tømmes mellom mine lår også) ....med febrilske bevegelser og mer enn hasardiøs kjøremønster som følge. "FAAN FAAN FAAN!!!"

Farlig? JA I ALLER HØYESTE GRAD!

ja det er vel det som gjør selve snusen mener nå jeg da.
men vil tru du fikk frem hvor farlig det faktisk er med snus i det du skrev Grin

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #98 : 03. mars 2010, 11:25 »
ja det er vel det som gjør selve snusen mener nå jeg da.
men vil tru du fikk frem hvor farlig det faktisk er med snus i det du skrev Grin

Du skal ikke se bort fra at det der er foranledningen til hamsterbleiene serru....case solved! lissom... Smiley

En kunne i farebeskrivelsen over fort tatt med hvor hasardiøst det kan oppleves å kvitte seg med løssnus også...110km/t og hodet ut av bilvinduet...seff med bakhodet i fartsrettningen for å ikke få hele ladningen midt i trynet....

(og der kom det et seksuelt bilde inn i hodet mitt igjen...et jeg svært gjerne vil slippe å bli påført, men som jeg tidvis kan finne på å påføre)


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #99 : 03. mars 2010, 11:35 »
Du skal ikke se bort fra at det der er foranledningen til hamsterbleiene serru....case solved! lissom... Smiley

En kunne i farebeskrivelsen over fort tatt med hvor hasardiøst det kan oppleves å kvitte seg med løssnus også...110km/t og hodet ut av bilvinduet...seff med bakhodet i fartsrettningen for å ikke få hele ladningen midt i trynet....

(og der kom det et seksuelt bilde inn i hodet mitt igjen...et jeg svært gjerne vil slippe å bli påført, men som jeg tidvis kan finne på å påføre)

HAAHA Grin var nok det som var bakgrunden til bleier, dem begynte vel å lage bleie snus etter at dem fant ut at 75% av alle bilulykker skyldes løs snus Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #100 : 03. mars 2010, 18:32 »
Det er faktisk dokumentert at flere kan få blant annet tung depresjon... For mange er røyken et beroliggende som hjelper dem gjennom hverdagen... Akkurat der snakker jeg faktisk av egen erfaring også... Men joda, i 99% av tilfellene er det utelukkende helsefremmende å slutte å røyke!!! Har selv sluttet å røyke, men å gå så langt som å gjøre røykere kriminelle synes jeg er å ta steget litt langt ut på froskeland!!!
Den dokumentasjonen vil jeg se...

Det er 100% helsefremmende å slutte å røyke. Røyking er den største fellesnevneren for de som idag ligger på sykehus i norge og som koster helvevesenet milliarder. Ingen annen enkeltårsak ligger bak flere helseplager og dødsfall.

Hvis vi snakker om lovregulering og hva som er samfunnstjenlig, så er det BEDRE for samfunnet å forby tobakk enn det er å forby feks kjøp av sexuelle tjenester.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Westside disciple

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #102 : 03. mars 2010, 21:53 »
Den dokumentasjonen vil jeg se...

Det er 100% helsefremmende å slutte å røyke. Røyking er den største fellesnevneren for de som idag ligger på sykehus i norge og som koster helvevesenet milliarder. Ingen annen enkeltårsak ligger bak flere helseplager og dødsfall.

Hvis vi snakker om lovregulering og hva som er samfunnstjenlig, så er det BEDRE for samfunnet å forby tobakk enn det er å forby feks kjøp av sexuelle tjenester.

Nei nei nei Egil.det er jo ikke røykerne sin skyld at de røyker og blir syke. samme som at det ikke er feite folk sin skyld at de er feite. det er bare sånn at de har lett for å legge på seg/ikke klarer og slutte og røyke.

sexkjøperne derimot er kvinneundertrykkende mannsjåvinister hele gjengen,selv når det er damer som kjøper sex hos menn så blir gigolokundene undertrykket.de vet det bare ikke selv.

Utlogget Aleksander86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #103 : 03. mars 2010, 22:03 »
Den dokumentasjonen vil jeg se...

Det er 100% helsefremmende å slutte å røyke. Røyking er den største fellesnevneren for de som idag ligger på sykehus i norge og som koster helvevesenet milliarder. Ingen annen enkeltårsak ligger bak flere helseplager og dødsfall.

Hvis vi snakker om lovregulering og hva som er samfunnstjenlig, så er det BEDRE for samfunnet å forby tobakk enn det er å forby feks kjøp av sexuelle tjenester.


Nå var det faktisk ikke snakk om hva som er samfunnstjenlig heller! Det var snakk om 100% røykeforbud i utgangspunktet og at jeg var imot det! Smiley

Men joda... Dokumentasjon kan du få... kan jo lese det Landsforeningen for hjerte- og lungesyke skriver om røykeslutt!

http://www.lhl.no/Ta-vare-pa-helsa/Roykeslutt/Roykestopp/

Og slik at det på forhånd er sagt, så har jeg da altså ALDRI sagt at røyking ikke er helsefremmende!!! Men at noen gjerne burde vite mer om et emne enn egen erfaring og solskinnshistorier som kommer fra bland andre deg! Men som du også ser utifra linken jeg sendte deg, så er det jo ikke vanskelig å se at røykestopp også medfører noen bivirkninger, noen verre enn andre!

Men tolk det som du vil... Jeg sier bare det at det ikke alltid er like lurt å være verdensmester i alt før men har sjekket noe fakta!!! Wink
No pain, No gain!!! - No Gain, just pain!!!

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: AAS snart forbudt i den nye 4 års perioden
« #104 : 03. mars 2010, 22:15 »
sakset fra : http://www.lhl.no/Ta-vare-pa-helsa/Roykeslutt/Roykestopp/


Mer om nikotinavhengighet

Tilbakefallsrisikoen ved nikotin er like stor som ved heroin. Verdens helseorganisasjon klassifiserer i dag nikotinavhengighet og nikotinabstinens som sykdommer. Nikotinavhengighet klassifiseres som en psykisk plage, forårsaket av et kjemisk stoff som påvirker hjernens belønningssenter. Kjennetegnet på en nikotinavhengig person er at han eller hun må tilføre nikotin for å føle seg i balanse og fungere normalt. Abstinensperioden er en fase der hjernen og kroppen for øvrig innstiller seg på en ny balanse i et nikotinfritt miljø.


klassifiseres som en Psykisk plage?kødder du? bare fordi folk er så svake psykisk og pinglete at de ikke klarer og slutte og røyke så mener de det er en sykdom? dummeste jeg har hørt.
men når det er sagt så har 99% av befolkningen viljestyrke som kyllinger og trenger sikkert og høre at det ikke er deres egen skyld.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!