Skrevet av Emne: Fitness  (Lest 4114 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Fitness
« #15 : 24. august 2006, 12:41 »
Som Janne sier, så er forskjellen på Kroppsbygging og Fitness at kroppsbyggerne har armene over hodet når de poserer, i tillegg til at de må gå med små truser. Tongue

Veldig små truser!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Kenneths jente

  • Gjest
SV: Fitness
« #16 : 24. august 2006, 12:42 »
fine bilder av fine gutter  Smile

Kenneths jente

  • Gjest
SV: Fitness
« #17 : 24. august 2006, 12:43 »
Lagt ut bilde av gutten min du Janne, nederst til venstre Smiley  Smiley
Han er kjempeflink, sjekk hjemmesiden:
http://www.ksvensen.com


Her er forskellen på fitness og bygging...... Lykke til!

Fitness:


Bygging:


janne

  • Gjest
SV: Fitness
« #18 : 24. august 2006, 12:51 »
Veldig små truser!

Syns de små trusene er søte jeg.....hahahaha Grin

janne

  • Gjest
SV: Fitness
« #19 : 24. august 2006, 12:58 »
Lagt ut bilde av gutten min du Janne, nederst til venstre Smiley Smiley
Han er kjempeflink, sjekk hjemmesiden:
http://www.ksvensen.com



jepp....I know....han har jo stilt sammen med mannen min en gang i tiden.....for maaaange år siden Wink

Kenneths jente

  • Gjest
SV: Fitness
« #20 : 24. august 2006, 13:43 »
Ja, han har fortalt det:)
Jeg så deg i Oslo Grand Prix-06, du vant vel der om jeg ikke husker feil?
Du var veldig fin Smiley, Du skal vel stille igjen, når eventuelt?
Har typen gått opp en klasse, siden det var så lenge siden?


jepp....I know....han har jo stilt sammen med mannen min en gang i tiden.....for maaaange år siden Wink

janne

  • Gjest
SV: Fitness
« #21 : 24. august 2006, 13:51 »
Ja, han har fortalt det:)
Jeg så deg i Oslo Grand Prix-06, du vant vel der om jeg ikke husker feil?
Du var veldig fin Smiley, Du skal vel stille igjen, når eventuelt?
Har typen gått opp en klasse, siden det var så lenge siden?



Ja det stemmer at jeg var med og vant klassen min i Oslo GP, ble grundig slått grundig av Monica i overallen...hehe. Arnfinn har faktisk ikke konkurrert siden da, han har lagt helt opp. Vet ikke om det blir noe mer på meg heller nå.....var veldig tøft nå i våres å gå på diett, og samtidig ha ei lita jente på 1 år som man skal ta seg av. Heldigvis er Arnfinn en veldig flink pappa, og stilte opp som bare det.

Kenneths jente

  • Gjest
SV: Fitness
« #22 : 24. august 2006, 14:58 »
Det er sikkert tøft både å trene og stille alene, men med ei lita tulle i tilegg, kan jeg godt skjønne det blir vanskelig. Men om det var siste gang, så vil jeg jo si det var med glans, 1 plass er ikke bare bare Smile
I interjuver her eller på Iform står det om "extrem makover" eller no, men jeg kan ikke finne noen bilder av deg typ "før"!!
Har du alltid trent, eller hadde du en form slik som mange andre dødlige har tidligere!! Smile
Kan du ikke poste det, væresåsnill :Smiley
Du vet det motiverer med forandringer...........

janne

  • Gjest
SV: Fitness
« #23 : 24. august 2006, 15:19 »
Alle de gamle bilene mine er i papirutgaver.....får se om jeg får tak i en scanner eller noe....hehe.

Har ikke alltid trent, i hvertfall ikke med vekter da. Trente tidligere (ungdomsårene) svømming, fri-idrett, fotball også dansing når jeg ble litt eldre. Det var først etter jeg fyllte 20 at interessen for vektene kom snikende. Var veldig tynn så jeg begynte å trene for å legge på meg. Gikk fra 49 til over 60kg på ca 3-4 år.

Kenneths jente

  • Gjest
SV: Fitness
« #24 : 24. august 2006, 15:30 »
Jøsses, en forandring det var, ikke så tynn å spe nå da Wink
Hadde vært sååå gøy å sett, ja grave dem frem og inn hit med dem!!

Alle de gamle bilene mine er i papirutgaver.....får se om jeg får tak i en scanner eller noe....hehe.

Har ikke alltid trent, i hvertfall ikke med vekter da. Trente tidligere (ungdomsårene) svømming, fri-idrett, fotball også dansing når jeg ble litt eldre. Det var først etter jeg fyllte 20 at interessen for vektene kom snikende. Var veldig tynn så jeg begynte å trene for å legge på meg. Gikk fra 49 til over 60kg på ca 3-4 år.

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
SV: Fitness
« #25 : 24. august 2006, 16:00 »
Og se ned på de småfeite pizzaspiserne
Nann
Dette følte jeg nesten som ett personangrep gitt... Wink

  Offtopic

På den annen side så tror jeg ikke du skal være spesiellt redd for å bli for stor! Du våkner ikke plutselig opp en dag, ser deg i speilet, og sier WOOWW, hva skjedde, jeg har jo sovi på meg 20 kg muskler  woot

Selv om jeg personlig nesten har gjort det motsatte, og nå blir trakkassert av personer som Nann-Rosita, hehe Spise
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

nann-rosita

  • Gjest
SV: Fitness
« #26 : 24. august 2006, 16:02 »
Dette følte jeg nesten som ett personangrep gitt... Wink

 Offtopic

På den annen side så tror jeg ikke du skal være spesiellt redd for å bli for stor! Du våkner ikke plutselig opp en dag, ser deg i speilet, ser deg i speilet, og sier WOOWW, hva skjedde, jeg har jo sovi på meg 20 kg muskler woot

Selv om jeg personlig nesten har gjort det motsatte, og nå blir trakkassert av personer som Nann-Rosita, hehe Spise

Var IKKE et personangrep. Ler . Slapp helt av!!!!

men nesten gang ; siter meg RIKTIG:  Og se ned på de småfeite pizzaspiserne som ser skjevt på deg fordi du er i bra form  Wink

Kenneths jente

  • Gjest
SV: Fitness
« #27 : 24. august 2006, 16:20 »
hmmmm, jeg var visst ikke på Janne sin side Huh :Smiley

Men stianpro, jeg vet ikke heller så mye om dette, men sant er det at kjæresten min har trent i ni år (tror jeg!!) så det å bli"stor" kommer ikke sånn plutselig.
Stå på, tren hardt og spis godt......

Food Weightlifter2 Food Weightlifter3 Food Weightlifter Food

Utlogget stianpro

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

SV: Fitness
« #28 : 24. august 2006, 23:36 »
Ja men jeg har trent som en tulling hele veien.. første månten jeg trente fikk jeg senebetennelse i 3 uker( ikke ille) etter den fikk jeg smerter i skuldra som gjorde så jeg ikke kunne trene. Og etter det IGJEN fikk jeg en senebetennelse som jeg har hatt i 5 måneder nå. Har gitt opp helt å prøve å få den bort. Prøvd ALT : oppbygging av muskler i underarm ,omega 3, betennelses dempende, Bio-sport fra helsekost, og en ting som kanskje ikke er så bra å nevne her. and IT's STILL THERE! fuck..Sad

jeg har lest i mange måneder om løfte-teknikker så jeg har en del peil på det. Hadde ikke det før. da bare løfta jeg dobbelt så mye som det jeg klarte. var en tulling. men den kroniske senebetennelsen er vel bare noe jeg må leve med.

nann-rosita

  • Gjest
SV: Fitness
« #29 : 24. august 2006, 23:38 »
Ja men jeg har trent som en tulling hele veien.. første månten jeg trente fikk jeg senebetennelse i 3 uker( ikke ille) etter den fikk jeg smerter i skuldra som gjorde så jeg ikke kunne trene. Og etter det IGJEN fikk jeg en senebetennelse som jeg har hatt i 5 måneder nå. Har gitt opp helt å prøve å få den bort. Prøvd ALT omega 3, betennelses dempende, Bio-sport fra helsekost, og en ting som kanskje ikke er så bra å nevne her. and IT's STILL THERE! fuck..Sad

Senebetennelse er noe dritt.

Gå til legen å få resept på Glukosamine sulfate. Det skal faktisk hjelpe på senebetennelser OG revmatistiske sykdommer..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!