Skrevet av Emne: P-PILLER - fakta om p-piller  (Lest 37539 ganger)

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #15 : 18. september 2006, 23:33 »
Du må slutte å planlegge PCT'en din i fylla...

Haha, idiot..
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #16 : 19. september 2006, 00:32 »
Dop/englestøv = sterkt hallusinogen effekt.
Stor andel brukere har ødd etter å ha hoppet forran tog, biler, av bygnninger etc, pga de tror de kan fly, gå gjennom metall, osv..



Det er vel PCP
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #17 : 19. september 2006, 02:43 »
Hehe, var vel heller post cycle therapy (PCT).

Tror forøvrig østrogen (kanskje ikke p-piller..) vil bli mer og mer testet ut i kroppsbyggerelitemiljøet. Det har, i motsetning til hva mange tror, en muskelsparende effekt. I tillegg øker det fettforbrenningen. Men, man risikerer jo muligens å få litt ekstra fyldige pecs..

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #18 : 19. september 2006, 06:28 »
know! burde egentlig vært gratis!

Fordi mange vil bruke det så skal Staten betale for det ? Hvor er logikken i det ? Er det en menneskerett å pule uten fare for å få barn ? Tror du at den gang det blir p-piller for menn (det kommer) så skal det være gratis ? Hva med å heller legge penger i holdningskampanjer fremfor å fore ungdom med gratis hormoner ? Personlig er jeg også i mot at man får gratis p-piller før fylte 20 år (eller hva det er), da dette ikke akkurat skaper gode holdninger man burde ha i forhold til bruk av kondom - som du skriver innledningsvis, p-piller er ikke spesielt effektive i forhold til diverse sykdommer...

Sitat
men det burde bind og tamponger også vært...

Absolutt ikke. Det er en rekke andre ting helsevesenet (og staten generelt) burde bruke penger på en å gi gratis bind og tamponger til alle kvinner i dette landet. Skal vi menn har rett på gratis barberutstyr da ?


Dop/englestøv = sterkt hallusinogen effekt.
Stor andel brukere har ødd etter å ha hoppet forran tog, biler, av bygnninger etc, pga de tror de kan fly, gå gjennom metall, osv..


biggrin


Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #19 : 19. september 2006, 08:58 »
Hehe, var vel heller post cycle therapy (PCT).

Tror forøvrig østrogen (kanskje ikke p-piller..) vil bli mer og mer testet ut i kroppsbyggerelitemiljøet. Det har, i motsetning til hva mange tror, en muskelsparende effekt. I tillegg øker det fettforbrenningen. Men, man risikerer jo muligens å få litt ekstra fyldige pecs..
Tror nok neppe tilskudd av østrogen vil bli brukt, men ett lavere inntak av antiøstrogener for å ha ett visst østrogennivå under kur Smiley
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #20 : 19. september 2006, 09:16 »
Jeg tåler ikke noen form for p-piller, sprøyte, plaster etc og det er helt greit for meg. Er meget skeptisk til dette å ta hormoner.

Forresten gratis bind og tamponger finnes det nesten allerede. Butikkene har jo en priskrig på de mest populære variantene så man kan få tamponger til under innkjøpspris. Kjøper på Kiwi til latterlige 8,90.....det blir praktisk talt nesten kastet etter en.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #21 : 19. september 2006, 11:12 »
*løper for å kjøpe bind*
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #22 : 19. september 2006, 11:21 »
Jeg tåler ikke noen form for p-piller, sprøyte, plaster etc og det er helt greit for meg. Er meget skeptisk til dette å ta hormoner.

Forresten gratis bind og tamponger finnes det nesten allerede. Butikkene har jo en priskrig på de mest populære variantene så man kan få tamponger til under innkjøpspris. Kjøper på Kiwi til latterlige 8,90.....det blir praktisk talt nesten kastet etter en.

Hvordan merker du at du ikke tåler dem? Spesielle symptomer?

Jeg liker heller ikke å stappe i meg hormoner, ihvertfall ikke nå mens jeg ennå ammer... Jeg må jo innrømme at de pillene jeg har prøvd, gjør at jeg likke gjerne kunne godt i kloster, mister all lyst på sex av dritten, legger på meg og blir i et konstant pms humør...

Bra post NR Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #23 : 19. september 2006, 11:30 »
----------------
Ang bind og tamponger.
Kvinner BER ikke om å få ha mens hver mnd, slik er vi laget.
Og jeg er ganske så overbevist at hadde mannen vært den som hadde denne PLAGEN hver mnd, så hadde det faktisk ikke kostet ei krone.
Her i huset bruker vi ca 200 hver eneste mnd på slikt, fordi vi er to stykker.
Gang dette med 12 mnd i 35 år, så blir det litt av en sum.

Nann

Altså, vi må se på én person her da....

100x12x35 = 42000,-

Og dette er en sum for ET HELT LIV. Jeg syntes ikke det er mye be om egentlig, og strengt tatt vil det si at du bruker mer enn 10 pakker tamponger i måneden, noe jeg i grunn tviler litt på. Men dere bruker vel forskjellige ting dere jenter.

Så nei, jeg ser ingen grunn til at du, eller noen jenter, skal ha 1200,- i året FORDI dere er jenter. Hva taper en gutt som HAR VERNEPLIKT på å tilbringe et helt år i Finnmark ? Det er betydelig mer enn 42000,- skal jeg si deg....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Zuul

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #24 : 19. september 2006, 11:31 »
Jeg bad ikke om å få skjegg og måtte kjøpe dyre barberblad. Jeg bad heller ikke om å bli ustyrt med svettekjertler og dermed måtte vaske meg.


Kan jeg få disse gratis også?

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #25 : 19. september 2006, 11:33 »
Barberblad er svinedyrt, jeg vil gjerne ha dem gratis.. I tillegg er sko ganske dyrt, vinterklær også! og i norge er vi avhengige av vinterklær.. Mat også! Jeg hadde DØDD!!! uten mat.. Så jeg vil gjerne ha maten gratis..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #26 : 19. september 2006, 11:37 »
Barberblad er svinedyrt, jeg vil gjerne ha dem gratis.. I tillegg er sko ganske dyrt, vinterklær også! og i norge er vi avhengige av vinterklær.. Mat også! Jeg hadde DØDD!!! uten mat.. Så jeg vil gjerne ha maten gratis..

Og ikek nok med det Thyve, siden du er mann spiser du med stor sannsynlighet noe mer enn ei jente - FORDI DU ER GUTT !! Skammelig....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #27 : 19. september 2006, 11:39 »
Ang verneplikt; Verneplikt er ingenvits å dra inn her, den har INGENTING med helsa å gjøre.
Jenter burde faktisk også hatt verneplikt!!

Det er ikke helse vi diskuterer, det er kostnader med hvilket kjønn vi er tildelt.... Og det er svært dyrt å måtte gå i kongens klær i et helt år.... Å ta en rolle som "stakkars meg, jeg er jente og blør" er mildt sagt latterlig. Dere har deres plager, vi har våre.

Jenter burde ha verneplikt ja - der kan vi være enige.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #28 : 19. september 2006, 11:41 »
Gutter da!!!

La nå tråden komme tilbake til hvor den startet... Dette er en bra tråd om noe som faktisk er ganske vesentlig i alle kvinners liv, og noen tør kanskje ikke å ta opp enkelte ting når dere hamrer løs med verneplikt osv..

Ja, dere har skjegg, men ingen som sier dere må barbere det.. Mensen er noe dritt, det er alt som hører til den også (utenom reultater som babyer...).

P-piller (som tråden starte med) kan gjøre livet bedre for noen eller verre for andre.

Så la resten ligge og kom heller med noe fornuftig! Smile
Er ikke snakk om "stakkars meg .blør" . her er snakk om å dra inn verneplikt i en P-pille tråd. Egentlig burde vel du som administrator faktisk holde deg for god til å trashe denne tråden med idiotisk innspill. Tatt i betraktning er dette en "OPPLYSNINGtråd" , ike en "vi er menn- og driter i dine kvinneplager -tråd"..


Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Cochise

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 234
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 570

  • By the power of Greyscull!
SV: P-PILLER - fakta om p-piller
« #29 : 19. september 2006, 11:43 »
mine p-piller er fantastiske, og gjør at jeg slipper å bruke penger og bekymringer på mensen.

jeg liker å være jente Smiley
kk67

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!