Skrevet av Emne: Min anmeldelse av C4 Extreme IcyBlue Razz  (Lest 8685 ganger)

Utlogget ChainedYalo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • No pain no gain!
Min anmeldelse av C4 Extreme IcyBlue Razz
« : 16. desember 2015, 21:39 »
/Hentet fra bloggen min; http://preworkout.blogg.no/1447754183_c4_extreme_60_serving.html )

Mitt review av Cellucor C4 Extreme Icy Blue Razz Generation 4


 
Idag skal jeg gjøre en review på Cellucors C4 Extreme Pre-workout G4
Smaken jeg valgte når jeg kjøpte C4 var icy blue razz. Fra en skala fra 1 til 10 så får den en 10'er av meg. Dette er en Pre-workout du kan glede deg til å drikke før du trener iforhold til andre som kan være vanskelig å få ned grunnet syntetisk smak eller rar konsistens. Pulveret synker heller ikke til bunnen av shakeren etter du har tatt opp i og løses lett opp i vann
Dette er en av de beste pre-workout'n jeg har prøvd så langt når det kommer til smak og presentasjon økning på treningstudio.  I hver scoop er det 1.6 gram Beta Alanine og 30 mg Niacin ( Dette er det som gir deg prikkninger i kroppen).
Pumpen fra denne pre-workouten er utrolig bra og er den beste jeg har prøvd. Anbefaler å ta pauser slik at du ikke må øke doseringer for å få samme pump.
Scoop størrelsen er helt greie, ikke for stor eller ikke for liten. (Scoop'sne  er på 6.5 gram.) Du trenger bare en scoop for å få effekt av C4.
Prisen på C4 er helt grei, for $50.38 Dollar går du 60 servings og $ 29.22 dollar for 30 servings.
Cellucor C4 Extreme Icy Blue Razz G4 60 servings kan kjøpes her (iherb.com)
Hilsen ChainedYalo

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!