Skrevet av Emne: opp i vekt med gainer  (Lest 2636 ganger)

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: opp i vekt med gainer
« #15 : 12. november 2008, 15:54 »
dette er bare de faste tingene jeg spiser hver dag. spiser mye annet ogsså, men det varierer hva det er..

og til joghurten har jeg oppi  rundt tre dl. mytli da.      74% carb i det..

Ja, mye karbs, lite proteiner. Altså lite å bygge muskler på. Når jeg tenker meg om, spiser du heller ikke mye karbs, du spiser alt for lite av alt. Rett og slett

Hva er det med all den muslien? Kostholdet ditt består jo nesten bare av yoghurt, musli og brødskiver. Det er ikke rart du ikke går opp i vekt med det der kostholdet.

Takk, det var det jeg prøvde å ymte frampå om, tydeligvis uten forståelse

Utlogget VeronicaL

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6

  • Man har hele tiden noe nytt å lære!
Sv: opp i vekt med gainer
« #16 : 17. november 2008, 14:51 »
Du spiser nok litt for lite ja!

Jeg har sett god effekt av Big Mas på folk som sliter å gå opp i vekt. har selv en bror som er 178 høy, og veier 70 kg. Han jobber mye og med mye fysisk arbeide og spiser stort sett bare dritt mat. slik som pytt i panne, hamburger, kebab og chips Tongue Og selv han, skjønner ikke hvorfor han ikke går opp i vekt. Dette er som sagt dritt mat, og er avfall for kroppen. Ja, enkelte legger på seg av dette, men når du i utgangspunktet er anatomisk bygget med høy forbrenning, blir dette bare usunt avfall som legger seg i åreveggene. Så mitt råd til deg er:

Spis en god frokost, gjerne havregryn istedenfor brød. ingenting i veien med brød, men greit med litt variasjon. Prøv dette: 100g (kanskje mer?) Havregryn med proteinshake. super omega eller andre fettsyrer. + en banan. Da burde du ha ca. 80 gram karbo, 15-20 gram fett og ca 35-40 gram protein.  (Du kan trygt spise mer havregryn/karbo)
totale kalorier: 660 kcal

Drikk så en vektøkner shake 1,5-2 timer etter frokost. (ca. 475 kcal)

Spis lunsj 2 timer etter dette bestående av ja, si brød. Lag gjerne toast eller noe slikt da det er lettere å få i seg flere brødskiver. øynene blir fort mette..

Drikk så evt. en shake med vektøkner 2 timer etter dette..

Spis igjen ca 2-3 timer etter dette. da burde klokken være 15-16, så kanskje middagstid. spis mye kjøtt og mye ris/potet/pasta. pluss grønnsaker. men proriter dette sist, da dette er rent magefyll (pluss vit/min da)

Sørg for å ikke tren på tom mage.
Så tren gjerne 1 time etter middag. (kan evt. ta litt protein før trening)

Tren styrke i 1 time ca. (hardt)

Få i deg protein og karb innen en halv time.

Spis igjen ca 1,5-2 timer etter dette.

Knask gjerne på noe frukt eller grønt til kvelds, samt evt. noe annet næringsrikt før leggetid. Ta evt. en shake av proteiner før leggetid.

Og spis gjerne 10 måltider om dagen! Tongue


Mye rart som kan sies, og sikkert noen som er uenige med meg. men dette er det jeg har sett god virkning av Smiley
Det er aldri noen fasit, bare teorier Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!