Skrevet av Emne: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.  (Lest 19282 ganger)

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #30 : 21. mai 2008, 16:32 »
Egil Skallagrimson om jeg må få be! Kan du for en gangs skyld velge en side å stå på!!!
Av deg kan en aldri vente hva som kommer.. eneste man er sikker på er at du skriver side opp og side ned for å argumentere MOT. og når du blir imot alt, da blir det vanskelig å vite hvor en har deg.
I noen poster er du ivrig ute å slakter bolere, andre ganger slikker du Daniel Stisen i ræva og sier han kjører "bra" bøy. (bra kan den ikke kalles)
Andre ganger holder du med det koselige, trygge styrkeløftmiljøet, mens andre ganger skal du ha det rått og brutalt og uten regler i strongman.
Har sett mange fler tilfeller, men poenget mitt er vel forstått... så, hva mener Du egentlig?

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #31 : 21. mai 2008, 16:45 »
syntes det blir for dumt å si at ikke dopet er avgjørende. er det virkelig mulig å tro arild haugen kunne vunnet NM i en alder av 22(?) år rein? 150kg tung, med synlige mageruter? halo :Smiley

dopet er totalt avgjørende etter min mening. og jeg driter langt i dere som MÅ argumentere og kverulere side opp og side ned. det må være lov å ha en egen mening  Wink
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #32 : 21. mai 2008, 16:52 »
syntes det blir for dumt å si at ikke dopet er avgjørende. er det virkelig mulig å tro arild haugen kunne vunnet NM i en alder av 22(?) år rein? 150kg tung, med synlige mageruter? halo :Smiley

dopet er totalt avgjørende etter min mening. og jeg driter langt i dere som MÅ argumentere og kverulere side opp og side ned. det må være lov å ha en egen mening  Wink
hehe.. så sant som det sagt;)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #33 : 21. mai 2008, 16:57 »
Beklager hvis jeg virker uklar eller vimsete Smiley

Jeg velger nettopp INGEN side. Jeg syns treningsmiljøet i styrkeløft er kjempebra, jeg syns strongman er fantastisk å delta i, arrangere og se på.

Og jeg syns Stisen er bra i bøy. Wink

Jeg syns det er feil å skulle rakke ned på noen bare fordi de gjør ting annerledes. (Styrkeløft vs strongman, eller bygging)

Jeg bryr meg lite om hva folk bruker. Jeg innrømmer jeg har sansen for det som er spektakulært, store løft, rekorder og galskap. Dette inkluderer prestasjoner gjort av dopede gærninger og det inkluderer Asbjørn randen sine knebøy på 400 kg med utstyr. Smiley

Så min mening må da være at alt er bra på sitt vis. Jeg greier ikke velge mer side, segal.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #34 : 21. mai 2008, 16:59 »
By the way.. når har jeg slaktet bolere?

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #35 : 21. mai 2008, 17:15 »
La folk gjøre det de vil, de som vil være rene er det og står for det Wink og de som vil stappe i seg testo gjør det. vi har alle egne mål og forskjellige fremgangsmåter.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #36 : 21. mai 2008, 17:17 »
Enig med Unforgiven.


Utlogget Nuffe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #37 : 21. mai 2008, 17:47 »
Til Cabesjón

Nuffe håper inderlig at majoriteten av norske styrkeløfter ikke doper, det ville være en skam med de dårlige løftene de fleste av de fettebergene presterer.

Hva får deg til å tro at de som testes ikke er dopet? Tror du det bare finnes en type ”dop”? Til informasjon så finnes det testo med deteksjonstid på 1 dag. Det finnes også flere ting som ikke kan testes for. Insulin f.eks, hvorfor tror du mange styrkeløfterne faktisk er så feite, ikke alle har råd til veksthormoner sammen med insuen vet du, og fra før vet vi jo at styrkeløftere stort sett ikke er HELT flinke med hva de spiser. Tror de pleier å ta seg en bolle..??

Tror du at doping gjør alt mye enklere? Blir jo mye verre med dop, da må man jo, i tillegg til å ha full kontroll på trening/mat/hvile, også styre på med innkjøp av varene (som kan være risikofylt), dosering, administrering og om man tar insu, hele tiden ha kontroll på blodsukkeret. De som ikke har peiling går det jo ofte totalt galt med, seriøst dopingbruk for profesjonelle krever mye kunnskap om emnet dersom skal det bli resultater. Det er et komplisert og vanskelig område, noe mange ikke tenker på, tror bare alt kommer an på hvor mye du bruker. Utrolig naivt.

Til slutt, du er et brødhode som tror du kunne klare deg i NSM selv om det er testing, det merkes fort, du har ikke psyke eller driv som kan føre deg dit. Du greier deg jo ikke engang i styrkeløft med de barnehageløftene dine. Bildet tilsier at du hører hjemme på sofaen med chips og snop, dette der er jo helt håpløst. Er jo en skam å si du driver å trener når du legger ut et slikt bilde. Ser jo ut som tippoldefaren min i syden i fjor når vi feiret 140årsdagen hans på Lanzarote. Visst det hadde vert sant at man ofret helsen dersom man doper burde du bare kjøre på, du har jo ingen helse å tape, det ser man på bildet.

 

PS. Nuffe liker Xtraslapp, han har skjønt det.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #38 : 21. mai 2008, 17:57 »
Mye handler om talent, treningsvilje, kunnskap, og ikke minst viljen til å ofre det som skal til for å kunne trene så ofte, mye og hardt som trengs for å kunne hevde seg, uavhengig av om man doper seg eller ikke.

Særlig.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #39 : 21. mai 2008, 18:18 »
Særlig.


Næh, bare køddet. Ingen andre enn deg som ttttog'an.

Drugs 4 teh win, jeg resignerer til et dopingfritt taperliv.

 :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #40 : 21. mai 2008, 19:15 »

Nuffe håper inderlig at majoriteten av norske styrkeløfter ikke doper, det ville være en skam med de dårlige løftene de fleste av de fettebergene presterer.


Oser kunnskap over innlegget dit...


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Hakono

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 913
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 913

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #41 : 21. mai 2008, 19:38 »
De som doper seg må bare gjøre det, de øderlegger kun får seg selv.  Vi andre her har ikke noe med hva andre Strongman, Styrkeløftere og Byggere gjør å har i seg. Tren å vær glad !
Gymløft (raw) :   Bøy: 145kg, Benk: 125kg, Mark: 3x160kg

Stevnepers:        Bøy: 140kg, Benk: 120kg, Mark: 200kg


17år, 182+cm over bakken.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=64997.0
Min logg Smiley

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #42 : 21. mai 2008, 21:31 »
Til Cabesjón

Nuffe håper inderlig at majoriteten av norske styrkeløfter ikke doper, det ville være en skam med de dårlige løftene de fleste av de fettebergene presterer.

Hva får deg til å tro at de som testes ikke er dopet? Tror du det bare finnes en type ”dop”? Til informasjon så finnes det testo med deteksjonstid på 1 dag. Det finnes også flere ting som ikke kan testes for. Insulin f.eks, hvorfor tror du mange styrkeløfterne faktisk er så feite, ikke alle har råd til veksthormoner sammen med insuen vet du, og fra før vet vi jo at styrkeløftere stort sett ikke er HELT flinke med hva de spiser. Tror de pleier å ta seg en bolle..??

Tror du at doping gjør alt mye enklere? Blir jo mye verre med dop, da må man jo, i tillegg til å ha full kontroll på trening/mat/hvile, også styre på med innkjøp av varene (som kan være risikofylt), dosering, administrering og om man tar insu, hele tiden ha kontroll på blodsukkeret. De som ikke har peiling går det jo ofte totalt galt med, seriøst dopingbruk for profesjonelle krever mye kunnskap om emnet dersom skal det bli resultater. Det er et komplisert og vanskelig område, noe mange ikke tenker på, tror bare alt kommer an på hvor mye du bruker. Utrolig naivt.

Til slutt, du er et brødhode som tror du kunne klare deg i NSM selv om det er testing, det merkes fort, du har ikke psyke eller driv som kan føre deg dit. Du greier deg jo ikke engang i styrkeløft med de barnehageløftene dine. Bildet tilsier at du hører hjemme på sofaen med chips og snop, dette der er jo helt håpløst. Er jo en skam å si du driver å trener når du legger ut et slikt bilde. Ser jo ut som tippoldefaren min i syden i fjor når vi feiret 140årsdagen hans på Lanzarote. Visst det hadde vert sant at man ofret helsen dersom man doper burde du bare kjøre på, du har jo ingen helse å tape, det ser man på bildet.

 

PS. Nuffe liker Xtraslapp, han har skjønt det.


Det er bedre å løfte barnehageløft som en ren, feit, sofasittende, potetgullspisende, utrent stygg styrkeløfter i en homodrakt, enn å gjøre det med topp kosthold, fett % og doping.. Wink

Til slutt er det ingen krav om hvor mye du skal løfte i styrkeløft. Minimum er 25 kg (stang + lås). Ei heller med drakter. Kun den obligatoriske drakten og knestrømper i markløft. Stort sett de samme krav som i vektløfting.
Styrkeløft er en sport der alle kan delta, uansett kroppsfasong, styrke m.m.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #43 : 21. mai 2008, 23:24 »
 Nuffe er tydeligvis en som kan dette med doping det er det ikke tvil om...eller kanskje han bare er en idiot, tipper det siste det er mer vanlig hæ hæ


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Mer rettferdig for nsm med dopingtest.
« #44 : 21. mai 2008, 23:53 »
Forummedlemmet Nuffe, som viser en påfallende stor interesse for å rakke ned på styrkeløftere og vedkommendes utseende, kan jo legge ut et bilde av seg selv på dette forumet. Dermed får vi alle beskue denne usedvanlig vakre og spreke mannen, som – ut ifra det han skriver – også besitter en ufattelig styrke. Hans brennende engasjement for dopingmidler er også rørende.

Et par kjappe tips til Nuffe vedrørende (manglende) rettskriving:

Hvis – ikke ”visst”
Vært – ikke ”vert”

Vennlig hilsen
Nero

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!