Skrevet av Emne: Anabol søvn  (Lest 8306 ganger)

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Anabol søvn
« #30 : 01. august 2005, 10:01 »
Dette er jo veldig individuelt da, jeg trenger ikke mer enn ca. 6 timer normalt jeg.

Men at du er på diett forskyver nok (øker) behovet ditt noe skulle jeg tro, og det skulle vel ikke forundre meg om det er mulig å forskyve det noe andre veien også med et overskudd i matinntaket.

Det er det som er så merkelig. På diett så blir det alltids til at jeg står opp tidlig for å gå tur. Mens utenom diett så gidder jeg jo ikke det, og da  blir det til at jeg sover den ekstra timen, men føler likevel at jeg trenger enda mer søvn....

Soje

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Anabol søvn
« #31 : 01. august 2005, 10:36 »
Du har vel et naturlig behov for mer da vet du. Er jo tross alt noen som også trenger mer enn 8 timer også. Jeg trenger jo ca. 6, for at snittet skal bli 8 så må det jo være noen som trenger mer.... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Anabol søvn
« #32 : 02. august 2005, 23:45 »
Det er det som er så merkelig. På diett så blir det alltids til at jeg står opp tidlig for å gå tur. Mens utenom diett så gidder jeg jo ikke det, og da blir det til at jeg sover den ekstra timen, men føler likevel at jeg trenger enda mer søvn....

Soje

Der er du og jeg helt like.. Greier ikke og ligge lenge og sove når jeg er på diett. ligger meg heller igjen etter turen og frokosten er unna gjort.
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Anabol søvn
« #33 : 03. august 2005, 19:00 »
Der er du og jeg helt like.. Greier ikke og ligge lenge og sove når jeg er på diett. ligger meg heller igjen etter turen og frokosten er unna gjort.

Dette gjør jeg gjerne på lørdag og søndag, men i uka har jeg ikke tid gitt  Undecided
Er så utrolig digg å legge seg med mat i magen og morgenturen er unnagjort og da krype inntill en varm kjæreste under dyna  2thumbsup :18smileysleep:

Soje

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Anabol søvn
« #34 : 11. august 2005, 15:02 »
Hørt om rullegardin Wink

Det skal vel strengt tatt mye lys til før man våkner skikkelig. Folk sitter jo å nesten sover under arbeidslyset på kontoret, så hvis du lar vær å slå på lys når du eventuellt må på toalettet og sluker en shake eller en liter melk på veien tilbake til sengen så vil du nok heller være i anabol tilstand enn katabol.

Hørte for en stund siden på radio(med en søvnforsker e.l.) at det var ca 8 timer søvn pr døgn som var viktig. Hvordan man fordelte dette spillte ingen rolle så lenge det ble 8 timer tilsammen innenfor et døgn.
Det ble også poengtert at man ikke kunne være våken i tre døgn og så sove i et døgn da, det måtte være 8 timer søvn innenfor de 24 timene. Har ikke sett noen artikler på dette enda.

Ikke rart jeg har vært sliten når jeg har holdt meg til 5-6 timer under hele dietten.

Soje


Jepp, helt riktig det, Soje og det er akkurat det jeg gjør. Wink Slår av alle lys før jeg legger meg og har rullegardinen ned foran vinduet.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Anabol søvn
« #35 : 11. august 2005, 15:03 »
jeg elsker å sove hjemme i den vinterhagen vi har på oppdal jeg. Vi har et rom som er satt av som hage for mor, der det er temperatur og lys deretter.. Det å ligge der når du er litt frossen og det er 20-30 minusgrader ute... varmt og godt.. lyset i ansiktet.. ai ai ai...


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!