Skrevet av Emne: 9 myter om kosthold og ernæring  (Lest 7550 ganger)

Utlogget RonnyB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Sv: 9 myter om kosthold og ernæring
« #30 : 18. august 2007, 23:56 »
Hei,

Jeg vil bare presisere at MyoRevolution absolutt ikke ute etter å latterliggjøre andres meninger. Når det er sagt så er vi heller ikke redd for å trampe i druefatet når vi mener vi har nok materiale fra forskning og empiri til å hevde de tingene vi gjør. Vi står 100% for det vi legger ut, og mener bestemt at våre prinsipper bør testes ut av alle TF brukerne. Ikke døm oss nord og ned før dere har testet ut den læren vi presenterer plz.

Min påstand (om enn litt krass) er at styrketreningsmiljøene ofte er hektet opp i gammeldags tenking dessverre. Om man blar litt i kjente motivasjonskilder for dette segmentet av trenende som f.eks i Flex og likende magasiner fra tidlig på nittitallet så ser man jo fort at bortsett fra nye fjes så er innholdet stortsett det samme. I min verden er dette ganske trist. Dette segmentet var i sin tid ganske så banebrytende. Virkeligheten er at det har skjedd enorme fremganger på forskningsfronten. Per i dag er det få faktisk prøver å kommunisere disse ut til massene. Dette ønsker vi å gjøre noe med.

Jeg er selvsagt forståelsesfull for at folk protesterer når det er et paradigmeskifte på gang. Det er helt normalt. Det var jo faktisk ikke så populært å hevde at jorda var rund en gang i tiden heller.

Igjen, prøv ut prinsippene/produktene våre helhjertet en periode. Fungerer det ikke så kommuniser gjerne med oss her på forumet. Alt kan forbedres, herunder også våre tanker. Du kan lese det meste av publiserte artikler her på TF. Forumet på www.myorevolution.com inneholder også mange tips som bør tas med i betraktning når du "tar sjansen"

Jeg tipper de som virkelig tør satse MyoRevolution style kommer til å få enorme fremganger slik som 95% av våre hundretalls klienter.

Life can be good!
Ronny
Taking part in the Revolution - Myorevolution.com

Utlogget VeltePelle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: 9 myter om kosthold og ernæring
« #31 : 22. august 2007, 14:29 »
Mange bra resultater å teste ut i denne artikkelen. Skal selv prøve å spise færre og større måltider, men hvis man skal ha i seg 250-300g proteiner på en 6-8 timers periode, må jo det bli ekstremt vanskelig/kvalmende. Regner da med at før/etter treningsshaker ikke regnes som komplette måltider, men allikevel som del av dagens næringsinntak.

Kunne også vært artig å se en komplett kostholdsplan som benytter de prinsipper i artikkelen.
Anyone??

Har du komplette rapporter fra forskningen om måltidsfrekvens og spiseperioder? Kunne tenkt meg å lese de selv.

Med det synet på det helhetlige og daglige energi-/næringsinntaket som her kommer frem, vil det da også si at det er likegyldig hvilken proteintype(whey, casein) man benytter seg av?

Litt rart at det ikke finnes noe god forskning som forsvarer "gammeldagse" syn på måltidsfrekvens og spiseperioder. Det er veldig etablerte meninger det er snakk om her, så hvor kommer de fra?


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!